Superstellar.nl- Logo - Beoordelingen

Superstellar.nl

317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.642 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jul 2018
Superstellar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Ik bestel hier regelmatig kleding voor mijn 4 kinderen. De kwaliteit van de kleding is super en al mijn favo merken hebben ze hier! Altijd dezelfde dag verzonden als ik het voor 16.00 of 17.00 bestel en altijd de volgende dag al in huis. De kleding komt goed en netjes verpakt aan en ruikt altijd zo lekker! In de winkel zelf ook een paar keer geweest en altijd vriendelijk daar. Helemaal blij met Coccinelle!

10 mei 2023
Vind het slecht omdat ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb. Het zou de volgende dag geleverd worden. Maar omdat de postvakjes bij Lidle vol waren heeft DHL het teruggestuurd. Wat totaal nergens opslaat. Voor iets dat de volgende dag geleverd zou worden vind ik dit echt optimaal SLECHT

Beoordelingen voor Superstellar.nl

24 jul 2023
Ook echt daadwerkelijk de volgende dag in huis. Bestelling kwam precies overeen met de foto echt mooie kwaliteit. Ga zeker vaker bestellen
27 aug 2023
De bestelling wordt altijd razendsnel verstuurd en retour sturen mag altijd. Ik vind het super en mijn zoon was zeer blij met de kleding.
Ik vond de verpakking al een feestje om open te maken. Daarnaast was de levering ook super snel en vind ik de webshop geweldig!
16 jun 2023
Goedemorgen, Wat een lieve woorden. Heel fijn om te vernemen dat je tevreden bent over ons, wij doen onze best om iedere klant blij te maken met de aankoop.
30 jun 2023

Mooi ingepakte cadeaubon

Hele mooie , leuke ingepakte en lekker ruikende cadeaubonnen ontvangen . Leuk om te bestellen als je ze zo opgestuurd krijgt!
15 jul 2023
Koop al sinds 2010 kleding voor me kinderen. Superfijn online winkel 👍🏻 altijd mooi trendy merk kleding. En snel bezorging 👍🏻
22 aug 2023
Altijd super goed alleen jammer dat het retour kosten later komt waar door je het soms vergeet te betalen verder top 👌🏼
4 aug 2023
Snelle service, als je ergens hulp bij nodig hebt, snel antwoord en kijken ze online met je mee, super mooie kwaliteit.
10 aug 2023
Goedemiddag, Wat een fijne woorden. Hartelijk bedankt voor je review, wij doen ons best om iedere klant naar volle tevredenheid te helpen zowel online als in onze winkels.
6 jan 2024
Vriendelijk personeel, snelle levering en een mooie collectie. Ik shop hier al bijna 15 jaar en raad het iedereen aan.

Snel bezorgd

Ik vind het fijn dat ze altijd de volgende dag thuis leveren. Ideaal als ik nog cadeaus moest kopen voor de kleintjes.

Top!!

Mooie merken, en super snelle bezorging. Ik raad Coccinelle aan, ik heb vaak besteld en ben nog nooit teleurgesteld.
8 sep 2023
Goedemorgen Laila, Hartelijk dank voor de lieve woorden. Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons, wij doen elke dag ons best om elke klant blij te maken. Graag tot ziens
5 jun 2023
De levering was super snel, netjes verzonden. Alles naar wens & doos rook lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
SA
Souhailla A.
Amsterdam
11 aug 2023

Geweldige service!

Goede communicatie en service. Heel aardig en efficiënt. Pakketje is snel opgestuurd en prachtig ingepakt!
11 aug 2023
Goedemorgen, Wat zijn wij blij dat wij op tijd je cadeau hebben kunnen versturen en dat de jas in de smaak is gevallen. Hartelijk bedankt voor de lieve woorden en je review, heel graag tot ziens.
3 jun 2023

Top!

me pakket is wel goed aangekomen maar het was zelf niet goed traceerbaar. Voorderest was alles gewoon top!
9 jun 2023
Goedemiddag, Wat vervelend dat je pakket niet goed te traceren was. Bij een eventuele volgende keer mag je gewoon contact met ons opnemen, wij kijken graag of wij je van meer informatie kunnen voorzien. Heel veel plezier met je aankoop!
28 aug 2023
De bestelling super snel in huis, en wat ik belangrijk vind dat je moet tekenen voor je bestelling.
15 jul 2023
Het contact en de service was heel goed en doen niet moeilijk en de bezorging was ook goed en snel
Mijn pakket was de volgende dag al in huis , netje s ingepakt . Niks te klagen over coccinelle
SM
Sira M.
Lekkerkerk
28 jul 2023
Fijn dat ik met termijn mag betalen. Op tijd bezorgd, super service, een echte aanrader!!!
30 jun 2023
Producten altijd netjes verpakt en goede service pakken ook mooi in als je dat vraagt.
RB
Rachida B.
Rotterdam
9 mei 2023
Super snel service En het pakje zaten er nog kleurpoloden bij dat vond ze geweldig 😻
17 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Wij wensen de kleine meid veel plezier met kleuren😊
16 aug 2023

Snelle afhandeling en ruikt lekker!

De bestelling wordt snel afgehandeld en bezorgd! Het ruikt ook nog eens heerlijk!