cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

24 mei 2023
Reeds verschillende malen bestellingen die fout verlopen zijn....De samenwerking met Post nl is zeker geen goede keuze, slordig omgaan met de goederen, fout afleveren of gewoon retourneren als ze niet onmiddellijk het adres vinden. Rompslomp om te bestellen enz....Het callcenter doet wel zijn best, maar heeft blijkbaar ook maar beperte middelen.
25 mei 2023
Hello dear CECIL customer, first of all we would like to thank you for your feedback. We are sorry that you had reason to complain about the delivery by Post NL. Our goal is that you are completely satisfied. We hope that this will not deter you and that we can welcome you back in our store soon. Kind regards your CECIL Service Team
21 sep 2023
De kleding opzich was goed. Maar de verzending van de twee broeken was erg slecht! Heel slordig verfrommeld opgerold met een touwtje erom heen. Ik moest ze eerst strijken voor ik ze kon passen. Dit ben ik niet gewend van Cecil, dit vond ik dus niet kunnen
22 sep 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw feedback. Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak dat uw bestelling heeft veroorzaakt. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Wij geven uw bezorgdheid graag door aan onze verzendafdeling voor verbetering en optimalisatie van het proces. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
15 jun 2023
Mijn pakket is niet aangekomen en ze hebben een onderzoek ingesteld maar dit kan 2 weken duren. Ik heb niks ontvangen wat zou je dan 2 weken moeten onderzoeken? Is voor 109€ dus moet lang wachten voor ik weer iets kan bestellen.
15 jun 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Aangezien uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben wij ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
12 jul 2023
Tussen het afgeven bij post .nl en het bezorgen zit een dag extra . Tevens wordt het regelmatig in de brievenbus gedaan ipv afgeven . Zou fijn zijn als dat erbij wordt vermeld dan zit je niet onnodig te wachten op het pakket
12 jul 2023
18 mei 2023

Duurt lang

Duurde vrij lang voor ik het artikel in huis had. Mooi artikel, maar retour. Dat is nu ruim twee weken geleden en ik heb nog geen geld ontvangen. Alles bij elkaar duurt het te lang
18 mei 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Het spijt ons zeer dat u dit ongemak heeft ervaren. Het verwerken van retourzendingen kan tot 14 dagen duren, daarom vragen wij u om nog even geduld te hebben. Zodra uw retourzending is verwerkt, ontvangt u automatisch een creditnota. Mocht u nog vragen hebben over de huidige status van uw retourzending, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
10 mei 2023
Late levering. Iets kopen en betalen en dan.later horen dat het er niet meer is. Ik heb normaal goede ervaringen met Cecil. Maar sinds kort is het duidelijk minder
11 mei 2023
Hello dear CECIL customer, thank you for your review. This direct feedback gives us the opportunity to continuously improve our service and performance. Since your comments are very important to us, we have forwarded them to the relevant department. Finally, we would like to apologize for the inconvenience caused and wish you a pleasant day. Kind regards from your CECIL Service Team
BV
Bärbel V.
Heerhugowaard - Niederlande
5 mei 2023
De maten zijn heel verschillende. Een L is soms te klein en de andere keer veel te groot. Hierdoor gaat veel retour en stop ik met online bestellen.
8 mei 2023
Hello dear CECIL customer, thank you for your review. You can find a description of the fit under our item images. Alternatively, you can find our "Fit-Guide" on our website www.cecil.nl. This contains a clothing table, which offers you the possibility to determine your size based on your measurements. Kind regards from your CECIL Service Team
16 jul 2023

Motieven hetzelfde

Ik vind het jammer dat bijna alle motieven het zelfde zijn netzo als de modellen van de sh8rt en blouses. En prijs kwaliteit is aan de h9fe kant
Antwoord van cecil.nl
Shirt was te groot, gelijk teruggestuurd. Nog steeds geen geld terug gekregen. Ander shirt besteld, weer verzendkosten moeten betalen.
1 jun 2023
Geachte CECIL-klant, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat u dergelijke ongemakken heeft ervaren. Onze vriendelijke collega's nemen dan direct contact met je op. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
MN
marianne n.
Winterswijk
25 jul 2023
Katoen krimpt erg ook bij fijne was, betere kwaliteit betaal liever meer dan het shirtje met 1 keer wassen te kort is en smal is
25 jul 2023
Hallo lieve CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de goederen. Retourneren is gratis en snel. Wellicht vindt u in onze online shop een ander artikel dat aan uw wensen voldoet en dat ook qua kwaliteit voldoet aan uw en onze eisen. We zijn het aan het onderzoeken en zullen uw feedback gebruiken om te verbeteren. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
8 okt 2023

Besteld artikel, toch niet uitgeleverd.

