cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl
Beoordelingen:

1.304 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal  

4,73
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

de meest kritische beoordeling

31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cecil.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(29)
(10)
(10)
Resetten
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog niets ontvangen, zou 13-10 bezorgd worden.
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
16 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We nemen zo snel mogelijk contact met u op om u verder te helpen. Bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
MN
marianne n.
Winterswijk
10 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tshirts krimpen ondanks fijne was
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
11 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, het spijt ons dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de goederen die je hebt ontvangen. Onze retourprocedure is eenvoudig en ongecompliceerd en de verzending is gratis. Je kunt de artikelen die niet aan je wensen voldoen gemakkelijk retourneren. Misschien vind je een ander artikel in onze online winkel dat beter voldoet aan je kwaliteitsverwachtingen en behoeften. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze producten en diensten en jouw feedback is daarbij zeer nuttig. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verzending duurt veel te lang!

Prima kleding, maar verzending duurt tegenwoordig erg lang!! Ruim een week wachten op je bestelling is meer regel dan uitzondering. Voor mij een keuze om hier minder vaak te bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
10 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons oprecht dat u langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan verwacht. We hebben de afgelopen dagen wat vertraging opgelopen door een toename van het aantal bestellingen. We zijn erg blij om te zien dat zoveel mensen onze producten waarderen, maar het stelt ons ook voor uitdagingen om alle zendingen op tijd te leveren. Uw feedback is zeer waardevol voor ons, omdat het ons helpt onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen soepeler verlopen. Vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet binnen Levertijd te lang
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
9 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons oprecht dat u langer dan verwacht op uw bestelling heeft moeten wachten. Er zijn de afgelopen dagen wat vertragingen opgetreden door het grote aantal bestellingen. We sturen je binnenkort meer informatie in een aparte e-mail en wensen je een fijne avond. Vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik mis een onderdeel vd bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
9 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat een of meer artikelen in je bestelling niet op voorraad waren. Op je factuur vind je in het gedeelte 'Niet op voorraad' informatie over welke artikelen niet op voorraad waren. Zodra een artikel weer op voorraad is, zal het beschikbaar zijn voor alle klanten. Je hebt de optie om een bericht te ontvangen zodra het artikel in jouw maat weer beschikbaar is. Als je nog vragen hebt of ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Besteld artikel, toch niet uitgeleverd.

Helaas werd een besteld artikel achteraf toch niet geleverd, dat vind ik niet kunnen, ook al is het met korting besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
10 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat een of meer artikelen uit je bestelling niet meer leverbaar waren. Op je factuur vind je in het gedeelte "Ontbrekend aantal" informatie over welke artikelen niet meer leverbaar waren. Zodra een artikel weer op voorraad is, zal het beschikbaar zijn voor alle klanten. We versturen ontbrekende artikelen niet opnieuw, maar je kunt wel een bericht krijgen als het artikel in jouw maat weer beschikbaar is. Ons belangrijkste doel is om ervoor te zorgen dat je helemaal tevreden bent. Om je verzoek zo goed mogelijk te kunnen verwerken, willen we je vragen om ons een e-mail te sturen met je bestelnummer via ons contactformulier in de online shop. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
NC
Nel C.
Veldhoven
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb moeten mailen waar mijn pakketje bleef
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
9 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je niet tevreden was met onze klantenservice. Normaal gesproken reageren we op alle vragen en sturen we een e-mail. Controleer ook je spamfolder voor het geval onze berichten daar terecht zijn gekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen je ervaring en werken eraan om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. We zouden het fijn vinden als je ons nog een kans geeft om je te overtuigen van onze service. Met vriendelijke groet, jouw CECIL Service Team
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
6 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, dank u voor uw beoordeling. Helaas heeft u ons slechts 3 sterren gegeven. Zodat we veranderingen kunnen aanbrengen om je winkelervaring bij ons positiever te maken, wil ik je vragen om ons je klacht of suggestie te sturen via ons contactformulier in de online shop. We zien uw feedback graag tegemoet. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde producten geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
6 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, Het spijt ons zeer dat u de verkeerde goederen hebt ontvangen. Onze klantenservice neemt binnenkort per e-mail contact met u op. Met vriendelijke groeten van je CECIL Service Team
HB
Hanny B.
Rinsumageast
23 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
4 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, uw feedback is belangrijk voor ons en het spijt ons oprecht om te horen dat u niet tevreden bent. We streven er altijd naar om onszelf en onze producten te verbeteren, en uw feedback is uiterst waardevol. Om uw zorgen beter te kunnen begrijpen en behandelen, willen wij u vragen om ons een gedetailleerde beschrijving van uw klacht te sturen via ons contactformulier in de online winkel. We kijken ernaar uit om van u te horen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met CECIL in de toekomst positiever zal zijn. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld!

