Gek op kussens!- Logo - Beoordelingen

Gek op kussens!

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden315 beoordelingen in totaal

Toen mijn eerste bestelling niet aan kwam heb ik netjes mijn geld terug gehad. De tweede keer bestellen is wel goed gegaan en ik ben erg blij dat ik het nog eens aangedurfd heb; de afbeelding is precies zoals in het echt en het materiaal van de kussenhoezen is erg goed, al helemaal als ik bedenk wat ik ervoor betaald hebt, echt super! Ik kom zeker nog eens terug :-)

29 apr 2024
IK HAD EEN VRAAG GESTELD IVM MET RETOUR EN MR SCHUURMAN HEEFT NIET MEER GEANTWOORD. KLANTENDIENST ?????????????

Beoordelingen voor Gek op kussens!

Keurig verpakt, snel bezorgd! Heel tevreden!

Kussens lijken van goede kwaliteit. Kleur komt bijna overeen met wat ik op de site heb gezien.

Kussens lijken van goede kwaliteit.
Mooie katoenen kussenhoezen. Goede kwaliteit
2 aug 2024
I love the colors!
Antwoord van Gek op kussens!
Thanks, we love colors too! :)
31 jul 2024
AV
A. v.
st Michielsgestel
4 jun 2024
29 apr 2024
Antwoord van Gek op kussens!
2 mei 2024
Beste klant, Wij hebben wel degelijk een antwoord verstuurd op uw e-mail. Daarna was het een weekend en op maandag hebben wij uw e-mail opnieuw beantwoord. De retour voorwaarden kunt u ook teruglezen op onze website. Wellicht wilt u uw beoordeling nog herzien? Vriendelijke groet, Klantenservice Gek op kussens!
23 apr 2024
Afbeeldingen website komen overeen met de werkelijkheid. Snelle levering. Leuke kussens voor een leuke prijs
30 mrt 2024

Vlot bezorgt

vlot bezorgt, staan leuk!!, maar nu zien we dat maat 45 x 45 toch voor onze bank helaas toch te groot is. Kussens zijn erg leuk !! Ga kijken hoe ik te kan retourneren. Dag
KG
Kos G.
Eerbeek
Kussens waren niet zo soft als ik had verwacht Daar was de prijs schijnbaar na Dus dat vond ik tegen vallen
24 sep 2023
Mooie kleurrijke kussens
24 sep 2023
Snelle service en mooie kwaliteit