officecentre.nl- Logo - Beoordelingen

officecentre.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal

ongeldig

officecentre.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij officecentre.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

29 mei 2023
Ik ben ontzettend tevreden over Office Centre. Als zzp'er zocht ik naar een betrouwbare leverancier voor mijn kantoorbenodigdheden en Office heeft mij positief verrast. Jullie website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, en ik vond snel de producten die ik nodig had. Het assortiment is breed en van hoge kwaliteit. De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van mijn vragen. De bestelling werd snel geleverd en de producten waren perfect. Ik beveel OfficeCentre zeker aan voor iedereen die op zoek is naar kantoorartikelen van goede kwaliteit!

Bureaustoel besteld, maar een verkeerde geleverd gekregen. Ik heb direct op de site gekeken welke ik in plaats van de goede had ontvangen, waardoor ik ontdekte dat de door mij bestelde stoel (Euroseats Vigo) niet meer in het assortiment naar voren kwam. Ik wilde iets van bewijs dat dit daadwerkelijk de stoel is die ik heb besteld (naast de bestelbevestigingsemail), dus geprobeerd de factuur te downloaden vanaf mijn accountpagina. Zonder succes; downloaden van factuur werkt niet. Het kostte me twee telefoontjes en twee emails alvorens ik een retourlabel in ontvangst mocht nemen. Na een aantal dagen heb ik het pakket retour gestuurd, de verzendbevestiging netjes op de mail gezet, en twee dagen later kreeg ik bericht van DHL dat de retourzending is afgeleverd op vrijdagochtend. Nu 3.5 dagen later (toegegeven, met een weekend ertussen) heb ik nog geen pro-actief bericht mogen ontvangen van OfficeCentre dat mijn retourzending is ontvangen. Dus maar weer een mailtje gestuurd. Al met al dus geen soepele ervaring. Ik ben 300 euro lichter en redelijk wat gedoe rijker, heb geen factuur, geen stoel, communicatie verloopt stroef en traag, en de door mij bestelde stoel staat nog steeds niet op de site. Dat doet mij vermoeden dat ik kan uitzien naar meer moeilijkheden rondom een spoedige levering.

Beoordelingen voor officecentre.nl

duidelijkheid verschaffen Office Centre - Staples

duidelijkheid verschaffen omtrent de verschillen tussen Office Centre en Staples. bij de helpdesk weet men zelf niet wat nu het verschil is. Ondertussen worden artikelen niet geleverd, omdat deze via een ander kanaal geleverd worden.
13 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je review, Office Centre en Staples zjin twee verschillende websites met een verschillend assortiment. Er is een deel van de order nog niet geleverd omdat dit niet op voorraad is in ons eigen magazijn, Onze leverancier stuurt dit product rechtstreeks vanuit hun magazijn op naar je toe. Met vriendelijke groet, Tatjana
29 jun 2023
Materialen verstuurd die niet helemaal overeenkomen met het bestelde. Tevens niet compleet. Gereclameerd, keurig antwoord, maar moet te veel moeite doen om de zending compleet te krijgen. Is nog steeds n behandeling
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Bedankt voor je review, helaas geen vijf sterren maar ik heb begrepen van de klantenservice dat je ticket nog in behandeling is. Met vriendelijke groet, Tatjana
10 jun 2023

Uiteindelijk kwam het wel goed

Vreemde deel leveringen in gescheurde dozen en onduidelijke mails met tegenstrijdige berichten 8 mails voor 1 bestelling. Uiteindelijk wel de juiste spullen ontvangen
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Indien de inhoud van de dozen nog in goede staat is, heeft de omdoos iedergeval zijn werk gedaan. Mijn excuses voor de tegenstrijdige berichten die je van ons hebt ontvangen. Fijn dat de bestelde artikelen juist zijn afgeleverd. Met vriendelijke groet, Nikki
-R
- R.
Vinkeveen
15 sep 2023

Veel keuze en ok prijzen

Sommige prijzen zijn ok in vergelijking met de concurrentie. Daarom koop ik hier. Verbetering kan zijn de bereikbaarheid; graag een service tel nr. Instellen ilv nail
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat onze prijzen scherp zijn. Op de contact pagina staat ons emailadres en telefoonnummer. Je kan sinds kort zelfs met ons chatten. Met vriendelijke groet, Nikki

geen winkels ?

