volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nlReviews

volero.nl- Logo - Beoordelingen

Details over volero.nl

volero.nl - Beschrijving

Benieuwd wat anderen van ons vinden? Lees hier onze laatste reviews van onze klanten. Wat voor vloerkleed je ook zoekt, bij ons vind je gemakkelijk en snel een nieuwe vloerkleed! We hebben vloerkleden voor elke woonstijl; van modern tot industrieel, van oosters tot klassiek. Een vloerkleed is de basis voor sfeervolle kamer of tuin. Een vloerkleed kan een hele nieuwe sfeer brengen. Magisch! Als vloerkledenspecialist hebben wij een breed assortiment vloerkleden tegen een scherpe prijs. Wij gaan voor tevreden klanten en hebben als motto ‘A rug for everyone’.
De Onlinewinkelier B.V.
Tielweg 6 f
2803 PK Gouda
Erwin Boers

Beoordelingen voor volero.nl

4.872 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De snelle reactie op mails vind ik erg prettig. Goede snelle levering. Tip 1: is het mogelijk om stalen op te vragen? Een kleur van een vloerkleed bepalen op basis van een foto geeft een vertekend beeld van de kleur. Hierdoor zou ik sneller bij jullie gaan kopen in de toekomst. Nogmaals een vloerkleed bestellen op basis van een kleur op foto ga ik niet snel meer doen. Het is toch wel een heel gedoe om te retourneren. Desnoods vraag je een klein bedrag voor de stalen. Nu was ik € 13,50 voor het retourneren en € 5,95 kwijt. En heb geen kleed. Tip 2; ik moest nu € 5,95 betalen omdat ik nog een lamp erbij had gekocht, die dus onder een bepaald gratis verzendbedrag viel. Stel dat ik dit niet had gedaan, zou ik dan ook € 5,95 extra moeten betalen? Indien dit niet het geval is, dan zou ik dat scheef vinden. Juist omdat ik iets meer koop ben ik relatief duurder uit dan dat ik het niet gekocht zou hebben. Beetje raar, toch?! Voor de rest ben ik zeer tevreden over jullie levering, verpakking, uitleg en service. groeten, Annelies

Ten eerste wordt op de website aangegeven vandaag besteld, morgen bezorgd. Dat is dus niet aan de orde geweest. Op de dag dat het pakket wel bij mij bezorgd zou worden was ik niet thuis en heb daarom een ander adres opgegeven om het te bezorgen. De chauffeur van DPD is door iemand uit de straat gezien dat die voor het betreffende adres stond maar het pakket is die dag niet afgeleverd. Contact opgenomen met de Klantenservice van DPD. Afgesproken dat het afgelopen maandag op mijn eigen adres afgeleverd zou worden. Wat schets je verbazing......vorige week vrijdag is pakket bij de buren afgeleverd van het adres waar ik op donderdag was (daar was niemand op donderdag). Ik kreeg sterk de indruk dat DPD niet goed in beeld had waar het pakket was. Ook hoorde ik van de buren die het in ontvangst hadden genomen dat de chauffeur erop aandrong dat zij het pakket in ontvangst moesten nemen. Al met al ben ik ontevreden. Allereerst door de vermelding op de website die niet nagekomen kan worden en verder vond ik de bezorging en afhandeling van DPD slecht.

