volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.028 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.679 beoordelingen in totaal

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

21 mei 2024
Ik heb bij jullie 7 mei een buitenkleed besteld, dit nog steeds niet ontvangen. Heb een aantal keer contact gehad met jullie en Megan zegt alleen een dhl postonderzoek te kunnen doen. Dit is niet echt klant vriendelijk, ik heb duidelijk aangegeven dat ik de koop wil ontbinden of dat er een nieuw kleed gestuurd kan worden, een klant zo lang te laten wachten met een oplossing is belachelijk. Dus wil ik mijn geld terug of een nieuw kleed dat ik morgen in huis heb, dat onderzoek kunnen jullie zelf wel regelen achter de schermen daar hoef ik als klant niet de dupe van te zijn!!!

Beoordelingen voor volero.nl

Het vloerkleed voldoed aan alle verwachtingen, de beloofde levertijd zoals vermeld op website voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis duurde uiteindelijk een week zonder geïnformeerd te worden ,was intussen verhuist moest terug om het kleed op het oude adres in ontvangst te nemen , jammer.
Antwoord van volero.nl
Beste Jc Borstel, Bedankt voor uw review. Helaas zijn vertragingen niet te voorspellen, wij doen er uiteraard alles aan om zo spoedig mogelijk bij u thuis te leveren zodat u kunt genieten van het prachtige item. We wensen u veel woonplezier. Team Volero
4 jul 2024
Een buitenkleed met toegevoegde waarde. Veel keuze bij Volero. Snel bezorgd. mooi materiaal, ziet er stevig uit, mooi van kleur. Buitenkleed had van mij aan alle kanten 10 cm langer mogen zijn dan had het kleed meer body gehad al doet dat nu niets af aan hoe blij ik er mee ben.
1 jul 2024
Ik heb buitentapijten besteld als geschenk voor mijn zus. de levering is heel vlotjes verlopen. De aanwijzingen van Volero om de tapijten te leggen ware voor mijn zus heel duidelijk. Ik ben heel tevreden en zal in de toekomst ook zelf producten van Volero bestellen.
Ik zie eigenlijk niet direct de gelijkenis v op de foto. Ik heb de tapijt / vloerkleed gehouden om even iets liggen te hebben maar in het echt zie ik niet echt vintage.. helaas.op foto oogt het wat anders.. is niet lelijk maar geen vintage hoe ik het voor ogen had.
Antwoord van volero.nl
Beste Katy Bergmans, Wat jammer dat u het item niet helemaal naar wens vindt. Ik moet zeggen, wij vinden het erg gezellig/mooi staan in uw ruimte!! Hopelijk kunt u er alsnog van genieten. Team Volero

Super service super kleed

Toen bleek dat mijn gekozen kleed een lange levertijd had mocht ik kostenloos omruilen en kreeg bovendien de korting teruggestort van de kortingscode die het bij boeken niet deed. De volgende dag kwam mijn kleed! Super geholpen dus en het kleed is geweldig mooi

Prachtig vloerkleed.

De bestelling is keurig op de afgesproken tijd geleverd. Het vloerkleed voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Het ziet er erg mooi uit en is heel comfortabel. Wij kunnen ‘Volero’ van harte aanbevelen.
Duurde erg lang voordat het bezorgt werd, een week. En de kwaliteit is minder als je op de foto's ziet,het tapijt is veel dunner maar voor deze prijs kan het ook niet anders. De kleur is wel mooi.
7 jul 2024

Vloerkleed

Prima service,eerst even telefonisch contact gehad en daarna vloerkleed via de site besteld.Levering was de volgende dag! Vloerkleed is helemaal naar onze zin en heeft een landelijke uitstraling.
13 jul 2024
Erg mooi kleed, maar zat geen doos om en was veel werk de kreukels eruit te krijgen . Heb al eerder een kleed besteld bij jullie dat was opgerold , en perfect .
Antwoord van volero.nl
Beste Toos Havermans-Lion, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
5 jul 2024

Prima producten, op tijd geleverd

Prima producten: een rond en een langwerpig jute vloerkleed. Ze zien eruit alsof ze lang meegaan. Op het beloofde moment geleverd, ook fijn. Ik ben tevreden.
Kleed is mooi ik ben na 4 weken nog steeds aan het proberen de plooien er uit te krijgen We hopen dat het lukt. Zois het niet mooi
Het kleed is net zo mooi als ik hoopte. Het staat en combineert perfect in onze kamer. De bezorging was ook prima. Een aanrader!
5 jul 2024
Mooie producten, klantvriendelijke website, gemakkelijk bestelproces, goede prijs en super vlotte levering. I like!
12 jul 2024
Vandaag het vloerkleed gekregen, mooie kwaliteit en prijs, en nu wennen aan kleuren, maar dat zal best lukken
1 jul 2024
duidelijke site, snelle levering en een uitgebreide assortiment. De foto komt overeen met de werkelijkheid.
De snelheid waarmee ik het kleed heb gekregen, maar helaas was de kleur niet de juiste. FAMILIE visser
Eerder dan verwacht, was een grote verrassing., zodat ik net voor mijn verjaardag als rond had. Toppie
11 jul 2024
Verzending was snel en het artikel zoals verwacht en beschreven, zou zeker weer bij jullie bestellen
Goed advies en meedenken via chat. Snelle levering in prima staat. Product is zoals verwacht.
4 jul 2024
Klantencontact was snel en keurig Bezorging netjes en op tijd Kwaliteit en artikel geweldig!