Helaas werd een besteld artikel achteraf toch niet geleverd, dat vind ik niet kunnen, ook al is het met korting besteld.
10 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat een of meer artikelen uit je bestelling niet meer leverbaar waren. Op je factuur vind je in het gedeelte "Ontbrekend aantal" informatie over welke artikelen niet meer leverbaar waren. Zodra een artikel weer op voorraad is, zal het beschikbaar zijn voor alle klanten. We versturen ontbrekende artikelen niet opnieuw, maar je kunt wel een bericht krijgen als het artikel in jouw maat weer beschikbaar is. Ons belangrijkste doel is om ervoor te zorgen dat je helemaal tevreden bent. Om je verzoek zo goed mogelijk te kunnen verwerken, willen we je vragen om ons een e-mail te sturen met je bestelnummer via ons contactformulier in de online shop. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
19 jul 2023
Ik heb een pakketje teruggestuurd maar nog geen bevestiging van ontvangst gekregen per mail.Komt dat nog?
20 jul 2023
Hallo beste CECIL-klant, dank u voor uw beoordeling. Het spijt ons dat u dit ongemak heeft ondervonden. Onze vriendelijke collega's zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
28 aug 2023
onlineshop@customerservicececil.nl Unrouteable address niet bereikbaar.
29 aug 2023
Hallo beste CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Wij streven er altijd naar om onszelf en onze producten te verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen als u ons een specifieke klacht stuurt via ons contactformulier in de onlineshop. Ons vriendelijke personeel helpt u graag verder. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
Klantenservice n 10 Maar de levering door Postnl Zeer slecht
Antwoord van cecil.nl
Hallo lieve CECIL-klanten, allereerst willen we u bedanken voor uw feedback. Het spijt ons dat u reden had om te klagen over de bezorging van Post NL. Ons doel is dat u helemaal tevreden bent. Daarom zouden wij het op prijs stellen als u ons een specifieke klacht stuurt via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke medewerkers helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
5 aug 2023
De prijs verlagen De vriendelijkheid van de medewerkers
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team.
Bestelling nog steeds niet binnen Levertijd te lang
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons oprecht dat u langer dan verwacht op uw bestelling heeft moeten wachten. Er zijn de afgelopen dagen wat vertragingen opgetreden door het grote aantal bestellingen. We sturen je binnenkort meer informatie in een aparte e-mail en wensen je een fijne avond. Vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
Ik mis nog steeds 1artikel van mijn bestelling!
31 mei 2023
Hallo CECIL klant, bedankt voor uw beoordeling. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en uw verzoek via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke collega's zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
NC
Nel C.
Veldhoven
8 okt 2023
Heb moeten mailen waar mijn pakketje bleef
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je niet tevreden was met onze klantenservice. Normaal gesproken reageren we op alle vragen en sturen we een e-mail. Controleer ook je spamfolder voor het geval onze berichten daar terecht zijn gekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen je ervaring en werken eraan om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. We zouden het fijn vinden als je ons nog een kans geeft om je te overtuigen van onze service. Met vriendelijke groet, jouw CECIL Service Team
8 okt 2023
Ik mis een onderdeel vd bestelling
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat een of meer artikelen in je bestelling niet op voorraad waren. Op je factuur vind je in het gedeelte 'Niet op voorraad' informatie over welke artikelen niet op voorraad waren. Zodra een artikel weer op voorraad is, zal het beschikbaar zijn voor alle klanten. Je hebt de optie om een bericht te ontvangen zodra het artikel in jouw maat weer beschikbaar is. Als je nog vragen hebt of ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
MN
marianne n.
Winterswijk
10 okt 2023
Tshirts krimpen ondanks fijne was
11 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, het spijt ons dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de goederen die je hebt ontvangen. Onze retourprocedure is eenvoudig en ongecompliceerd en de verzending is gratis. Je kunt de artikelen die niet aan je wensen voldoen gemakkelijk retourneren. Misschien vind je een ander artikel in onze online winkel dat beter voldoet aan je kwaliteitsverwachtingen en behoeften. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze producten en diensten en jouw feedback is daarbij zeer nuttig. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team