officecentre.nl- Logo - Beoordelingen

officecentre.nl
Beoordelingen:

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal  

3,65
Goed

keurmerk
ongeldig


officecentre.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij officecentre.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben ontzettend tevreden over Office Centre. Als zzp'er zocht ik naar een betrouwbare leverancier voor mijn kantoorbenodigdheden en Office heeft mij positief verrast. Jullie website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, en ik vond snel de producten die ik nodig had. Het assortiment is breed en van hoge kwaliteit. De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van mijn vragen. De bestelling werd snel geleverd en de producten waren perfect. Ik beveel OfficeCentre zeker aan voor iedereen die op zoek is naar kantoorartikelen van goede kwaliteit!

de meest kritische beoordeling

12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bureaustoel besteld, maar een verkeerde geleverd gekregen. Ik heb direct op de site gekeken welke ik in plaats van de goede had ontvangen, waardoor ik ontdekte dat de door mij bestelde stoel (Euroseats Vigo) niet meer in het assortiment naar voren kwam. Ik wilde iets van bewijs dat dit daadwerkelijk de stoel is die ik heb besteld (naast de bestelbevestigingsemail), dus geprobeerd de factuur te downloaden vanaf mijn accountpagina. Zonder succes; downloaden van factuur werkt niet. Het kostte me twee telefoontjes en twee emails alvorens ik een retourlabel in ontvangst mocht nemen. Na een aantal dagen heb ik het pakket retour gestuurd, de verzendbevestiging netjes op de mail gezet, en twee dagen later kreeg ik bericht van DHL dat de retourzending is afgeleverd op vrijdagochtend. Nu 3.5 dagen later (toegegeven, met een weekend ertussen) heb ik nog geen pro-actief bericht mogen ontvangen van OfficeCentre dat mijn retourzending is ontvangen. Dus maar weer een mailtje gestuurd. Al met al dus geen soepele ervaring. Ik ben 300 euro lichter en redelijk wat gedoe rijker, heb geen factuur, geen stoel, communicatie verloopt stroef en traag, en de door mij bestelde stoel staat nog steeds niet op de site. Dat doet mij vermoeden dat ik kan uitzien naar meer moeilijkheden rondom een spoedige levering.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor officecentre.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een van de twee bestelde dingen is nooit aangekomen!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
2 okt 2023
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Ik zie in de track and trace dat je pakketje retour is gestuurd door de vervoerder DHL. De klantenservice zal je hierbij verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Nikki
29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het duurste van de bestelling zat er gewoon niet bij. Het zou fijn zijn wanneer ze me het geld terug geven want ik heb betaald voor papier dat ik niet heb ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
2 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Indien je nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice dan adviseer ik je dit te doen. Ik begreep vanuit de klantenservice dat de vervoerder GLS je een niet thuis bericht heeft gestuurd.
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling maar gedeeltelijk gestuurd, vervolgens moest ik de rest van bestelling bij een dhl- Punt ophalen. Waardeloos ik koop nu alleen nog maar bij Bol
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
25 sep 2023
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Onze vervoerder DHL komt twee keer langs, indien je niet thuis bent wordt het naar een DHL punt bezorgd. Met de app van DHL kan je je bezorging wijzigen naar een andere dag of andere plek. Hier heeft Office Centre geen zeggenschap in.
15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog nooit zo een slechte behandeling gehad. Al een week geleden besteld nog niks vernomen van levering.
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je review en je feedback. Spijtig om te lezen dat je een slechte klantervaring heeft gehad. We helpen je graag verder om ervoor te zorgen dat je wél een goede ervaring bij ons heeft. Indien je de artikelen nog niet heeft ontvangen, dan je via de T&T bij DHL naar de status kijken. Met vriendelijke groet, Nikki
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afgelopen maandag een bestelling gedaan. 3 dingen besteld en alles was op voorraad. We kregen woensdag papier en usb stick maar geen muis. Vrijdag gebeld want op de site als ik inlog staat er bij de bestelling done, maar wij hebben geen muis. Mevr. zei dat dan de voorraad bij de toeleverancier niet klopt. Toen wij bestelden waren er nog 67 !! op voorraad. Als ik niet gebeld had, dan was er vanuit jullie niets gebeurt. Ergens klopt er iets niet.
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
26 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review, we hebben inderdaad te maken met tijdelijk geen voorraad van onze toeleverancier. We zijn druk bezig onze klanten te informeren helaas hebben ook wij te maken met personeel te kort waardoor dit niet zo snel gaat als gewenst. Ik ga ervanuit dat ondanks het niet kunnen leveren, we het netjes opgelost hebben en het geld teruggestort gaat worden Met vriendelijke groet, Tatjana
20 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet volledig geleverd terwijl in mijn account staat - klaar!

