volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

3.088 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.082 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

27 nov. 2023
Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

4 mrt. 2023
Kleur van het kleed op de website kwam niet overeen met de werkelijkheid. Ze fotoshoppen de foto's door er meer kleur aan te geven. Als reden geven ze de belichting aan (kunstlicht studio), ik lees deze klacht overigens van meer klanten en heb hun de vraag gesteld waarom maak je dan geen foto's van het kleed bij daglicht en kunstlicht ze zetten immers meerdere foto's op de website....> dit willen ze niet aanpassen. Bewuste manipulatie dus in mijn optiek. Groen is in werkelijkheid grijs en antraciet is bruin, zowel bij daglicht als kunstlicht. Als je vraagt om het kleed te mogen omruilen voor een andere uit hun collectie (met bijbetaling meer / minder kosten) werken ze hier niet aan mee..... erg klant vriendelijk !! Ik heb hem op eigen kosten retour gestuurd en zit nu (een week later) nog op mijn geld te wachten !!! Geen kleed meer via deze webshop.

Beoordelingen voor volero.nl

30 jan. 2024
Op het spoor gezet door nieuwsgierig makende reclame, op Internet gezocht , overzichtelijk ingedeeld ,alles wat ik wilde weten ; was er te vinden. Om een goede keuze te maken is het verstandig iets zèlf te gaan zien. Volero Lekkerkerk bezocht ,hoewel druk ,snel en deskundig geholpen,...geduldig ,niet opdringerig ,vriendelijk en attent. Afhandeling en verzending ,idem . Kortom : uitstekend . Kunnen "lawaai zaken " een voorbeeld aan nemen, Kom als Volero meer centraal ,midden Nederland, zaken doen.
25 jan. 2024
Hele goede klantenservice. Het kleed was niet wat ik bedoelde maar er ging iets mis met een retour aanmaken, ik werd via klantenservice heel goed geholpen, er werd een ophaal moment voor me geregeld, en binnen 2 weken had ik mijn geld terug. Topservice👍
Zojuist
Beste Hil Kramer, Dank u wel voor uw positieve review! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo'n goede ervaring hebt gehad. Bij Volero streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is fijn om te weten dat we daarin zijn geslaagd. Veel woonplezier gewenst. Team Volero
22 jan. 2024
De vriendelijkheid van het personeel. Goed geholpen. Genoeg keuze en de mogelijkheid om het kleed te retourneren. Daar hebben wij geen gebruik van gemaakt, omdat wij zeer tevreden zijn.
Antwoord van volero.nl
Beste M. Busch, Dank je wel voor uw positieve review! Bij Volero streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is fijn om te weten dat we daarin zijn geslaagd. Veel woonplezier gewenst. Team Volero
Genoeg keuze, gemoedelijk zaak, aardig personeel. Zie foto ,kleed even op vloerbedekking geplaats. PVC moet nog geplaatst worden. Dan staat het super.
Antwoord van volero.nl
Beste F.F Verkerk, Wat ontzettend leuk dat u de tijd neemt voor deze review, dank hiervoor. Het item ligt er erg gezellig bij! We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
31 jan. 2024
levering en afhandeling was super. tapijt was met vlekken als het toekwam en op spierwit is dat niet zo best. moest dan toch zelf betalen voor retour
6 feb. 2024
Wij hebben tot grote tevredenheid voor de 2e keer bij Volero een vloerkleed gekocht, prima kwaliteit en het past schitterend bij het interieur
Antwoord van volero.nl
Beste L. van Dam, Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om een review achter te laten. We waarderen uw feedback enorm en zijn blij te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons product. Veel woonplezier gewenst. Team Volero
6 feb. 2024
Hele goeie service en lekker eerder bezorgt dan aanvankelijk werd voorgesteld, meer dan tevreden!!!
Antwoord van volero.nl
Beste Karin Bos-Jonkers, Bedankt voor uw review. We vinden dit ontzettend leuk om te vernemen. Veel woonplezier gewenst :) Team Volero
EK
E K.
DELFT
6 feb. 2024
Mooi hoogpolig zacht vloerkleed gekocht. Geleverd door dpd op de dag dat ik wilde.
Antwoord van volero.nl
Beste E.E. van der Kruk, Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om een review achter te laten. We waarderen uw feedback enorm en zijn blij te horen dat u een positieve ervaring heeft met Volero. Team Volero
24 jan. 2024
Mooie kwaliteit vloerkleed, komt overeen met de beschrijving. . Snelle levering.
Opgevouwen aangekomen en duurde een aantal dagen vooraleer plat kwam te liggen.
Zeer snelle levering en produkt voldoet aan de verwachting.
31 jan. 2024
Prima prijs kwaliteit verhouding, snelle levering

Goede winkel met voorbeelden.

Goede winkel met voorbeelden om keuze te maken
Goede communicatie, snelle levering
Antwoord van volero.nl
Beste Hetty Lousma, Wat ontzettend leuk dat u de tijd neemt voor deze review, dank hiervoor. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
23 jan. 2024

Prachtig kleed heel blij mee.

Prachtig kleed , heel blij mee.
Antwoord van volero.nl
Beste Renny Huizinga-Deuling, Dank je wel voor je positieve review! Bij Volero streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is fijn om te weten dat we daarin zijn geslaagd. Team Volero
2 feb. 2024
Heerlijk zacht en warm
5 feb. 2024
Snel en goed geleverd
Prachtige kwaliteit
Antwoord van volero.nl
Beste Casa de Karen Beerends, Bedankt voor uw review. We vinden dit ontzettend leuk om te vernemen. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
prachtig kleed
Antwoord van volero.nl
Beste Irma Hink, Wat ontzettend leuk dat u de tijd neemt voor deze review, dank hiervoor. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
24 jan. 2024
Snel geleverd.
Antwoord van volero.nl
Beste Bea Klein, Bedankt voor uw review. We vinden dit ontzettend leuk om te vernemen Veel woonplezier gewenst. Team Volero