volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

1.790 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.898 beoordelingen in totaal

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

21 mei 2024
Ik heb bij jullie 7 mei een buitenkleed besteld, dit nog steeds niet ontvangen. Heb een aantal keer contact gehad met jullie en Megan zegt alleen een dhl postonderzoek te kunnen doen. Dit is niet echt klant vriendelijk, ik heb duidelijk aangegeven dat ik de koop wil ontbinden of dat er een nieuw kleed gestuurd kan worden, een klant zo lang te laten wachten met een oplossing is belachelijk. Dus wil ik mijn geld terug of een nieuw kleed dat ik morgen in huis heb, dat onderzoek kunnen jullie zelf wel regelen achter de schermen daar hoef ik als klant niet de dupe van te zijn!!!

Beoordelingen voor volero.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters