Superstellar.nl- Logo - Beoordelingen

Superstellar.nl

317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.642 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jul 2018
Superstellar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Ik bestel hier regelmatig kleding voor mijn 4 kinderen. De kwaliteit van de kleding is super en al mijn favo merken hebben ze hier! Altijd dezelfde dag verzonden als ik het voor 16.00 of 17.00 bestel en altijd de volgende dag al in huis. De kleding komt goed en netjes verpakt aan en ruikt altijd zo lekker! In de winkel zelf ook een paar keer geweest en altijd vriendelijk daar. Helemaal blij met Coccinelle!

10 mei 2023
Vind het slecht omdat ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb. Het zou de volgende dag geleverd worden. Maar omdat de postvakjes bij Lidle vol waren heeft DHL het teruggestuurd. Wat totaal nergens opslaat. Voor iets dat de volgende dag geleverd zou worden vind ik dit echt optimaal SLECHT

Beoordelingen voor Superstellar.nl

Komen afspraken na en goede sevice.
28 jan 2024
Snelle levering , mooie jas !
Antwoord van Superstellar.nl
Beste klant, Wat fijn dat je bestelling snel geleverd is. Wij wensen je veel plezier toe met je aankoop. Hartelijk dank voor je review
RR
Altijd goed
4 feb 2024
9 mei 2023
17 mei 2023
Beste Klant, Wat een lovende woorden. Ontzettend fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze webshop én fysieke winkel. Hartelijk bedankt voor deze review😊
1 sep 2023

Top winkel, uitstekende service.

Sinds ik een zoontje heb besef ik me dat het voor jongetjes lastig shoppen is. Ik heb al meerdere malen kleding en jassen voor hem gekocht, als je online besteld is het de volgende dag netjes in huis. Plus de medewerkers zijn er super vriendelijk en steken echt hun nek voor je uit. Ze hebben er iig een vaste klant bij 🩵
18 aug 2023
Helemaal top! Snelle levering en wat ben ik blij met mijn aankoop. Alleen toch wel voorzichtig zijn omdat er op de doos coccinelle fashion genoteerd staat. Tegenwoordig wordt alles weggehaald. Misschien een tip om een doos zonder naam en logo te versturen
18 aug 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de tip. Wij nemen deze zeker mee in onze overweging. Gelukkig is uw zending goed aangekomen, wij wensen u heel veel plezier toe met uw aankoop. Graag tot ziens.
BA
Bella A.
Beek lb
22 mei 2023
Coccinelle mijn favoriete winkel , heel punctueel, vriendelijk , heel goede producten , heel netjes verpakt, met heel aangenaam geur, enige wat ik wil zeggen dat BEDANKT , ik ben jarenlang klant van , en zeer tevreden 🥂😍
8 sep 2023
Super service! Snelle en vriendelijke reactie via de mail. Bij het niet niet voorradig hebben van nog een paar van dezelfde schoenen heeft Sabrina mij op de wishlist gezet zonder dat ik erom heb hoeven vragen
8 sep 2023
Goedemorgen Sofia, Wat een ontzettend lieve woorden en wat staan ze leuk! Heel veel plezier met de UGG sneakers, hopelijk komen ze nog beschikbaar op de gewenste maat.
5 sep 2023
Snel bezorgd en toen de maat niet klopte, met open armen ontvangen in de zaak door een hele aardige dame. Supersnel de juiste maat erbij gepakt en meteen omgeruild. Toppers echt een aanrader deze winkel !
8 sep 2023
Goedemorgen Jamal, Wat fijn dat je zo goed en snel bent geholpen in onze winkel. Wij doen elke dag ons best om onze klanten boven verwachting te helpen en blij te maken. Hartelijk dank voor deze lieve woorden en heel graag tot ziens.
25 jul 2023
Besteld, volgende dag lag het al klaar in de winkel. Sneaker was toch te klein maar gelukkig hadden ze de goede maat in de winkel zelf. Dus geruild. Snel en netjes afgehandeld. Super!
15 jul 2023
Kom al jaren bij coccinelle. Breed assortiment en goeie merken. Wat ik wel raar vindt, zijn de verzendkosten die boven een bepaald bedrag gratis is maar niet geldt voor de sale!
19 mei 2023

Top service

Snelle levering altijd. Super netjes verpakt en de doos ruikt altijd heerlijk naar parfum. Retouren worden ook altijd super snel verwerkt. Kortom top service!
25 mei 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor deze review. Wat fijn dat je tevreden bent met onze service. Die heerlijke geur is onze Baby-Touch, deze kun je bij ons kunt bestellen zodat je er elke dag van kan genieten. https://www.coccinelle.nl/coccinelle-baby-touch-eau-de-cologne.htm
5 aug 2023
Mijn oudste dochter word 30 jaar, zo lang shop ik al bij Coccinelle. En nu shop ik voor mijn kleinkinderen. Snelle service en vriendelijk personeel.
10 aug 2023
Goedemiddag, Dat is al heel lang zeg. Wat ontzettend leuk dat u nu zelfs voor uw kleinkinderen bij ons blijft shoppen! Bedankt voor uw review en heel veel plezier met winkelen😊
EP
Ellen P.
Lanaken
29 aug 2023

Top kinderwinkel!

Al jaren online klant, zeer tevreden! Snelle levering, mooi verpakt en heel behulpzame klantendienst. Ruime keuze en duidelijke maatomschrijving.
8 sep 2023
Goedemorgen Ellen, Wat een lieve woorden. Wij vinden het heel fijn om te vernemen dat onze klanten blij worden van onze collecties en onze service. Hartelijk dank voor je review en graag tot ziens.