volero.nlBeoordelingen

volero.nl- Logo - Beoordelingen
volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl - De grootste vloerkleden webshop in Nederland

Wat voor vloerkleed je ook zoekt, bij ons vind je gemakkelijk en snel een nieuwe vloerkleed! We hebben vloerkleden voor elke woonstijl; van modern tot industrieel, van oosters tot klassiek. Een vloerkleed is de basis voor sfeervolle kamer of tuin. Een vloerkleed kan een hele nieuwe sfeer brengen. Magisch! Als vloerkledenspecialist hebben wij een breed assortiment vloerkleden tegen een scherpe prijs. Wij gaan voor tevreden klanten en hebben als motto ‘A rug for everyone’.
De Onlinewinkelier B.V.
Tielweg 6 f
2803 PK Gouda
Erwin Boers

Beoordelingen voor volero.nl

4.54/5.00

3.936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over volero.nl

Snel verzonden. Kleed precies zoals verwacht. Alleen jammer dat jullie met DPD verzenden vrijdags besteld om 12 uur 's middags al een berichtje dat het aangemeld was maar pas maandag eind van de middag geleverd i.p.v zaterdag
Te laat ontvangen Geen track en trace die ook te volgen was . Bij retour zelf portokosten betalen . Niet tevreden slechte service!
Goedenmorgen, Service is uitstekend, vloerkleding precies zoals afgebeeld. Een 10 plus voor Volero.
Het materiaal van het tapijt viel tegen.
Heel tevreden over de goede en snelle servise
Alles goed geregeld. Snel geleverd en kleed zoals op afbeelding. Top
Top service!!
Mijn bestelling 2 weken teruggestuur en heb mijn geld nog niet retour ontvangen. Ik heb gebeld en mail gestuurd en werd gezegd "we gaan het met spoed voor u regelen" Vreselijke service NOOIT meer bij jullie bestellen
Levering snel en precies op tijd. Product wat ik ervan verwacht, nog geen zicht op duurzaamheid. Service naar behoren, helaas was eerste keus kleur niet voorradig.
Tevreden met mijn producten. Snelle levering.
Kleed redelijk op tijd ontvangen, maar het product had een heel andere uitstraling als op de foto doet lijken. Deze terug gestuurd, maar zit nog steeds te wachten op de terug betaling, dat zou wel wat sneller mogen. Wij gaan er vanuit dat het nu toch snel opgelost gaat worden.
Top, ben ontzettend blij met het vloerkleed, advies en levering geweldig.
In de zomer een kleed besteld voor buiten maar daar kregen we na bestelling een mail over dat het wederom vertraagd was dus nu een beetje met een dubbel gevoel een kleed voor binnen besteld op vrijdag en deze werd meteen na het weekend bezorgd. TOP! En is super mooi!
Helemaal zoals wij gehoopt hadden ! Mooie kleur mooi kleed ! Zijn er heel blij mee
tevreden over de kwaliteit en de kleuren
Helaas lange levertijd Op mijn vloerkleed maar het resultaat is het waard
Leuke mat voor die prijs. Mooie kleur. Had wel spijt dat ik geen maat groter heb gepakt....
2 kleden besteld. Keurig en stevig verpakt. Helaas verschilden de kleuren van 1 kleed erg van het plaatje op internet. De lichtblauwe kleur daar was in het echt behoorlijk aan de groenige kant. Kleed retour gestuurd, maar dit kostte mij wél € 13,50 aan verzendkosten. Erg balen, want als de kleur identiek was geweest als de afbeelding, dan was ik én een mooi kleed én € 13,50 rijker geweest.
Snel geleverd, mooie betaalbare kwaliteit
Het tapijtje van 20 euro dat we kochten, moest "hoogpolig" zijn. Dat is helemaal niet het geval. Ook de kleur was niet zoals werd voorgesteld. Om het terug te sturen kost het meer dan 16 euro... Die kosten blijken voor ons te zijn. Neen, we zijn helemaal niet tevreden en raden Volero af.