herbafit.nl- Logo - Beoordelingen

herbafit.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden254 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
herbafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 okt 2023
Bestellen en bezorgen gaat altijd goed. Wat ik echter prettig zou vinden is als er een betaalmogelijkheid vooraf zou worden geboden. Het is mij al een paar keer gebeurd dat ik de achterafbetaling vergeten was, omdat ik gewend aan de eerste mogelijkheid. Verder ben ik tevreden over het product en de prijs-kwaliteitverhouding daarvan.
OK

13 jun 2023
Er was geledenheid om per ongeluk 2x te betalen: via DIGID & via PayPal, direct op 1 bestelling. De betaling werd niet direct geblokkeerd, na voldoen van het bedrag na het voldoen van 1 vd 2 betalingsmogelijkheden.

Beoordelingen voor herbafit.nl

Vind die 1+1 "gratis" structuur niet fijn. 1e is gewoon dubbel zo duur..
geen opmerkingen
13 jun 2023
19 jul 2023

E_mail krijg je geen antwoord tel.wordt niet opgenomen volgende zending was wel weer goed...Retour kosten voor eigen rekening
Antwoord van herbafit.nl
19 jul 2023
Geachte relatie. Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij waarderen het dat klanten de moeite nemen een review te plaatsen, ook al gaat dat soms om een kritische noot, en zullen elke melding onderzoeken. Wij zien dat wij uw e-mail dezelfde dag nog hebben beantwoord en aangegeven dat wij uw bestelling direct zullen versturen. Uit uw reactie begrijpen wij dat u de bestelling wel heeft ontvangen, maar onze e-mail wellicht over het hoofd heeft gezien. Dat vinden wij vervelend en wij zullen voor de zekerheid controleren of het e-mail adrescorrect is. Wij zijn overigens telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8:30-16:30 uur. De retourzending is, zoals op onze website aangegeven, binnen 14 dagen en zonder opgaaf van reden gratis. Wij vragen u alleen even contact op te nemen (telefonisch of via e-mail) om het retour label aan te vragen. Nogmaals bedankt voor de moeite die u heeft genomen en een fijne dag toegewenst. Uw Herbafit Team
19 mei 2023
Jullie maken gezonde business kapot