volero.nlBeoordelingen

volero.nl - De grootste vloerkleden webshop in Nederland

Wat voor vloerkleed je ook zoekt, bij ons vind je gemakkelijk en snel een nieuwe vloerkleed! We hebben vloerkleden voor elke woonstijl; van modern tot industrieel, van oosters tot klassiek. Een vloerkleed is de basis voor sfeervolle kamer of tuin. Een vloerkleed kan een hele nieuwe sfeer brengen. Magisch! Als vloerkledenspecialist hebben wij een breed assortiment vloerkleden tegen een scherpe prijs. Wij gaan voor tevreden klanten en hebben als motto ‘A rug for everyone’.
De Onlinewinkelier B.V.
Tielweg 6 f
2803 PK Gouda
Erwin Boers

Beoordelingen voor volero.nl

4.55/5.00

1.172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over volero.nl

Mooi vloerkleed
Het duurde even wat langer dan verwacht, maar het kleedvoldeed aan de verwachtingen. We hadden eigenlijk achteraf liever twee maten groter, gehad, maar pmdat terugsturen niet gratis is, hebben we besloten deze, te houden. De kleuren zijn redelijk hetzelfde, als op de foto op internet.
Ik ben erg blij met mijn aankoop
De tapijten werden snel geleverd, slechts een dag na de bestelling. Kwaliteit valt tot nu toe goed mee.
Wij hebben de 160x230 besteld. Erg mooi kleed. Hij ligt onder de salontafel. Voelt heerlijk aan en de kleur is exact als op de foto. Zeer tevreden. Hij is makkelijk te stofzuigen. Dat is voor ons erg belangrijk met 3 kleine kinderen . Wij bestellen hier binnenkort weer!
1 dag geleden
Supersnelle levering, einde van de dag een kleed besteld en de volgende dag werd het al geleverd. Goeie prijs/kwaliteitverhouding.
Ik heb dit kleed gekocht omdat het een buitenkleed zou zijn. Het is echter niet van een materiaal dat buiten kan blijven liggen bij slecht weer. Dat is jammer. Maar prachtig, dus toch gehouden..
1 dag geleden
het was eeN goede service Klant vriendelijk En op tijd zoals ze af hadden gesproken
Vloerkleed besteld en de volgende dag in huis, helemaal top! En dat in deze tijd! J. v.d. Wind
1 dag geleden
Het tapijt viel erg tegen. Het was veel donkerder dan op de website. Ook klopte de kleurbeschrijving niet. Er stond grijs met blauw, maar het was meer bruin dan grijs. Ook de ondertoon is daardoor meer ecru dan wit. Ik vind het tapijt echt niet mooi.
1 dag geleden
Mega snel geleverd: vrijdag besteld zaterdag in huis! Mooi stukje tapijt, precies wat we zochten.
1 dag geleden
Wij zijn super blij met ons vloerkleed. De service was ook heel goed. Wij geven daarom Volero en 9,5
1 dag geleden
Het kleed zoals verwacht en snel geleverd. Erg tevreden!
1 dag geleden
Snelle service, goed product, snel geleverd.
Waar voor je geld
Uitstekende overzichtelijke web-site met enorm veel keuze.Mooi vloerkleed uitgezocht voor een mooie prijs,na twee dagen keurig afgeleverd.Ik kan een ieder aanrader de web-site van Volero eens te bezoeken.
Was mool op tijd en een prachtig kleed,heel blij mee
Heel blij mee!
1 dag geleden
mooi op tijd bezorgd en het voldoet helemaal aan de verwachting
1 dag geleden
Super geregeld van begin tot het eind !