Ik heb een berichtje gestuurd, maar helaas geen antwoord gekregen. Vind ik niet correct!
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
22 sep 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw feedback. Als online winkel is het ons doel om het winkelen voor onze klanten zo aangenaam mogelijk te maken. Daarom spijt het ons dat u reden heeft tot klagen over onze klantenservice. We sturen meestal een antwoordmail op alle vragen aan de klantenservice. Wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. We krijgen graag nog een kans om u te overtuigen van onze service. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De kleding opzich was goed. Maar de verzending van de twee broeken was erg slecht! Heel slordig verfrommeld opgerold met een touwtje erom heen. Ik moest ze eerst strijken voor ik ze kon passen. Dit ben ik niet gewend van Cecil, dit vond ik dus niet kunnen
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
22 sep 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw feedback. Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak dat uw bestelling heeft veroorzaakt. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Wij geven uw bezorgdheid graag door aan onze verzendafdeling voor verbetering en optimalisatie van het proces. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde vest bezorgd, product geretourneerd.
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
18 sep 2023
Beste CECIL klanten, onze oprechte excuses voor de verkeerde levering. Wij maken dit graag in orde. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer, via ons contactformulier in onze online shop en wij zullen uw verzoek uiteraard in behandeling nemen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds niets ontvangen.❗️❗️❗️❗️
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
15 sep 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Deze directe feedback stelt ons in staat om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Neem een kijkje in uw e-mail inbox, onze vriendelijke medewerkers hebben uw verzoek in behandeling genomen. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en u een prettige dag toewensen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
1 sep 2023
Hallo beste CECIL-klant, bedankt voor je beoordeling. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en uw verzoek via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke collega's zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en u een prettige dag toewensen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
28 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
onlineshop@customerservicececil.nl Unrouteable address niet bereikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
29 aug 2023
Hallo beste CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Wij streven er altijd naar om onszelf en onze producten te verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen als u ons een specifieke klacht stuurt via ons contactformulier in de onlineshop. Ons vriendelijke personeel helpt u graag verder. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De artikelen aanprijzen zoals ze zijn Bv het is 100% katoen / de mt is vaak 2 maten te groot dan het is de m=xl
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
28 aug 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Aangezien uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben wij ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb iets besteld, dat zou woensdag bezorgd worden, nu is het zaterdag en weet nog niet wanneer het nu komt. Mijn vriendin had het gekocht in een winkel en ik vond het erg mooi, heb het toen digitaal besteld
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
26 aug 2023
Hallo beste CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u gekozen voor de betaalmethode “vooraf betalen”. Bij deze betaalmethode wordt uw bestelling pas verzonden als het factuurbedrag volledig op onze rekening is bijgeschreven. U heeft 7 dagen de tijd om uw betaling uit te voeren, terwijl wij de gewenste artikelen reserveren. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket helemaal niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
16 aug 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Het spijt ons zeer dat PostNL uw bestelling niet kon leveren en nu naar ons heeft teruggestuurd. Gelieve de gewenste artikelen opnieuw te bestellen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team.
10 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
15 aug 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Wij proberen onszelf en onze producten altijd te verbeteren. We zouden het daarom fijn vinden als u ons een specifieke klacht zou kunnen sturen via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke medewerkers helpen u graag verder. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team