volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl
Beoordelingen:

2.724 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.410 beoordelingen in totaal  

4,49
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

de meest kritische beoordeling

20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor volero.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(104)
(66)
(139)
Resetten
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Mooi kleed...maar....

Niet pas na het afrekenen melden dat het kleed lelijk wordt waar je met je voeten zit door bewegen en dat je het daarom elke 3 mnd om moet draaien om evenwijdige slijtage te krijgen ( ronduit belachelijk ) Wie haalt elke 3 mnd zijn zware hoekbank weg om dit te doen!!En dat je absoluut niet met een borstel mag stofzuigen omdat de haren dan in de knoop raken...en je uiteindelijk niet een hoogpolig kleed meer hebt maar een soort schapenkrullen.
Beoordeling melden
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

retourneren 20€ ....:(

retourneren 20€ ....:(
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb eerder al een bestelling geplaatst en was daarbij erg tevreden. Nu baal ik van de onverwachte levertijd van maar liefst 11 weken !!
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
15 uur geleden
Beste Ingrid Krijnen, Bedankt voor uw review. Ik zal u een mail sturen betreft uw order. Team Volero
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zo opeen gevouwen in een doos leverd veel kreukels op, kon dat niet gewoon opgerold geleverd worden?
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
16 uur geleden
Beste Susan Hamelers, Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

We wachten op de bezorging, duurt erg lang.

Het eerste tapijt wat we bestelden was er al een dag later, maar het tweede is er nog steeds niet. Schijnt teruggestuurd te zijn. Waarom? We wachten nog steeds op de levering. Dus één ster voor het eerste tapijt.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Buitentapijt heeft heel andere look aan terras

Buitentapijt oogt heel mooi op terras, zachte kleur & mooi motief doch afmetingen kloppen niet. Zou 200 x 140 moeten zijn maar in werkelijkheid is het 203,5 x 136. Lijkt mss een detail doch hierdoor past het in de breedte maar nipt onder tuintafel, had er mooier uitgezien indien effectief 140. Al bij al toch tevreden met aankoop.
Beoordeling melden
NS
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Retourneren zou een kosteloze service moeten zijn.

Met het kleedje is niks mis, echter wil ik het liever een maatje groter maar doordat ik moet betalen voor het retourneren en vervolgens wéér verzendkosten moet betalen voor een nieuwe bestelling besluit ik het kleedje te houden. Maar tevreden ben ik niet, dan heb ik 3x verzendkosten betaald en dat vind ik niet acceptabel. Retourneren zou een kosteloze service moeten zijn. Als ik dit namelijk van te voren had gezien, had ik hier niet besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
16 uur geleden
Beste Nadine Scheffers, Bedankt voor uw review. De retourkosten zijn inderdaad voor de klant zelf. Dit komt omdat wij onze prijzen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekeningen zouden nemen, moeten wij dit berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen we natuurlijk niet! We bieden ook de service om gratis te retourneren in een van onze showrooms. Team Volero
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kleed was in een doos op gevouwen . Met het uithalen heel veel bobbels neergelegd, een paar dagen het werd niks anders. Toen op een grote kartonnen rol gedaan iets beter . Daarna hebben we een grote ronde tafel een paar dagen op kop erop gelegd. Het gaat nog iets bobbelen. Helaas ik kan geen foto bij sturen dat lukt mij niet. Advies niet vouwen in de doos versturen . Maar opgerold versturen. Vr Groet Ria Smeenk
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
15 uur geleden
Beste R smeenk, Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Mocht u tips nodig hebben willen we u vragen contact op te nemen met de klantenservice. Team Volero
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Wij hebben nog geen kleedje ontvangen. Wel een mail van DPD dat het bezorgd is. Maar wij hebben het niet.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
16 uur geleden
Beste G de Haan, Bedankt voor uw review. We hebben uw order retour ontvangen en ook direct weer een nieuwe zending aangemaakt. We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
bij retournering sneller het betaalde bedrag terug storten
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
15 uur geleden
Beste Kees Huisman, Bedankt voor uw review en uw feedback. Wij zullen dit intern doorzetten. Team Volero
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Fijne service alleen bij de vloerkleden komt de onderlaag erdoor, te min vloedkleed.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beloofd werd mij dat als ik voor 23.00 uur bestelde, de volgende dag de bestelling in huis zou hebben. Helaas duurde dit wel iets langer.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
15 uur geleden
Beste Dicky de With, Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat de levering iets wat langer op zich heeft laten wachten, excuus hiervoor. Ik zie dat u het item al een tijdje in huis heeft nu, hopelijk is deze volledig naar wens en kunt u er nu heerlijk van genieten. Team Volero
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
neem klachten serieus en laat mensen niet wachten!
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
16 uur geleden
Beste Robert Klomp, Bedankt voor uw review. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. Team Volero
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kleur week af van wat ik bestelde.

