cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 nov. 2013
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
cecil.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij cecil.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 nov. 2013
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor cecil.nl

3.242 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 aug. 2022
Eerste ervaring met de webshop van Cecil is positief; snel, netjes verpakt en snelle terugbetaling. Een opmerking: ik had zoekopdracht ingesteld op “medium”. Voor een van de te bestellen shirts heb ik van kleur gewisseld. Achteraf bleek dat het betreffende shirt in de gewenste kleur niet voorradig was en werd automatisch een kleiner shirt in mijn winkelmandje gedaan. Een melding daarvan had ik wel op prijs gesteld.

25 mei 2022
Heb eerst een broek besteld en die kreeg ik na 4 dagen. Deze was 1 maar te groot. Dus deze bestelling was in principe ok, was mijn eigen schuld dat hij te groot was. Deze kon ik verkopen aan een buurvrouw. Toen heb ik telefonisch een broek besteld op Maandag zodat ik die Vrijdag thuis bezorgd zou krijgen. en moest ineens betalen omdat ze die dan sneller konden op sturen. (dat heb ik toen direct betaald. Nooit die 2e broek ontvangen en toen ik belde vertelde hij me dat hij niet op voorraad was. Dus jammer, maar normaal gesproken verwacht je dan een mail en je geld terug. Ik ben nu op vakantie en kan niet zien of hij het geld intussen heeft overgemaakt.

Beoordelingen voor cecil.nl

8 nov. 2022
Heel goede service. Vaak is er kleding waar bij staat 'Valt groter uit'. Alhoewel ik het betreffende stuk leuk vind durf ik het eigenlijk niet te bestellen; het valt soms behoorlijk groter uit en dus retour. Jammer, maar ik zou ook niet weten hoe dit op te lossen. Misschien valt iets groter uit, of valt veel groter uit, maar ik begrijp ook dat dit marketing-technisch niet echt kan.
Duidelijke info wbt product, bestelling, verzending en eventuele retouren. Helaas zijn de maten nogsl wisselend. Bestel ik een Scarlett spijkerbroek en een scarlett gekleurde broek in dezelfde maat, dan zit de spijkerbroek prima en de gekleurde broek valt veel te wijd. Dus die moet dan retour. Vervelend. Verpakking en retourmogelijkheden erg goed verzorgd.
Antwoord van cecil.nl
Hello dear Cecil customer, thank you for your feedback and for taking the time to share your comments with us. Suggestions and reactions from our customers enable us to constantly improve our product range and customer service in order to meet your wishes and better suit your ideas and needs. Therefore, please do not hesitate to continue to share your comments and suggestions with us. Kind regards Your Cecil Service Team
18 nov. 2022
Alleen maar goede ervaringen. Bestellen gaat makkelijk en de retourzendingen worden altijd snel en correct afgehandeld. Wat ik jammer vind is dat als je tijdens een kortingsactie een verkeerde maat bestelt en je plaatst de bestelling opnieuw in de goede maat je geen korting meer hebt.
van E v.
Bij de artikelen staat een duidelijke omschrijving, inclusief pasvorm en hoe de artikelen uitvallen. Zelf vind ik het erg makkelijk dat ze in centimeters de maat maten bij maat M (oid) vermelden. 's-Ochtends besteld, binnen 2 dagen in huis. En gemakkelijk retour.
13 nov. 2022
als ik.iets bestel met.korting .en het is te groot stuur ik.het terug. Bestel ik.een kleinere maat , dan moet ik.het volle pond betalen ! !Heel vervelend vind ik dat, waarom niet gewoon ruilen. Zo kan ik niet profiteren van korting!! !
Ik ben altijd tevreden over de levering en de artikelen. Alleen de laatste keer was het pakje bij de buren afgeleverd alleen was het niet duidelijk welke buren dus dat was even zoeken
van LAT d.
Ik ben zeer tevreden over Cecil, alleen mijn laatste pakket bleef wat langer onder weg. Zo jammer. Ik had net een leuk feestje waarbij ik deze artikelen graag had aan gedaan.
Cecil kan gewoonweg niet beter , altijd correcte levering en snel ook nog eens Ik ben over Cecil super tevreden. Ga zo door zou ik zeggen
Antwoord van cecil.nl
Hello dear Cecil customer, thank you for your review. We are always happy when our customers are satisfied. We look forward to welcoming you back to our online shop. Kind regards Your Cecil Service Team
17 nov. 2022
Snelle levering, tip-top verpakt, kwaliteit producten vallen nooit tegen, levering gaat altijd goed. Retouren ook nooit een probleem.
18 nov. 2022
Het verzenden van kleding zou in mijn ogen sneller kunnen, dan krijg je een mail,dat het op zaterdag bezorgd word,komt het dinsdag!
Prima qualiteit en service . Alleen jammer dat mij vest de dag nadat de korting afliep, weer beschikbaar was. Mis toch 20% van €70
Maat klopt meestal en mooie kleding! Retour doen kan goed met bijgeleverde papieren hoewel dat bij mij nooit nodig was tot nu toe
10 nov. 2022
Bestelling werd volgens afspraak geregeld. Product zat in een doos waar ook aandacht aan was besteed. Voelde als een cadeautje.
Alles en alles klopt altijd...verzendingen top, retourzendingen ook, ben zeer tevreden...kleding is altijd wat jullie zeggen..
Antwoord van cecil.nl
Betrouwbaar, uitgebreide keuze, overzichtelijke website met goed advies over de maat, goede prijs en op tijd bezorgd.
De bezorging ging snel en keurig ingepakt!!! Prima! De kwaliteit van de kleding kan wel een beetje beter!
Keurig op tijd geleverd.Wil je iets retourneren,een duidelijke beschrijving hoe dat dan werkt.
Mooie aanbiedingen en kortingen dit trekt mij wel aan anders is het mij aan de prijzige kant
18 nov. 2022
Prima geleverd en makkelijk om te retourneren , Duidelijk en dat alles in korte tijdsbestek
14 nov. 2022
Duidelijke website, snelle levering. De maat van de kleding klopt altijd, en mooie kwaliteit