Beoordelingen voor volero.nl

Via website kleed besteld en de volgende dag al in huis. Helaas bij het uitrollen zag ik een grote streep, leek op weeffout. Direct contact met de klantenservice genomen en afgesproken filmpje en foto's te sturen. 2 Dagen later per mail dat ik een nieuw kleed kreeg. Volgende dag ook dat kleed ontvangen met helaas hetzelfde. Weer contact met klantenservice en gezegd dat ik de volgende dag beide kleden naar de showroom zou brengen en daar een ander kleed uit te zoeken. In de showroom wederom heel aardig en nadenkend geholpen. Volgende dat kleed in huis. Nu nog contact met klantenservice om geld retour te krijgen.
Blij met het mooie vloerkleed. De kleur wijkt best nog wel af van de foto's. Het is minder mooi oranje dan de productfoto's laten zien, eerder steenrood. Ik ben reclamefotograaf, dus ik weet dat het af mag wijken, maar dit is best veel. Evengoed staat het kleed erg mooi in het interieur en voelt de kwaliteit goed aan. Volero heeft meer prachtige vloerkleden voor goede prijzen.
Website overzichtelijk-Snel geleverd-Besteld voor de zaak, maar kreeg bericht dat er in de avond geleverd zou worden. Na telefoontje was dit snel geregeld en kregen wij het kleed de volgende ochtend. Top service! En het kleed is een aanwinst in onze showroom.
Het is een mooi kleed en past er precies bij. Wat alleen vervelend is, maar dat heeft elk opgerold kleed, is dat het na 1 week nog steeds omkrult. Al voor 15 euro tapijt tape eronder zitten maar blijft op bepaalde rondingen omhoog staan
Snelle levering, aardige pakket bezorgers, goede klantenservice alleen de kwaliteit van het vloerkleed voldeed niet aan mijn verwachtingen (te dun), 25mm hoogte, maar wil liever 35. En toch te druk met stippen.
van Jip D.
3 mooie kleedjes besteld, opgerold toegestuurd gekregen, even teruggerold en de achterzijde met een strijkijzer geperst, geen vouw meer te zien. Erg mooi en kleurrijk, frist mijn huis helemaal op, toppers!
Het kleed is in het echt meer grijsgroen dan grijs van kleur met wat beige. Maar staat toch heel mooi en is lekker zacht. Levering was sneller dan de aangegeven 2 weken dus ook daar erg blij mee.
Mijn man en ik hebben het kleed in de winkel in Amsterdam uitgezocht. Zo weet je meteen of het de goede kleur is en we zijn heel prettig geholpen. Op zaterdag besteld en op dinsdag bezorgd. Super!
Vloerkleed was de volgende dag in huis. Supersnelle levering dus! Het kleed voldeed voor 100% aan onze verwachtingen. Kleur kwam overeen met de foto op de website! Kortom, we zijn heel tevreden.
Het is een prachtig oud lijkend kleed, staat goed is ons interieur ..toch ben ik bang dat dd draden wat los zitten en snel zullen loslaten nl met het stofzuigen gaan de de draden wat mee omhoog
Ik neem aan dat met speciale reden de tapijten met goede kant naar binnen gerold worden, echter blijven de zijkanten van tapijt langer omhoog krullen door deze manier van rollen.
Prachtig kleed, lekker zacht en mooie dichte Pool. Er zit een mooie glans over. Heerlijk snel en goed geleverd. Wel een antislip kleed er bij gekocht zodat het niet verschuift.
Mooi vloerkleed ,snelle bezorging , alleen het kleed heeft aan het eind dubbel in de verpakking gezeten ik krijg de plooi er niet uit , elke nacht er iets zwaars op gezet .
De service is top De kwaliteit van het tapijt is fantastisch en de levering was echt snel. Besteld en 2dagen later lag het tapijt al in men living.
Mooi kleed. Levering volgens afspraak. Behulpzame bezorger die je ook nog aan het lachen maakt. Wij zijn helemaal tevreden! Absoluut aan te raden.
De tapijten zijn heel mooi en goede kwaliteit. Mooi dicht geweven. De bezorging was heel snel en goed. Ze zijn zoals op de foto te zien waren.
DE levertijd van ons kleed zou 2 weken zijn , maar na anderhalve week werd het afgeleverd in de beloofde middag. Het kleed bevalt ons prima.
Communicatie Verzorging levering Prijs kwaliteit verhouding Informatie voorziening. Zelfs Coolblue gaat blozen van jullie service!
Het werd binnen een dag geleverd. Mijn kleed zag eruit zoals op de foto. Ik ben er heel blij mee en het staat prachtig. Dankjewel.