Superstellar.nl- Logo - Beoordelingen

Superstellar.nl

385 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.642 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jul 2018
Superstellar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Ik bestel hier regelmatig kleding voor mijn 4 kinderen. De kwaliteit van de kleding is super en al mijn favo merken hebben ze hier! Altijd dezelfde dag verzonden als ik het voor 16.00 of 17.00 bestel en altijd de volgende dag al in huis. De kleding komt goed en netjes verpakt aan en ruikt altijd zo lekker! In de winkel zelf ook een paar keer geweest en altijd vriendelijk daar. Helemaal blij met Coccinelle!

10 mei 2023
Vind het slecht omdat ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb. Het zou de volgende dag geleverd worden. Maar omdat de postvakjes bij Lidle vol waren heeft DHL het teruggestuurd. Wat totaal nergens opslaat. Voor iets dat de volgende dag geleverd zou worden vind ik dit echt optimaal SLECHT

Beoordelingen voor Superstellar.nl

Fijn contact, retourneren is niet zo’n ingewikkeld proces, gewoon retour bon erbij, is bij vele toch een ander verhaal!
Antwoord van Superstellar.nl
Goedemiddag, Wat fijn dat je onze retourprocedure als makkelijk ervaart. Hopelijk mogen wij je met je volgende aankoop weer blij maken. Bedankt voor je review.
Mooi verpakt niet lang op het pakje moeten wachten goeie kwàliteit
3 mrt 2024
Zo snelle services als je vragen hebt over je bestelling !
Antwoord van Superstellar.nl
Beste klant, Wat fijn dat je tevreden bent over onze service. Wij maken onze klanten graag blij! Dank je wel voor de mooie review en graag tot ziens.
SR
Steve R.
Amsterdam

Top!!

Geen bijzonder heden alles gaat top voor mij
GS
Gerrit S.
Tilburg
Goede service en snelle levering!
Antwoord van Superstellar.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en de levering van je bestelling.
Leuke aanbieding snel ontvangen
Mooie prijzen, super service
Goede branded artikelen..
Hele snelle bezorging👌🏾
Antwoord van Superstellar.nl
Beste klant, Wat fijn dat je zo snel van je bestelling kon genieten. Dank je wel voor de mooie review.
Alles altijd super
Antwoord van Superstellar.nl
Beste klant, Ontzettend fijn om te zien dat je zo tevreden bent. Heel graag tot ziens. Hartelijk dank voor de review.
Ik ben tevreden
LV