Ik vind het heel jammer dat er geen fysieke winkel meer is om een product eerst te kunnen bekijken. Daardoor koop ik alleen het hoognodige.
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Wij hebben inderdaad geen winkels meer, deze zijn sinds April 2022 gesloten. Indien je hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste artikelen staat onze klantenservice voor je klaar om je van dienst te zijn. Met vriendelijke groet Nikki
5 jun 2023
Op de site staat vandaag besteld is morgen geleverd. Momenteel is mijn bestelling van voorradige artikelen na 4 dagen nog niet geleverd.
7 jun 2023
Beste klant, Onze excuses dat je de zending tot op heden nog niet ontvangen hebt. We leveren inderdaad binnen een werkdag. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we de status kunnen bekijken. Met vriendelijke groet, Nikki
NM
Norbert M.
Doorwerth
20 mei 2023
Eerste bestelling en al meteen iets op nalevering. Geen goed teken.
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review, Helaas is het bestelde artikel tijdelijk niet voorradig inmiddels is het artikel van onze website gehaald. Ik ga ervanuit dat je tweede ervaring met ons beter is. Met vriendelijke groet, Tatjana
Artikel was niet verpakt
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je review en feedback. Bij sommige artikelen wordt er gekozen voor geen extra (onnodige) verpakking omdat het een duurzaam artikel is of omdat wij kiezen voor een duurzame verzending. Mocht er schade aan het artikel zijn, dan kunt je dit met foto's doorgeven aan onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nikki

