volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.504 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.570 beoordelingen in totaal

27 nov 2023
Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

Goede service!

Wij zijn naar het filiaal in Lekkerkerk gegaan. Hier werden wij vriendelijk en vakkundig geholpen. Welke grootte, past het qua kleur bij de verdere inrichting en dergelijke. Zij hebben de order voor ons geplaatst. Eenmaal thuis bleek de verkeerde kleur besteld te zijn. Een telefoontje naar de klantenservice was voldoende om het op te lossen en was het juiste kleed al na 2 dagen in huis. Echt een aanrader!
24 mei 2024
Hele vriendelijke mensen In de showroom. Wij waren in Krimpen aan de lek Snel leveren en ziet er top uit. Ik ga zeker er weer heen en raad het ook aan voor anderen. Wij gingen voor buiten kleed. Wat ik wel vond in de showroom vind ik de kleden kwa kleur beter dan op de foto’s van de site.

Prachtig!

Mijn bestelling werd snel geleverd. Het tapijt is PRACHTIG en enorm zacht zoals beschreven. Goeie kwaliteit ook. Mijn appartement heeft nu een huiselijk gevoel. Zeker aan te raden!
27 mei 2024
Mooi rond kleed. De kleur creme/wit neigt meer naar licht beige/licht zand, maar desondanks staat het erg leuk. Het werd ook nog eens heel snel geleverd.
28 mei 2024
De correcte beschrijving en bijbehorende foto's van het artikel heel duidelijk! De levering en de verpakking van her product keurig!!
26 mei 2024
Leuk kleed, snelle levering, heb nog geen foto's, wil het in de wintermaanden neerleggen, nu ander kleed ook van Volero
28 mei 2024
niets mis mee keurige aflevering tapijt past prima staat mooi precies zoals afgebeeld kunnen de firma aanbevelen

Mooi buitentapijt

Fijn buitentapijt gekocht. Mooie kwaliteit lekker zacht en goede prijskwaliteit verhouding. Ook snel geleverd.
25 mei 2024
De mat binnenste buiten oprollen en in een langwerpige doos versturen. Heel jammer, al die vouwen in de mat
26 mei 2024
Ontzettend mooi buitenkleed mogen ontvangen. Heel mooi materiaal. Hier gaan wij lang plezier aan beleven!
27 mei 2024

Uitstekende kwaliteit kleden; voortreffelijke afhandeling

Uitstekende kwaliteit kleden. Snelle bezorging. Betaling is prima geregeld. Volero is een aanrader.
27 mei 2024
Mooi tapijt, kleuren komen overeen zoals beschreven, goede kwaliteit. Snelle en correcte levering.
27 mei 2024
Prima kleed. Verzending duurde iets langer.we zijn heel blij met dit kleed voor onder de veranda.
3 jun 2024

Aanrader

Goede service en het kleed was mooier dan op de site. Het kleed voelt heerlijk zacht aan
24 mei 2024
Artikelen zijn precies zoals afgebeeld en van hele mooie kwaliteit!
27 mei 2024
Snelle levering en een heel fijn kleed! Ik raad volero zeker aan.
25 mei 2024
mooi buitenkleed, zelfs zo mooi dat het ook wel binnen kon liggen
EO
Esther O.

Voldoet aan verwachtingen

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooi product.
Super mooi kleed, kleur past perfect en levering binnen 1 dag
27 mei 2024
Leuk kleed. Niet duur! Dus agentje veranderen van kleed!!