Kleur was bruin terwijl ik naturel bestelde. Het kleurverschil zou komen omdat de fotografie binnen was geweest, terwijl het een buitenkleed betrof. Na de mailwisseling mocht hem niet, zonder kosten, retour sturen. Slechte service!
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
16 uur geleden
Beste Estella Hart, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te vernemen! We bieden de service om tot 30 dagen na ontvangst uw order te kunnen retourneren indien deze niet naar wens is. Dit kan ook gratis in een van onze showrooms. Team Volero
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Uw juiste kleuren omschrijven. Grijs (en ook op de foto was het grijs en ook op het aangekregen product stond “grijs” omschreven MAAR de werkelijk was totaal anders. Retour gestuurd en dat koste me dan nog eens 16euro! 🤬 Dus nee ik bestel niet meer want zo creeer je natuurlijk vele retours!!
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
16 uur geleden
Beste Nancy Dubois, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen dat het item niet naar wens was. De retourkosten zijn inderdaad wel voor de klant zelf. Dit komt omdat wij onze prijzen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekeningen zouden nemen, moeten wij dit berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen we natuurlijk niet! Echter bieden we wel de service om gratis te retourneren in een van onze showrooms. We hopen u terug te zien bij Volero. Team Volero
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kleed besteld voor mijn moeder, kleed niet bezorgd.

Kleed besteld voor mijn moeder, wordt verzonden via DPD maar bezorger is te lui om het te bezorgen. Meldt dat er niemand thuis is, ondanks dat er gewoon iemand in huis zat te wachten op het kleed. Na 3 dagen gaat het naar een afhaalpunt. Mijn moeder heeft alleen een rollator en kan dat kleed onmogelijk ophalen. Kleed gaat na 7 dagen terug en zal opnieuw verstuurd worden, via DHL. Helaas wordt kleed weer via DPD verstuurd en wederom niet bezorgd. Bezorger beweert weer dat er niemand thuis is. 3 weken verder, geen kleed en geld weg. Klantenservice doet niets. Je moet maar wachten.
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vóór 23.00 besteld is niet van toepassing zoals op de website, dit gebeurt niet.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
15 uur geleden
Beste Wilbert Sauvé, Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat de levering iets wat langer op zich heeft laten wachten, excuus hiervoor. Ik zie dat u het item al een tijdje in huis heeft nu, hopelijk is deze volledig naar wens en kunt u er nu heerlijk van genieten. Team Volero
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Omslachtig beleid wanneer een bestelling niet ontvangen is. Er mort gelijk een terugstortingsformulier worden ingevuld terwijl ik niet het idee heb dat er gekeken is naar de status en T&T van mijn bestelling. Ook kan het tot 10 dagen duren voordat de onderzoeksprocedure is afgerond. Ik bestel pas op ieuw wanneer ik mijn geld terug heb dus al met al wordt dit een erg lang traject. Jammer want leuke spullen!
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
16 uur geleden
Beste Emilie den Hartog, Bedankt voor uw review. Dit is inderdaad een procedure waarbij een formulier ingevuld dient te worden. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord af en toe wat langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. We doen er uiteraard altijd alles aan om de klant zo spoedig mogelijk te helpen. Team Volero
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het kleed was veel te duur . Was op de foto mooi, maar was een slechte kwaliteit
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
16 uur geleden
Beste D. Bolt Vos, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat het vloerkleed niet naar wens is. Uw order is retour verwerkt. We hopen u snel terug te zien bij Volero. Team Volero
DA
Dick A.
Amersfoort
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas alleen standaard maten buitenmat bijvoorbeeld 1.60 x 3.20 en dat is natuurlijk spijtig als je een balkon hebt waarin de breedte van 160 prima past maar een lengte van 3.20 te kort is. Waarom moet ik altijd naar België uitwijken om een mat op juiste lengte te krijgen. Zeekr nu in nieuwbow de balkons vaak breder zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
15 uur geleden
Beste Yrm de Graaf, Bedankt voor uw review en feedback. We zullen dit intern oppakken. Team Volero