Voordelig Sanitair- Logo - Beoordelingen

Voordelig Sanitair

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden145 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2023
Voordelig Sanitair voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Voordelig Sanitair

BV
Bart V.
Stabroek

Goede kwaliteit, snel en correct tegen prima prijs.

Goede kwaliteit koudwaterkraan gekocht. Snel en correct geleverd tegen een schappelijke prijs. Ondertussen een tweede kraan gekocht en even tevreden.
4 feb 2024
Persoonlijk telefonisch contact. Snelle terugkoppeling over levering. Vriendelijk te woord gestaan. Bestelling snel in huis.
10 feb 2024

Mooie spiegel en snelle levering

Mooie spiegel. Tot nu toe goede kwaliteit. En super prijs! Snelle levering, volgende dag al in huis!
18 jan 2024
Een mooie spiegel gekocht voor een mooie prijs. Snel geleverd, erg blij mee.
Snelle service, mooie prijzen. Erg behulpzame verkoper
Alles was ok. van bestellen tot leveren.
21 jan 2024
Alles heel goed geregeld
Het vriendelijk zijn.
5 jul 2023

Ongekend goede service

Dit bedrijf heeft klantvriendelijkheid zéér hoog in het vaandel staan. Ik kan zelfs zeggen dat ik nog nooit zulke uitmuntende service heb meegemaakt. Ik had twee jaar geleden een regendouche combinatie besteld. Na verloop van tijd begon de stang te lekken, dus ik kreeg een nieuwe stang. Na enige tijd deed hetzelfde euvel zich wederom voor - er bleek een lasfout in te zitten - weer een nieuwe stang. Na een jaar begaf de thermostaatkraan het. Ik kreeg zonder enig probleem een nieuw thermostaatblok. Dit bleek echter niet te passen en inmiddels had ik wel enige schroom om weer aan de bel te trekken. Toch gedaan en toen kreeg ik een compleet nieuwe douchecombinatie opgestuurd. De communicatie verliep razendsnel, steeds direct antwoord op mijn mails, kortom, een heel erg prettige ervaring in deze tijd. Een dankbare klant ;)

Een echte aanrader voor iedereen!

Wij hebben ondertussen al 2 zéér positieve ervaringen met dit bedrijf. We kunnen Voordeligsanitair.nl aanraden aan iedereen! Prijs-kwaliteit, TOP. Micky heeft ons heel vriendelijk en behulpzaam geholpen. Zij heeft dat super gedaan. Dank hiervoor!

Zeer klantgericht met persoonlijke aandacht

De badkamerspiegel kwam eerst in de verkeerde kleur, kan gebeuren, gelijk omgeruild, de juiste kleur, maar helaas beschadigd. Door de feestdagen duurde alles wat langer maar men bood diverse oplossingen waar ik uit kon kiezen. 👍🏻
Geïmporteerde beoordeling
Top communicatie en ze zijn erg flexibel in de levering. We wilde zelfs een product wisselen en die kwamen ze bij ons oude appartement ophalen en het gewisselde artikel bij ons nieuwe appartement brengen. Erg fijn!
Snelle levering en toen ik belde omdat er een vlek in de spiegel zat werd dit meteen prima opgelost. De volgende dag werd een nieuwe spiegel verzonden. Top afgehandeld! Zeer te spreken over dit bedrijf.
GV
Geert v.
Loon op Zand
29 okt 2023
Prima ervaring. Gezellig, vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Ruilen van een artikel was geen enkel probleem. Voelde me meteen geholpen. Afspraken werden nagekomen. Top!
Geïmporteerde beoordeling
Badkamerspiegel was hoogstwaarschijnlijk tijdens vervoer kapot gegaan. Met 1 telefoontje de volgende dag al een nieuwe spiegel binnen! Topservice voor een zeer goede prijs!
20 okt 2023

Nieuwe badkamerspiegle

Badkamerspiegel kwam gebarsten aan. Zonder problemen werd er direct een nieuwe geleverd met een vervoerder die iets voorzichtiger omging met dit soort spullen

Snelle service

Het ophangsysteem van de spiegel was kapot, er is door de leverancier gelijk een nieuwe toegestuurd, de volgende dag in huis. Top.
20 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima service! Na bellen over de levering netjes teruggebeld en was het allemaal zo geregeld. Heel fijn
20 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede kwaliteit, redelijke prijs Snelle levering Daardoor betrouwbaarDaardoor betrouwbaar
Ik had een vraag over een product en kreeg snel en adequaat antwoord.