Tonschulten.nl- Logo - Beoordelingen

Tonschulten.nl

41 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52 beoordelingen in totaal

Keurig en zorgvuldig verpakt, snel geleverd. Als extra meegestuurd 3 kaarten om te versturen. Er hangen inmiddels 2 prachtige wandversieringen aan de muur. Ik zou niet weten wat u beter kan doen.
DK
Dre K.
N,gein

8 aug 2024
Het verkeerde artikel is verzonden. En in plaats van een groot artikel waarvoor aan gebeld moest worden werd het een brievenbus pakket, waardoor een kadootje geen verrassing meer was. Daarna wel hersteld, maar de verrassing was wel een beetje weg.
EV
Esther V.
Den Haag

Beoordelingen voor Tonschulten.nl

29 sep 2024
Snelle bezorging, prima product.
Het was gewoon snel en goed!
JS
ENSCHEDE
8 okt 2024
4 okt 2024
13 sep 2024
Niet het eerste pakket dat ik in goede orde en op tijd heb ontvangen. Mooi och
19 sep 2024
Kan niet beter, de volgende dag was het al in mijn brievenbus.
14 sep 2024
BOEKEN BESTELD EN ZE ZIJN PRACHTIG, BEN ER HEEL BLIJ MEE
28 aug 2024
29 jul 2024
Na de online bestelling kreeg ik direct de bevestiging. Pakket is de volgende dag verstuurd. Goed en heel aangekomen.
4 aug 2024
Goede website en mooie produkten.
EV
Esther V.
Den Haag
8 aug 2024
10 jul 2024
Gewoon een prachtige kalender(punt).
18 jul 2024
27 jun 2024
posters niet scherp genoeg
DK
Dre K.
N,gein
HB
10 jun 2024
Bij aanvullende vragen (telefonisch) werd ik duidelijk en sympathiek geïnformeerd en werd er snelle service geboden v.w.b. inhoud van de bestelling en de "rappe" bezorging👍.
Bij de bestelling zat een zeer attent briefje en complementaire Ton Schulten kaartjes om te versturen.
27 okt 2023
In het verleden verliep de bestelling altijd vlekkeloos endat was nu weer zo. Gewoon 5 sterren dus.
LD
Leo D.
Capelle a/d IJssel (NL)
Bestelling en aflevering ging prima! En de bestelde boeken zijn uiteraard supermooi.