Superstellar.nl- Logo - Beoordelingen

Superstellar.nl

317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.642 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jul 2018
Superstellar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Ik bestel hier regelmatig kleding voor mijn 4 kinderen. De kwaliteit van de kleding is super en al mijn favo merken hebben ze hier! Altijd dezelfde dag verzonden als ik het voor 16.00 of 17.00 bestel en altijd de volgende dag al in huis. De kleding komt goed en netjes verpakt aan en ruikt altijd zo lekker! In de winkel zelf ook een paar keer geweest en altijd vriendelijk daar. Helemaal blij met Coccinelle!

10 mei 2023
Vind het slecht omdat ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb. Het zou de volgende dag geleverd worden. Maar omdat de postvakjes bij Lidle vol waren heeft DHL het teruggestuurd. Wat totaal nergens opslaat. Voor iets dat de volgende dag geleverd zou worden vind ik dit echt optimaal SLECHT

Beoordelingen voor Superstellar.nl

23 mei 2023
Belachelijk dat je nog zelf de bezorgkosten moet betalen om iets te retourneren...
Antwoord van Superstellar.nl
26 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wij hebben gekozen voor een betere bezorging met PostNL. Deze service brengt hogere kosten met zich mee, uiteraard willen wij niet alle kosten aan onze klanten doorberekenen. Om onze verzendkosten op € 5,95 te kunnen aanbieden hebben wij ervoor gekozen om geen voordelige retourmogelijkheden meer aan te bieden.
8 sep 2023
Telefonisch informatie over het product was slecht