Tacklexl.nl
Beoordelingen:

1.206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.886 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
4 sterren dit omdat er niet is gereageerd op een opmerking die ik via messenger naar hun heb gestuurd. Tackle xl is een serieuze onderneming die haar zaken goed voor elkaar heeft. Echter werken ze met postnl en deze heeft zeggen en spreken 7 dagen nodig gehad om een pakketje 600 gr te bezorgen. 5 keer is de bezorg dag en tijd gewijzigd. Verpakking was ook nog eens beschadihgd
AS
Angelo S.
Wijnandsrade

de meest kritische beoordeling

10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst op 27/05/2023. Op 10/06/2023 nog steeds NIETS ontvangen, ook geen bericht dat de bestelde artikelen niet voorradig waren. Dan zelf maar een mail gedaan, omdat ik mijn account de verzending nog steeds niet als verzonden staat, terwijl verder er wel staat dat alles verzonden in. Bij postNL weet men dat er pakje zou moeten aankomen, maar dat er nog steeds NIETS ontvangen werd. Op mijn mail een antwoord gekregen, dat mijn bestelling zeker verzonden is, maar dat er problemen zijn bij postNL. Bijgevolg kan ik GEEN POSITIEVE feedback geven. Ik kan zeker geen foto toevoegen want ik heb nog NIETS ontvangen.
LE
Ludo E.
Belgie - Lanaken
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(15)
(18)
Resetten
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet compleet geleverd ,en wel betaald. Meerdere mails gestuurd maar nooit reactie. Voor mij geen tacklexl /visdeal meer. Zijn genoeg winkels waar ze wel om hun klanten geven en daar voor staan
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
8 dagen geleden
Goedemorgen, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij verzorgen dagelijks enorm veel bestellingen en een heel groot deel van al deze bestellingen komt netjes en compleet aan bij onze klanten. Jammer om te horen dat dat bij u niet het geval is geweest. Wij hebben gezocht maar kunnen niets aan correspondentie vinden onder uw naam of ordernummer. Het is niet de bedoeling dat u betaald voor iets wat u niet heeft gekregen dus wij willen u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, telefonisch of per mail, zodat we dit alsnog netjes voor u op kunnen lossen. Wij horen graag van u.
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

bestelling veel te laat

bestelling geplaatst die normaal 2 dagen later zou toekomen, deze is kwijtgeraakt,... waardoor ik een wedstijd niet kon meedoen, zit nu voor 2 weken in het buitenland op zakenreis, dus 3 wedstrijden gemist ipv 2,... pas 8 dagen na bestelling intvangen ipv 2
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
8 dagen geleden
Goedemorgen, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wat jammer om te horen dat uw producten niet op waren voor uw wedstrijden. In het geval dat PostNL de zending kwijtraakt, moet daar vanuit de verkopende partij een onderzoek voor worden ingesteld. Dit neemt helaas tijd in beslag maar is verplicht voor wij het voor de klant op kunnen lossen. We zien dat we het voor u op hebben kunnen lossen, zij het te laat voor uw wedstrijden. Onze excuses hiervoor en we hopen dan ook dat we het in de toekomst soepeler kunnen laten lopen.
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd alleen jammer Dat een van de 2 hengels het kruken handvat kapot geleverd werd. Heb hier over meerdere keren geprobeerd te bellen maar kreeg helaas niemand te pakken.
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
8 dagen geleden
Goedemorgen, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Onze excuses voor de drukte op onze telefoonlijn. Wij doen er altijd alles aan om iedere klant te woord te staan maar soms hebben we te maken met een piekdrukte. Wij hebben dit even nagekeken maar we zien helemaal geen correspondentie over de mail of een garantie aanvraag. Mocht uw probleem nog steeds niet opgelost zijn, willen wij u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice over de mail. Wij gaan uw probleem dan netjes voor u in behandeling nemen en oplossen.
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling

