Superstellar.nl- Logo - Beoordelingen

Superstellar.nl

300 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.642 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jul 2018
Superstellar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Sinds ik een zoontje heb besef ik me dat het voor jongetjes lastig shoppen is. Ik heb al meerdere malen kleding en jassen voor hem gekocht, als je online besteld is het de volgende dag netjes in huis. Plus de medewerkers zijn er super vriendelijk en steken echt hun nek voor je uit. Ze hebben er iig een vaste klant bij 🩵

23 jul 2023
Bestelde goederen komen niet aan door bijvoorbeeld verkeerde sortering of dat het weer retour gestuurd wordt. Wellicht een andere vervoerder? Is tot 2x toe gebeurd. Producten die verkocht worden zijn top, als je belt ook zeer vriendelijk, maar jammer dat de goederen niet op tijd aankomen.

Beoordelingen voor Superstellar.nl

Mooie items en kwaliteit ook super goed. Snelle levering.
Antwoord van Superstellar.nl
Goedemorgen Marelva, Hartelijk dank voor de lieve woorden in je review. Wij wensen je veel plezier toe met je aankoop en graag tot ziens!
19 okt 2023

Sneeke levering

20 okt 2023
Goedemiddag Doorien, Wij wensen je heel veel plezier toe met de laarzen, die heb je vandaag wel nodig! Hartelijk dank voor je review en graag tot ziens.
17 okt 2023
Snelle service, netjes verpakt
20 okt 2023
Beste Brigitte, Hartelijk dank voor je review. Wij wensen je heel veel plezier toe met je aankoop en graag tot ziens.
19 sep 2023
AV
Anouk V.
Wormerveer
17 sep 2023
15 sep 2023
Snelle levering en kwaliteit van de bestelling.
11 sep 2023
11 sep 2023
10 sep 2023
8 sep 2023
Super service! Snelle en vriendelijke reactie via de mail. Bij het niet niet voorradig hebben van nog een paar van dezelfde schoenen heeft Sabrina mij op de wishlist gezet zonder dat ik erom heb hoeven vragen
8 sep 2023
Goedemorgen Sofia, Wat een ontzettend lieve woorden en wat staan ze leuk! Heel veel plezier met de UGG sneakers, hopelijk komen ze nog beschikbaar op de gewenste maat.
8 sep 2023
Telefonisch informatie over het product was slecht
6 sep 2023
Goede service en het kado was mooi ingepakt!
8 sep 2023
Goedemorgen Latifa, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent. Wij vinden dat het krijgen van een cadeau net zo leuk moet zijn als het geven ervan, wij doen ons best om er een feestje van te maken. Hartelijk dank voor je review
5 sep 2023
Snel bezorgd en toen de maat niet klopte, met open armen ontvangen in de zaak door een hele aardige dame. Supersnel de juiste maat erbij gepakt en meteen omgeruild. Toppers echt een aanrader deze winkel !
8 sep 2023
Goedemorgen Jamal, Wat fijn dat je zo goed en snel bent geholpen in onze winkel. Wij doen elke dag ons best om onze klanten boven verwachting te helpen en blij te maken. Hartelijk dank voor deze lieve woorden en heel graag tot ziens.
5 sep 2023
Hele snelle en nette service.
4 sep 2023
3 sep 2023
Bedankt voor de lieve kaart
3 sep 2023