cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.376 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

HR
Henny R.
Amsterdam
8 jul 2023
De maten kloppen niet, er stond vermeld dat het kledingstuk groter uitvalt maar 1 maat kleiner was nog veel te groot. Je moet dan opnieuw bestellen, korting vervalt, beetje een gedoe. Is overigens na 1 telefoontje heel prima opgelost
16 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons zeer dat het artikel niet paste. We zijn des te blijer dat uw probleem telefonisch naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
12 okt 2023
Keurige kleding, past perfect. Misschien zouden jullie wat meer aan de kleurechtheid kunnen doen. ' t Wordt jammer genoeg snel vaal na het wassen.
8 jul 2023
Snelle levering. -minpuntje- tijdens geldigheid van kortingscode, was van mijn bestelling 1 artikel niet de juiste maat. Aangegeven graag die maat nog na te bestellen. Na 2 dagen bericht dat de juiste maat er was. Helaas kon de kortingscode niet meer worden toegepast. De tijd was net om. ( had ik ook niet om de juiste maat hoeven na te vragen).
9 jul 2023
Het verschil in maten is vervelend, de ene keer moet je maat l hebben, een andere keer xxl….daardoor moet je vaker wat terugsturen. De kwaliteit van de kleding is eigenlijk erg goed, gaat lang mee. Met af en toe een uitzondering, dat een blouse snel verkleurd of de stof snel slijt. Maar dat is zelden
26 jul 2023

De site is prima

Op zich is er niets met de site mis. Alleen de mensen die de producten in pakken mogen wel beter opletten, ik had een groene broek besteld en ik kreeg een beige. Ik heb er verder niet mee gedaan omdat de maat goed is en ik geen zin heb in het gedoe van terug sturen enz.
27 jul 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Aangezien uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben wij ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
16 jul 2023
Goede kwaliteit kleding. Snelle levering, Had echter zondag jurk besteld, kreeg hem dinsdag. Woensdag 40% korting, maar klantenservice kon niks voor mij betekenen. Langer dan 48 uur eerder besteld. Mij lijkt mij eerlijker om dat te doen 48 uur na levering.
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Uw opmerkingen en suggesties voor verbetering zijn belangrijk voor ons en zijn doorgegeven aan de betreffende afdeling. Wij danken u hartelijk voor uw inzet en hopen u binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
MK
marianne K.
BAARLO LB
9 mei 2023
kan ik nog even niet beantwoorden omdat ik de bestelling teruggestuurd heb. ben al jaren klant bij cecil, nooit geen problemen gehad. beter is het om herroepingsformulier op papier bij de bestelling te doen, niet iedereen is even handig met pc.
11 aug 2023
Leuke kleding . Mooie kwaliteit. Met een grote cup toch passende kleding kunnen kopen . Erg blij mee . Ik draag maat l Tip ik ben gek ook op zwart dat mag wel wat meer in de collectie! Verder alles top. Personeel ook behulpzaam,geduldig,lief
11 mei 2023
Alles, keuzes, afhandeling en snelle verzending. Maar……kunnen de naammerkjes niet in de stof worden gedrukt ipv van te naaien. Ik krijg rode vlekken in m’n nek van die dingen en kan ze meestal niet zonder de stof te beschadigen er uit halen!
IS
Ineke S.
Tilburg
22 sep 2023

Mooie jurk

De jurk die ik besteld heb, is helemaal goed. De kleuren zijn zoals op de website. Het materiaal is prima en de jurk is netjes afgewerkt. De verzending ging erg snel en de jurk was goed verpakt. Ik ben weer helemaal tevreden.
14 sep 2023
Jammer dat de verzendkosten gestegen zijn. Kwaliteit is soms minder geworden. Zo ook mijn laatste bestelling. Ook de prijzen zijn behoorlijk gestegen. Het wachten is op aanbiedingen. Blouses veelal het zelfde model.
14 sep 2023
3 aug 2023

Snelle levering en afhandeling

Snelle levering en snelle afhandeling retouren. Helemaal top. Alleen de maat??? Bij sommige shirtjes staat vermeld dat ze groot uitvallen, maar dan nog veel te groot. Jammer, nu moest bijna hele bestelling retour.
4 aug 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw feedback. Jammer dat de door u bestelde goederen niet aan uw verwachtingen voldeden. Onze klantenservice neemt binnenkort contact met u op via e-mail. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
GV
Gonny v.
Wijk bij Duurstede
8 jul 2023
Levering zou echt beter kunnen. Wanneer je op donderdag een bestelling doet dan komt het pas op dinsdag of woensdag en dat is echt te lang wachten. Nu ook weer. Bestel je eerder in de week dan is het er met een dag
Antwoord van cecil.nl
Bedankt voor uw commentaar Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen. Suggesties en reacties van onze klanten helpen ons om ons assortiment en onze klantenservice voortdurend te verbeteren om aan uw behoeften te voldoen. Aarzel dus niet om uw opmerkingen en suggesties met ons te blijven delen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
12 jul 2023
Zeer tevreden over Cecil ..maat M past mij altijd perfect..moet zelden iets terug sturen !! Als ik iets moet terug sturen is het om dat de kleur afwijkt van de online versie !! Das weleens jammer !! Gr Marleen !!
13 mei 2023

Vlotte kleding

13 mei 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre E-Mail. Wir werden uns schnellstmöglich um Ihr Anliegen kümmern. Herzliche Grüße, Ihr CECIL Kundenservice Original E-Mail ------------------ fsuthof@home.nl fsuthof@home.nl Bewertung 4 Vlotte kleding Nette levering, leuke en vlotte dameskleding. Kleding wel aan de prijs, veel kleding is blauw en bijna geen zwart en shirtjes hebben bijna allemaal elastiek onderaan de zoom (wat ik persoonlijk erg jammer vind). Aktueller Kommentar von fsuthof@home.nl, 13/05/2023 10:42 Bewertungsdetails Erstellt am 13/05/2023 10:42 Bearbeitet am Kanal cecil.nl Referenz 29252377 Transaktionsdatum Event
28 jun 2023

De kleding van cecil is altijd van…goede kwaliteit

De kleding van cecil is altijd van goede kwaliteit Het is alleen jammer dat de maten vaak niet kloppen Ik heb meestal xl maar dat viel toch wel wat groot De laatste keren bestelde ik een L die waren te klein
DM
Dagmar M.
Kerkrade
11 jun 2023
Bestel best vaak bij Cecil. Fijne website en regelmatig zijn er leuke koopjes te vinden. Makkelijk bestellen en vlotte levering. Ook de eventuele retouren worden goed verwerkt en krijg je je geld snel terug.
29 jul 2023
Bestellen en betalen en retourneren gaat erg makkelijk. Geen problemen er mee gehad. En als de retourzending wat lang duurt voor het geld terug is dan wordt je door de klantenservice netjes geholpen.
9 jul 2023
Kleding ziet er vaak leuk uit, maar als ik het dan aan heb valt het toch soms wat tegen. Er is hier in de buurt geen Cecil winkel, dus ik bestel regelmatig iets, maar stuur ook weer artikelen terug.
Antwoord van cecil.nl
Bedankt voor uw commentaar Hallo beste Street CECIL klant, bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen. Suggesties en reacties van onze klanten helpen ons om ons assortiment en onze klantenservice voortdurend te verbeteren om aan uw behoeften te voldoen. Aarzel dus niet om uw opmerkingen en suggesties met ons te blijven delen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team