Onbetrouwbaar naar consumenten

13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review en de uitgebreide uitleg waarom we maar beoordeeld worden met 1 ster. Ik heb contact gehad met onze klantenservice en inderdaad er is een verkeerde stoel geleverd deze bleek in het vak van de bestelde stoel gestaan te hebben. De stoel die je wel besteld hebt die is momenteel niet op voorraad waardoor deze ook niet meer te vinden is op onze website. Het downloaden van de factuur is inderdaad nog in ontwikkeling om dit mogelijk te maken voor onze klanten. Onze klantenservice kan ten alle tijden de factuur voor je vinden en opsturen. Al onze retouren komen terecht in ons magazijn, waarna wij vaak 4 a 5 werkdagen nodig hebben om de retour te controleren en contact op te nemen met de klant. Ik begrijp uit je review dat je sneller contact verwacht vanuit ons, ik zal dit dan ook intern bespreken om te zien of wij ons processen kunnen verbeteren. Bedankt voor de oprechte feedback. Met vriendelijke groet, Tatjana
3 aug 2023
zeer matige communicatie. probeer al bijna 3 maanden een factuur te krijgen voor een bestelling die is gedaan. de betaling was direct bij de orderplaatsing betaald middels iDeal, maar de factuur nog steeds niet ontvangen. hopelijk komt dit alsnog gauw. factuur moet worden ingeboekt om Q2 te kunnen afsluiten. anyway, meerdere keren gebeld, en gechat, telkens werd me beloofd dat ik de factuur over een paar dagen zou ontvangen, of dat in ieder geval via de mail een reactie zou komen vanuit de betrokken afdeling.... uiteindelijk via de klantenservice advies gekregen om een ticket te laten aanmaken, misschien zal het dan eindelijk gaan lukken. producten overigens prima.
4 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je review en feedback. Normaliter krijg je direct een factuur als je betaald hebt maar bij jou is dit door een systeemfout niet goed gegaan. Ik begreep van mijn collega's van de klantenservice dat ze druk bezig zijn om je de factuur te sturen maar dit is een handmatige handeling en duurt wat langer dan verwacht. Excuses voor de vertraging Met vriendelijke groet, Nikki
of ik OfficeCenter moet beoordelen of DHl id de vraag. maar omdat jullie met zo een slechte partner werken , en jullie hier bewust voor schijnen te kiezen komt de beoordeling toch op jullie. Geen mail ontvangen van de bezorg status, geen mail ontvangen dat mijn pakket uiteindelijk op een half uur rijden van het adres ligt. er worden bezorgkosten in rekening gebracht, dan verwacht ik ook dat het pakket bezorgt wordt, en ja erisaltijd wel iemand aanwezig of anders de buren wel.
13 jun 2023
Beste klant, Ik heb begrepen van de klantenservice dat er contact is geweest en de oplossing inmiddels geboden is. Wij hebben inderdaad DHL als vervoerder, maar DHL zou wel degelijk gewoon thuis de zending moeten afleveren en bij niet thuis de buren en je op de hoogte moeten houden waar de zending is. Wij zullen je review dan ook bespreken met DHL tijdens onze maandelijkse meetings. Met vriendelijke groet, Tatjana
23 jun 2023
Afgelopen maandag een bestelling gedaan. 3 dingen besteld en alles was op voorraad. We kregen woensdag papier en usb stick maar geen muis. Vrijdag gebeld want op de site als ik inlog staat er bij de bestelling done, maar wij hebben geen muis. Mevr. zei dat dan de voorraad bij de toeleverancier niet klopt. Toen wij bestelden waren er nog 67 !! op voorraad. Als ik niet gebeld had, dan was er vanuit jullie niets gebeurt. Ergens klopt er iets niet.
26 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review, we hebben inderdaad te maken met tijdelijk geen voorraad van onze toeleverancier. We zijn druk bezig onze klanten te informeren helaas hebben ook wij te maken met personeel te kort waardoor dit niet zo snel gaat als gewenst. Ik ga ervanuit dat ondanks het niet kunnen leveren, we het netjes opgelost hebben en het geld teruggestort gaat worden Met vriendelijke groet, Tatjana
20 mei 2023
Leverbelofte wordt niet nagekomen. Dat ligt niet aan PostNLof DHL, want Office Centre heeft zelf de order niet op tijd verwerkt. Verder zijn de producten nog steeds niet geleverd omdat ze een verkeerd huisnummer hebben doorgegeven aan DHL. De webshop zal met dit amateuristische gedoe dus waarschijnlijk ook snel failliet gaan net als de winkels.
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review, Onze excuses voor het vertraagd leveren van de bestelling, de bestelling is met vertraging verwerkt omdat de adres gegevens niet goed zijn doorgekomen, inmiddels heeft de betreffende klantenservice medewerker al aangegeven dat de zending afgehaald kan worden bij de DHL servicepoint zoals verzocht in de DHL app. Met vriendelijke groet, Tatjana
1 sep 2023
Ik bestelde 5 pakken Staples 80 grams papier. Bij mijn bestelling ontving ik ander papiersoort van 80 grams. Zonder vermelding van de reden waarom. Ik moest daarvoor terugbellen waarom. Dat is geen service. Het schijnt dezelfde kwaliteit te zijn. Als ik met deze begin is bij mij de vraag of dat inderdaad zo is.
4 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Als we een alternatief uitleveren vanwege niet voldoende voorraad dan zorgen wij ervoor dat de kwaliteit hetzelfde is of zelfs nog beter. Ik ga ervanuit dat we in de toekomt wel het papier kunnen leveren die je hebt besteld. Met vriendelijke groet, Nikki
10 mei 2023

Eindeloos wachten op een ''voorradig'' artikel.

