volero.nlBeoordelingen

volero.nl- Logo - Beoordelingen
volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl - De grootste vloerkleden webshop in Nederland

Wat voor vloerkleed je ook zoekt, bij ons vind je gemakkelijk en snel een nieuwe vloerkleed! We hebben vloerkleden voor elke woonstijl; van modern tot industrieel, van oosters tot klassiek. Een vloerkleed is de basis voor sfeervolle kamer of tuin. Een vloerkleed kan een hele nieuwe sfeer brengen. Magisch! Als vloerkledenspecialist hebben wij een breed assortiment vloerkleden tegen een scherpe prijs. Wij gaan voor tevreden klanten en hebben als motto ‘A rug for everyone’.
De Onlinewinkelier B.V.
Tielweg 6 f
2803 PK Gouda
Erwin Boers

Beoordelingen voor volero.nl

4.54/5.00

8.205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over volero.nl

Top
Product voldoet aan verwachting en was netjes verpakt. Prima service!
Snelle levering en product exact zoals verwacht (en afgebeeld). Zojuist weer een bestelling gedaan!
Super mooi kleed, levering heel snel en probleemloos
Vloerkleed is mooi, en goede kwaliteit, alleen de rand mopt.
Mooi vloerkleed geleverd voor een scherpe prijs
we hebben een vloerkleed besteld maar het ligt niet vlak op de vloer en het ligt inmiddels 3 weken maar er zitten vouwen in die er niet uitwillen.
Kleed is zijn geld waard. Goed product. Ook levering is prima. Bestelling gedaan twee dagen later levering.
Heel blij met ons schapenvacht. Mooi wit. Hele snelle levering
De mat iets minder strak gerold zou fijner zijn. Heb hem nu 2 dagen met tape aan de grond geplakt om hem strak te krijgen. Uiteindelijk gewoon goed spul en zeer tevreden
Zaterdags besteld en maandag binnen. Correcte administratieve afwerking. Product/kwaliteit goed.
Levering was super snel en bijzonder vriendelijk. Kleed is heel mooie dikke kwaliteit. Echt aanrader dus !
Alles perfect geleverd
Tevreden over product .Jammer was het vloerkleed niet opgerold, maar opgevouwen Aan de linkerkant gestreken nu prima De bezorging prima op tijd Hanny Lemmens
Rubber ondertapijt besteld. Werd netjes op tijd geleverd en past precies onder het vloerkleed. Doet wat het moet doen: we glijden niet meer uit! Een dikke 8!
Ik was op zoek naar een vloerkleed in een hele aparte kleur groen-blauw! Passend bij slaapkamerinterieur! VOLERO heeft een mooie collectie en tot mijn grote vreugde een prachtig wollen kleed in de kleur die ik zocht! Niet alleen op de foto, maar ook bij thuiskomst in keurige verpakking bleek ons kleed prima passend in de kleur van de slaapkamer!! Wat zijn we er blij mee en de prijs is in orde!
Mooi zacht kleed, alleen beetje scheef bij de randen
Ten eerste was mijn levering niet 1 niet 2 maar 5 weken later dan besteld,heel slecht. Toen zou de levering op dinsdag bezorgd worden.... toen woensdag.... Toch maar even mail gestuurd.. En wat gebeurde er ik kwam uit mijn werk en daar stond mijn vloerkleed tegen mijn voordeur aan...pff hier nooit meer wat bestellen.
De website was duidelijk en informatief. Keuze mogelijkheden zijn prima. Gekozen vloerkleed snel ontvangen. De website gaf ons een duidelijk beeld van dit tapijt. Heel mooi en kwalitatief prima. Blij mee. Volero is een echte aanrader. De tv reclame heeft ons op jullie spoor gezet.
Snel, goed en precies het bestelde.