Superstellar.nl- Logo - Beoordelingen

Superstellar.nl

300 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.642 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jul 2018
Superstellar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Sinds ik een zoontje heb besef ik me dat het voor jongetjes lastig shoppen is. Ik heb al meerdere malen kleding en jassen voor hem gekocht, als je online besteld is het de volgende dag netjes in huis. Plus de medewerkers zijn er super vriendelijk en steken echt hun nek voor je uit. Ze hebben er iig een vaste klant bij 🩵

23 jul 2023
Bestelde goederen komen niet aan door bijvoorbeeld verkeerde sortering of dat het weer retour gestuurd wordt. Wellicht een andere vervoerder? Is tot 2x toe gebeurd. Producten die verkocht worden zijn top, als je belt ook zeer vriendelijk, maar jammer dat de goederen niet op tijd aankomen.

Beoordelingen voor Superstellar.nl

22 aug 2023
Altijd super goed alleen jammer dat het retour kosten later komt waar door je het soms vergeet te betalen verder top 👌🏼
4 aug 2023
Snelle service, als je ergens hulp bij nodig hebt, snel antwoord en kijken ze online met je mee, super mooie kwaliteit.
10 aug 2023
Goedemiddag, Wat een fijne woorden. Hartelijk bedankt voor je review, wij doen ons best om iedere klant naar volle tevredenheid te helpen zowel online als in onze winkels.
6 jan 2024
Vriendelijk personeel, snelle levering en een mooie collectie. Ik shop hier al bijna 15 jaar en raad het iedereen aan.

Snel bezorgd

Ik vind het fijn dat ze altijd de volgende dag thuis leveren. Ideaal als ik nog cadeaus moest kopen voor de kleintjes.

Top!!

Mooie merken, en super snelle bezorging. Ik raad Coccinelle aan, ik heb vaak besteld en ben nog nooit teleurgesteld.
8 sep 2023
Goedemorgen Laila, Hartelijk dank voor de lieve woorden. Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons, wij doen elke dag ons best om elke klant blij te maken. Graag tot ziens
5 jun 2023
De levering was super snel, netjes verzonden. Alles naar wens & doos rook lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
SA
Souhailla A.
Amsterdam
11 aug 2023

Geweldige service!

Goede communicatie en service. Heel aardig en efficiënt. Pakketje is snel opgestuurd en prachtig ingepakt!
11 aug 2023
Goedemorgen, Wat zijn wij blij dat wij op tijd je cadeau hebben kunnen versturen en dat de jas in de smaak is gevallen. Hartelijk bedankt voor de lieve woorden en je review, heel graag tot ziens.
28 aug 2023
De bestelling super snel in huis, en wat ik belangrijk vind dat je moet tekenen voor je bestelling.
15 jul 2023
Het contact en de service was heel goed en doen niet moeilijk en de bezorging was ook goed en snel
Mijn pakket was de volgende dag al in huis , netje s ingepakt . Niks te klagen over coccinelle
SM
Sira M.
Lekkerkerk
28 jul 2023
Fijn dat ik met termijn mag betalen. Op tijd bezorgd, super service, een echte aanrader!!!
30 jun 2023
Producten altijd netjes verpakt en goede service pakken ook mooi in als je dat vraagt.
16 aug 2023

Snelle afhandeling en ruikt lekker!

De bestelling wordt snel afgehandeld en bezorgd! Het ruikt ook nog eens heerlijk!
KP
Kim P.
Venlo
25 jul 2023
Overzichtelijke website, mooie merken, snelle levering en leuke aanbiedingen.
29 jul 2023
Uitgebreide assortiment, uitstekende service, lief en behulpzaam personeel
9 aug 2023
Beste klant, Wat een lieve woorden. Wij doen elke dag ons best om onze klanten blij te maken, heel graag gedaan. Hartelijk dank voor deze positieve review.
14 aug 2023
Super snelle levering , erg tevreden over deze winkel. Goede communicatie
17 aug 2023
Goedemorgen, Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons. Hartelijk dank voor je review en graag tot de volgende keer!
27 aug 2023

Top

Leuke site snelle levering! Verzendkosten mogen van mij wel gratis 😉
26 mei 2023

Fijn dat de luiertas de volgende dag snel en netjes geleverd werd.
27 aug 2023
Snel en altijd goed netjes ingepakt keurig en super mooie kleding
14 aug 2023
Super snelle bezorging jas nog mooier als op de foto dik tevreden