Artikel zou op voorraad zijn en ''voor 1630uur besteld = morgen in huis''. Van allebei was geen sprake. Twee keer over contact opgenomen en beide keren zijn er data van levering doorgegeven die ook beide reeds weer verstreken zijn. De volgende keer geen Office Centre voor mij.
12 mei 2023
Beste klant, Ik zie dat er inderdaad twee keer contact is opgenomen en dat er met de leverancier geschakeld is om een juiste leverdatum te verkrijgen, helaas is dat juist niet zo juist aangezien de bestelling nog niet ontvangen is. Inmiddels hebben wij het betreffende artikel van de website afgehaald en zal en contact met je opgenomen worden om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Tatjana
20 jun 2023

Bestelling niet volledig geleverd terwijl in mijn account staat - klaar!

Voor de 2e keer een bestelling van inktcartridges gedaan en niet geleverd gekregen. Ook geen bericht ontvangen dat ze niet leverbaar zijn.! Als dit zo doorgaat, gaan we naar de concurrent. Die levert wel en als ze niet leverbaar zijn, ontvang ik bericht.
21 jun 2023
Beste klant, Onze excuses dat je de zending tot op heden nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, de betreffende medewerker is aan het uitzoeken wat er aan de hand is met de bestelling en komt er vandaag bij je op terug. Met vriendelijke groet, Nikki

Slecht

Volgens de site zou na 1 dag zou de bezorging van het bestelde plaatsvinden. Dit klopt niet. Er is ook geen enkele communicatie wanneer de levering wel gaat plaatsvinden. De vraag hoe ik de levering vond is er eerder dan de bestelde goederen.
22 mei 2023
Beste Klant. Onze excuses dat je de zending tot op heden nog niet ontvangen hebt. We leveren inderdaad binnen een werkdag. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, de betreffende medewerker is aan het uitzoeken wat er aan de hand is met de bestelling en komt er vandaag bij je op terug. Met vriendelijke groet, Tatjana
14 mei 2023
2 bureauladenblokken besteld. Gewoon op voorraad maar worden apart verzonden. Kan er dus 2 dagen rekening mee houden. Daarbij gooit de bezorger met mijn pakket. Kan office centre niks aan doen maar was ook teleurstellend.
15 mei 2023
Beste klant, De bureauladenblokken worden afzonderlijk verzonden omdat deze te groot zijn om beide in een verzenddoos te plaatsen,. Onze vervoerder zou de zending in zijn geheel moeten aanbieden, ook lees ik dat de bezorgen gooit met het pakket dit is uiteraard niet de bedoeling. We zullen dit melden bij onze vervoerder. Met vriendelijke groet, Tatjana
11 mei 2023
Product had beter ingepakt kunnen worden. Ik had een kurken prikbord besteld met frame. Artikel op tijd geleverd, maar in een hele slecht staat. Inmiddels een mail gestuurd hierover, tot nu toe nog geen reactie
12 mei 2023
Beste klant, Oei, dat verdient niet de schoonheidsprijs. Ik zie dat onze klantenservice medewerker inmiddels een kosteloze nalevering in gezet heeft voor je, en dat er contact is geweest. Daarnaast hebben we bij ons magazijn aangegeven dat er gekeken moet worden naar een andere manier van verzenden om schade te voorkomen. Met vriendelijke groet, Tatjana
JR
27 mei 2023

Een andere bezorgservice gebruiken

Een andere bezorgservice inschakelen. Bij het uitladen vaan de doos papier is deze uit de bestelauto gevallen. De bezorger heeft deze doos zo afgeleverd. (zie foto). Dat moet anders !!!!!!
Antwoord van officecentre.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review en de toegevoegde foto, het is uiteraard niet de bedoeling dat onze zendingen zo bij de klant aankomen. Gelukkig is de inhoud van de doos nog goed en bruikbaar. Ik zal de foto en klacht doorgeven aan onze klantenservice zodat ze dit kunnen bespreken met onzer vervoerder. Met vriendelijke groet, Tatjana