volero.nlBeoordelingen

volero.nl- Logo - Beoordelingen
volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl - De grootste vloerkleden webshop in Nederland

Wat voor vloerkleed je ook zoekt, bij ons vind je gemakkelijk en snel een nieuwe vloerkleed! We hebben vloerkleden voor elke woonstijl; van modern tot industrieel, van oosters tot klassiek. Een vloerkleed is de basis voor sfeervolle kamer of tuin. Een vloerkleed kan een hele nieuwe sfeer brengen. Magisch! Als vloerkledenspecialist hebben wij een breed assortiment vloerkleden tegen een scherpe prijs. Wij gaan voor tevreden klanten en hebben als motto ‘A rug for everyone’.
De Onlinewinkelier B.V.
Tielweg 6 f
2803 PK Gouda
Erwin Boers

Beoordelingen voor volero.nl

4.49/5.00

2.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over volero.nl

Levering zou plaatsvinden tussen 10.u pm to 1.30 Werd om 18.uur geleverd Dus moest thuisblijven ...misschien mogelijk omdat beter te communiceren met klant. Snap wel dat het met de drukte wat uit kan lopen...
Goede service
De wachttijd was lang maar service en communicatie dik ok
Het was de bedoeling, 2 tot 5 werkdagen levertijd. Het heeft ruim 3 maanden geduurd voordat we het kleed binnen kregen. Ook geen schrijven van gehad. Heb zelf moeten bellen. Ik bestel hier geen kleed meer.
Keurige afhandeling van de bestelling, continu informatie over de levertijd. Zelfs eerder qua aflevering dan voorzien. Zeer betrouwbaar adres en verder zoeken is niet noodzakelijk, goedkoper tref je nergens aan!
In maart een kleed in uw showroom gekocht, betaald en daarna erg lang moeten wachten. 4 juli pas geleverd, erg slechte tot geen communicatie vanuit de kant van Volero. Mooi kleed maar de service en klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Zou niet aanraden om hier iets te kopen.
De levering is van 1a2 weken levertijd opgelopen tot 12 weken onvoorstelbaar lang onder het mom van corona dit zal zeker invloed hebben gehad maar de grootste frustratie was wel de communicatie zelf elke keer mailen of bellen geen enkel initiatief van volero zelf En na de levering geen enkel contact of een bericht voor een eventuele compensatie voor het lange wachten en slechte service.
In de coronatijd besteld en de levering werd steeds opgeschoven. Maar kreeg wel steeds netjes antwoord op mijn vragen en uiteindelijk, na levering 10% retour zonder er om gevraagd te hebben.
Ik ben blij met mijn metalen plantenbak. Helaas duurde het meer dan 3 maanden voordat ik mijn bestelling ontvangen heb. Mailtjes naar de klantenservice werden overigens wel snel beantwoord.
Mooi tapijt maar levertijd was al extreem lang en kwam vervolgens nog 2 weken later zonder dit te melden
Mijn rond vloerkleed past perfect in mijn kamer, het is zeer gezellig!!
Alles zoals afgesproken geleverd en bezorgd. Keurig geïnformeerd over levertijd, verzending en dergelijke.
Mooi kleed van goede kwaliteit. Voldoet aan de verwachtingen. Levering duurde wat langer door corona, maar mijn vraag over de levering werd vlot beantwoord.
Mooi product! Voldoet aan verwachtingen. Welke rond de verwachtte leveringsdatum kwam. Ik kon kiezen Voor een voor mij geschikt leveringsmoment.
Het heeft lang geduurd voor de bestelling binnen was, maar ik ben ontzettend blij met het kleed. Kleur is prachtig!
2 vloerkleden besteld, vanwege de lange levertijd (die niet zichtbaar was bij het doen van mijn bestelling) de bestelling een dag later per mail geannuleerd. Hiervan een bevestiging ontvangen per mail van Volero. 2 maanden later krijg ik een betaalverzoek, omdat ik mijn bestelling geleverd zou hebben gekregen. Ik heb niets ontvangen. Volgens GLS is het afgeleverd in mijn voortuin, ook vreemd
Heel blij met het kleed, echt heel mooi. Maar waar we tot week 25 zouden moeten wachten hoorde ik aan het eind van week 27 nog niets. Toch maar eens gemaild en toen kreeg ik een 'excuus' dat het langer duurde en het bijna in het magazijn zou zijn. Een week later kwam het kleed. Iets meer actieve communicatie was fijn geweest.
Het jute vloerkleed grijs past goed bij de meubels, die we hebben. De honden vinden het gewéldig!!!
Eindeloos lange wachttijd van 12 weken. Geen communicatie, steeds beloftes maar geen levering. Uiteindelijk wel een korting van 10% waar ik zelf om vroeg. Product is verder geheel naar wens.
Tapijt beantwoordde precies aan beschrijving. Kleur was wel iets donkerder, maar vond het toch mooi genoeg om te houden. Goede kwaliteit, zeker voor die prijs. Levering uiteindelijk nog vroeger dan voorzien.