Voor de 2e keer een bestelling van inktcartridges gedaan en niet geleverd gekregen. Ook geen bericht ontvangen dat ze niet leverbaar zijn.! Als dit zo doorgaat, gaan we naar de concurrent. Die levert wel en als ze niet leverbaar zijn, ontvang ik bericht.
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
21 jun 2023
Beste klant, Onze excuses dat je de zending tot op heden nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, de betreffende medewerker is aan het uitzoeken wat er aan de hand is met de bestelling en komt er vandaag bij je op terug. Met vriendelijke groet, Nikki
19 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
5 Dozen papier besteld en betaald en maar 4 geleverd gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
21 jun 2023
Beste klant, Onze excuses dat je de zending tot op heden nog niet compleet hebt ontvangen. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, de betreffende medewerker is aan het uitzoeken wat er aan de hand is met de bestelling en komt er vandaag bij je op terug. Met vriendelijke groet, Nikki
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Onbetrouwbaar naar consumenten

Bureaustoel besteld, maar een verkeerde geleverd gekregen. Ik heb direct op de site gekeken welke ik in plaats van de goede had ontvangen, waardoor ik ontdekte dat de door mij bestelde stoel (Euroseats Vigo) niet meer in het assortiment naar voren kwam. Ik wilde iets van bewijs dat dit daadwerkelijk de stoel is die ik heb besteld (naast de bestelbevestigingsemail), dus geprobeerd de factuur te downloaden vanaf mijn accountpagina. Zonder succes; downloaden van factuur werkt niet. Het kostte me twee telefoontjes en twee emails alvorens ik een retourlabel in ontvangst mocht nemen. Na een aantal dagen heb ik het pakket retour gestuurd, de verzendbevestiging netjes op de mail gezet, en twee dagen later kreeg ik bericht van DHL dat de retourzending is afgeleverd op vrijdagochtend. Nu 3.5 dagen later (toegegeven, met een weekend ertussen) heb ik nog geen pro-actief bericht mogen ontvangen van OfficeCentre dat mijn retourzending is ontvangen. Dus maar weer een mailtje gestuurd. Al met al dus geen soepele ervaring. Ik ben 300 euro lichter en redelijk wat gedoe rijker, heb geen factuur, geen stoel, communicatie verloopt stroef en traag, en de door mij bestelde stoel staat nog steeds niet op de site. Dat doet mij vermoeden dat ik kan uitzien naar meer moeilijkheden rondom een spoedige levering.
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review en de uitgebreide uitleg waarom we maar beoordeeld worden met 1 ster. Ik heb contact gehad met onze klantenservice en inderdaad er is een verkeerde stoel geleverd deze bleek in het vak van de bestelde stoel gestaan te hebben. De stoel die je wel besteld hebt die is momenteel niet op voorraad waardoor deze ook niet meer te vinden is op onze website. Het downloaden van de factuur is inderdaad nog in ontwikkeling om dit mogelijk te maken voor onze klanten. Onze klantenservice kan ten alle tijden de factuur voor je vinden en opsturen. Al onze retouren komen terecht in ons magazijn, waarna wij vaak 4 a 5 werkdagen nodig hebben om de retour te controleren en contact op te nemen met de klant. Ik begrijp uit je review dat je sneller contact verwacht vanuit ons, ik zal dit dan ook intern bespreken om te zien of wij ons processen kunnen verbeteren. Bedankt voor de oprechte feedback. Met vriendelijke groet, Tatjana
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelde artikel nog niet ontvangen. evaluatie is sneller als het artikel.
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review, dit is zeker niet de bedoeling. Ik zie dat er contact is opgenomen met onze klantenservice en die zullen vandaag nog reageren op de gestuurde e-mail. Met vriendelijke groet, Tatjana
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat ik in 1 bestelling heb gedaan wordt NIET tegelijkertijd bezorgd, maar VERSPREID over TWEE BEZORGMOMENTEN, door TWEE VERSCHILLENDE BEZORGERS, beiden van DHL.
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
13 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je review, de bestelling is verzonden in twee dozen helaas is een doos in de vertraging gegaan bij onze vervoerder DHL en heeft deze het opgelost door de zending op twee bezorgmomenten en dus met twee verschillende bezorgers bij je aan te bieden. Ik ben blij om te lezen dat je de gehele bestelling uiteindelijk hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Tatjana
23 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Weinig communicatie mbt levering product. Pas na het stellen van vragen werd mijn bestelling geannuleerd omdat er geen voorraad was.
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
24 mei 2023
Beste klant, Onze excuses dat we het bestelde artikel van je bestelling niet kunnen leveren, het betreffende artikel is inmiddels van de website, ik zie dat onze klantenservice inmiddels een verzoek heeft gedaan voor terugbetaling. Met vriendelijke groet, Nikki
20 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slecht

Volgens de site zou na 1 dag zou de bezorging van het bestelde plaatsvinden. Dit klopt niet. Er is ook geen enkele communicatie wanneer de levering wel gaat plaatsvinden. De vraag hoe ik de levering vond is er eerder dan de bestelde goederen.
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
22 mei 2023
Beste Klant. Onze excuses dat je de zending tot op heden nog niet ontvangen hebt. We leveren inderdaad binnen een werkdag. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, de betreffende medewerker is aan het uitzoeken wat er aan de hand is met de bestelling en komt er vandaag bij je op terug. Met vriendelijke groet, Tatjana
20 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leverbelofte wordt niet nagekomen. Dat ligt niet aan PostNLof DHL, want Office Centre heeft zelf de order niet op tijd verwerkt. Verder zijn de producten nog steeds niet geleverd omdat ze een verkeerd huisnummer hebben doorgegeven aan DHL. De webshop zal met dit amateuristische gedoe dus waarschijnlijk ook snel failliet gaan net als de winkels.
Beoordeling melden
Antwoord van officecentre.nl
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review, Onze excuses voor het vertraagd leveren van de bestelling, de bestelling is met vertraging verwerkt omdat de adres gegevens niet goed zijn doorgekomen, inmiddels heeft de betreffende klantenservice medewerker al aangegeven dat de zending afgehaald kan worden bij de DHL servicepoint zoals verzocht in de DHL app. Met vriendelijke groet, Tatjana