Superstellar.nl- Logo - Beoordelingen

Superstellar.nl

317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.642 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jul 2018
Superstellar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Ik bestel hier regelmatig kleding voor mijn 4 kinderen. De kwaliteit van de kleding is super en al mijn favo merken hebben ze hier! Altijd dezelfde dag verzonden als ik het voor 16.00 of 17.00 bestel en altijd de volgende dag al in huis. De kleding komt goed en netjes verpakt aan en ruikt altijd zo lekker! In de winkel zelf ook een paar keer geweest en altijd vriendelijk daar. Helemaal blij met Coccinelle!

10 mei 2023
Vind het slecht omdat ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb. Het zou de volgende dag geleverd worden. Maar omdat de postvakjes bij Lidle vol waren heeft DHL het teruggestuurd. Wat totaal nergens opslaat. Voor iets dat de volgende dag geleverd zou worden vind ik dit echt optimaal SLECHT

Beoordelingen voor Superstellar.nl

10 mei 2023
17 mei 2023
Goedemiddag klant, Wij begrijpen je teleurstelling en hebben deze kwestie gemeld bij de bezorgdienst van jouw pakket. Inmiddels hebben wij via de mail contact gehad met elkaar, wij vertrouwen erop dat je toekomstige aankopen wel naar tevredenheid bezorgd zullen worden.
23 jul 2023
Bestelde goederen komen niet aan door bijvoorbeeld verkeerde sortering of dat het weer retour gestuurd wordt. Wellicht een andere vervoerder? Is tot 2x toe gebeurd. Producten die verkocht worden zijn top, als je belt ook zeer vriendelijk, maar jammer dat de goederen niet op tijd aankomen.
25 jul 2023
Beste klant, vervelend om te horen dat de ervaring met het afleveren van je bestelling niet goed is. Helaas hebben wij geen invloed op deze dienstverlening, hopelijk blijft het bij deze 2 keer! Hopelijk tot snel, team Coccinelle.

Retour kosten!!!!

Bestel voor +- 500€ aan kleren moet verzendkosten betalen dat snap ik maar voor de retour omdat de maten niet kloppen moet je nog eens 7,65€ betalen bestel nooit meer hier !!!
14 jul 2023
Erg jammer dat als er de volgende dag iets afgeprijsd is ze daar niets mee doen als je daar om vraagt, komt erop neer gewoon pech!!!
26 jul 2023
Beste klant, bedankt voor uw review. Van niet korting naar korting vergoeden wij het verschil tot 10 dagen terug vanaf de start van de uitverkoop, van korting naar korting hanteren wij het beleid om het verschil niet terug te geven. Tijdens de start van de uitverkoop is er nog ruime keuze, naarmate de kortingen toenemen wordt de keuze minder. Graag tot een volgende keer, team Coccinelle.
23 mei 2023
Belachelijk dat je nog zelf de bezorgkosten moet betalen om iets te retourneren...
26 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wij hebben gekozen voor een betere bezorging met PostNL. Deze service brengt hogere kosten met zich mee, uiteraard willen wij niet alle kosten aan onze klanten doorberekenen. Om onze verzendkosten op € 5,95 te kunnen aanbieden hebben wij ervoor gekozen om geen voordelige retourmogelijkheden meer aan te bieden.
15 jul 2023
Wachttijd bestelling verkorten. Ik wacht al een week op mijn bestelling.
21 jul 2023
Verzendkosten voor bezorgen en terugsturen vind ik te veel
26 jul 2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Wij kunnen op dit moment helaas niet anders dan deze kosten doorberekenen. Bestellingen boven de 100,- (zonder korting), verzenden wij wel kosteloos. Graag tot een volgende keer, team Coccinelle.
22 jul 2023
Heb de slippers terug gestuurd, ze vallen veelste klein
26 jul 2023
Hi Chaima! Vervelend dat de slippers afwijken qua maatval. Helaas lukt het niet om voor ieder artikel een afwijkende maatval te adviseren, maar wij zullen uw feedback verwerken in ons systeem. Graag tot een volgende keer, team Coccinelle.
8 sep 2023
Telefonisch informatie over het product was slecht
Item viel tegen. Kleiner dan verscHr
9 aug 2023
Goedemiddag, Wat jammer dat uw aankoop niet aan de verwachtingen voldoet. Wij doen ons best om artikelen zo realistisch mogelijk op onze website te plaatsen, wij vernemen het graag van onze klanten als er iets verbeterd kan worden. Hopelijk mogen wij u met toekomstige aankopen weer blij maken. Hartelijk dank voor uw review.
3 dec 2023
Mijn pakket is nooit aangekomen.
Antwoord van Superstellar.nl
Goedemorgen, Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet bij je is aangekomen. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.
21 jul 2023
Gratis retourneren
9 aug 2023
Goedemiddag, Wat jammer dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Wij horen het heel graag als wij iets kunnen verbeteren. Hopelijk kunnen wij u met toekomstige aankopen weer blij maken. Hartelijk bedankt voor uw review
2 jul 2023