volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.098 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 mrt 2023
De bestelling ging goed, de betaling was direct verwerkt en twee dagen later werd het bestelde kleed geleverd. Mooi kleed, maar helaas de verkeerde maat. Op 2 februari is het kleed weer opgehaald. Na twee weken telefonisch contact opgenomen (15 minuten in de wacht) waarin mij werdt verteld dat een collega met de verwerking van de betaling bezig was. Drie werkdagen later nog eens contact opgenomen (15 minuten in de wacht), En deze keer kreeg ik te horen dat de medewerkster verwachtte dat de betaling binnen 2 tot 5 werkdagen zou worden geregeld. Onbegrijpelijk dat een bedrijf als Volero deze werkwijze hanteerd, onnodig onsympathiek en onprofessioneel.

Beoordelingen voor volero.nl

Contact gehad met de helpdesk. Om de kleden te verpakken opgevouwen in een doos kan ik begrijpen, maar gezien het formaat 150 x 80 is dit een beetje overdreven. Moet moeite doen het kleedje vlak te krijgen. Verder alles ok Groet Nico Schoots
Prijs/kwaliteit top. Ik hoefde niet lang te wachten op mijn aankoop, binnen een paar dagen keurig afgeleverd op het mijn aangegeven ophaal punt.
Kleur goed maar kleed volvouwen moeilijk uit te krijgen ik heb liever een kleed een rol is veel beter
Artikel had de meest minimale maten zoals aangegeven. Erg zuinig!
Zeer snelle levering en produkt voldoet aan de verwachting.
Antwoord van volero.nl
Beste Mariken Bleeker, Wat ontzettend leuk dat u de tijd neemt voor deze review, dank hiervoor. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
Makkelijk bestellen en de volgende dag al geleverd. Prima!
op tijd bezorging, goede verpakking, mooi product

Goede winkel met voorbeelden.

Goede winkel met voorbeelden om keuze te maken
Antwoord van volero.nl
Beste H.E. Hilhorst, Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je waardering te delen. Het motiveert ons enorm! Veel woonplezier gewenst. Team Volero
Mooi vloerkleed en een hele snelle levering!
3 mrt 2024
Erg tevreden, snelle levering
Mooi kleed en goede kwaliteit

Goede service mooie kwaliteit

Goede service
Net bedrijf
24 feb 2024
GZ
Gina Z.
Purmerend

De kleur is echt mooi!

Dat ik wat langer op het kleed moest wachten is oké. Maar de kwaliteit van het kleed is minder dan ik verwachtte. Je kunt er doorheen kijken . Eenmaal op de vloer valt het niet op. De afwerking is voor 95% goed. Aan de randen ontbreekt er hier en daar een vezel. De kleur is echt mooi. Maar al met al voor deze prijs houd ik het kleed.

Onbegrijpelijke fout

Goed: Ruime keuze Snelle levering Betaalbaar Slecht en bedoel ik echt slecht: Ik heb een 2 meter rond vloerkleed besteld: die hoor je niet in een vierkante doos 4 x opgevouwen te bezorgen!!! De vouwen zijn er niet uit te krijgen en er zitten bobbels in(dus niet vlak) Echt een onbegrijpbare fout.. Waarom niet oprollen???

kleden niet opgevouwen bezorgen

ik vind dat de kleden opgerold en ingepakt naar de klant moet, en niet opgevouwen in een doos, dit kost mij (de klant) heel veel moeite om de vouwen eruit te krijgen e
Op het spoor gezet door nieuwsgierig makende reclame, op Internet gezocht , overzichtelijk ingedeeld ,alles wat ik wilde weten ; was er te vinden. Om een goede keuze te maken is het verstandig iets zèlf te gaan zien. Volero Lekkerkerk bezocht ,hoewel druk ,snel en deskundig geholpen,...geduldig ,niet opdringerig ,vriendelijk en attent. Afhandeling en verzending ,idem . Kortom : uitstekend . Kunnen "lawaai zaken " een voorbeeld aan nemen, Kom als Volero meer centraal ,midden Nederland, zaken doen.