Had een bestelling gedaan en een week later nog niks gehad mail ik daar voor en krijg elke keer van iemand anders een antwoord in plaats van de zelfde persoon en toen waar ik ni veel wijzer geworden en heb ik maar gezecht da ze het maar moesten annuleren en da ik het op een ander wel zal halen von dit ni echt klant vriendelijk
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
8 feb 2024
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij hebben te maken gehad met de verhuizing van ons magazijn naar een nieuwe locatie. Dit hebben wij van te voren aangegeven en hierdoor zijn onze levertijden langer dan normaal. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Alles zou weer normaal moeten zijn vanaf volgende week. Wij werken met meerdere collega's aan alle mails en vragen die binnen komen. Zo kunnen we iedereen sneller helpen dan wanneer er maar 1 iemand werkt aan bepaalde mails. Jammer om te horen dat u dit als verwarrend heeft ervaren. Wij doen ons uiterste best om iedere klant de beste ervaring te geven. We hopen dat we u in de toekomst beter van dienst mogen zijn.
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hele lange bezorgtijd heb lang moeten wachten erop.
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
8 feb 2024
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij hebben te maken gehad met de verhuizing van ons magazijn naar een nieuwe locatie. Dit hebben wij van te voren aangegeven en hierdoor zijn onze levertijden langer dan normaal. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Alles zou weer normaal moeten zijn vanaf volgende week. We hopen dat we u in de toekomst wederom van dienst mogen zijn.
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
afgelopen 24 januari een kapotte rol nylon terug gestuurd (retourcode renlo91580124) tot heden 30 januari geen reactie van u mogen ontvangen met vriendelijke groet ad pieck
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
31 jan 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw bestelling. Wij proberen al onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Helaas hebben wij een vertraging opgelopen met het behandelen van retouren wegens onze verhuizing. Wij hebben u een mail gestuurd over het retour en wij gaan dit uiteraard netjes voor u oplossen. Onze excuses voor de afhandeling tot nu toe. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Betaald voor de avondlevering maar nop

Betaald voor de avondlevering, maar werd de volgende dag bezorgd. De producten zijn wel in orde.
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
19 jan 2024
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wat vervelend om te horen dat Trunkrs de bezorgtermijn niet gehaald heeft. Wij hebben onze producten netjes op dezelfde dag verzonden. Wij kunnen hier helaas niks aan doen, en zijn afhankelijk van Trunkrs. Uiteraard zijn wij wel verantwoordelijk voor deze zending en bieden ons oprechte excuses aan voor de vertraging. Wij willen u vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Dan zullen we dit alsnog netjes voor u oplossen.
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zijn op heel veel vlakken veel te duur.
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
9 jan 2024
Goedemiddag, Wij proberen altijd elk product/deal zo scherp mogelijk aan te bieden en in de meeste gevallen zijn wij ook de goedkoopste. Uiteraard kan het wel gebeuren dat een andere winkel/webshop een bepaalt product op dat moment in de aanbieding heeft en hierdoor het product goedkoper wordt aangeboden dan bij ons. Wij willen u vragen om contact op te nemen met onze helpdesk en een aantal voorbeelden hiervan door te sturen naar ons. Wij zijn hier erg benieuwd naar! Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
RH
Ronny H.
Moerbeke-Waas ( BELGIE)
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Molens

De mensen niet bedotten met molens er was maar een nieuwe en twee die gebruikt waren ik ben niet van gisteren ik zie dat genoeg ik heb toch garantie vanaf ze niet draaien of haperen stuur ik ze terug voor herstel
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
8 dagen geleden
Goedemorgen, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij hebben in onze mailbox gekeken maar we hebben geen correspondentie gevonden over de molens uit uw bestelling noch een garantie aanvraag. Wij willen u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we het probleem voor u op kunnen lossen. Wij horen graag van u.
18 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 x onderlijn mis ik
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
19 jan 2024
Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat u een vervelende ervaring heeft bij ons. Wij proberen iedere klant de beste service te bieden. Onder uw email adres komen we geen bestellingen tegen helaas. Als dit nog niet opgelost is, wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Dan gaan wij ons uiterste best doen om dit alsnog netjes op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
9 jan 2024
Goedemiddag Kunt u ons meer informatie bezorgen omtrent uw 2 sterren review? Onder uw E-mailadres kom ik helaas geen bestelling tegen in ons systeem. Wij willen dit uiteraard netjes voor u oplossen. Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst.
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product besteld en betaald, niet geleverd!!
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
19 jan 2024
Goedemorgen, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij hadden een product wat u bestelde helaas niet meer op voorraad. Dit komt door een foutje in ons systeem waarvoor onze oprechte excuses. Mocht dit niet zijn opgelost nog, wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen dit dan alsnog netjes voor u oplossen.
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

betr bestelling nr 2049183 van dd…21.09.2023

betr bestelling nr 2049183 van dd 21.09.2023. Ik heb deze bestelling via afther pay gekocht. ik wil deze rekening betalen maar heb daar geen rekening nummer voor. dus tot op heden nog niet betaald
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
19 jan 2024
Goedemorgen, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij hebben uw betaling binnen gekregen via afterpay. De betaling die u moet doen is aan Klarna en niet aan ons. Mocht dit nog niet zijn opgelost, kunt u het beste contact opnemen met Klarna via de Klarna app om dit recht te zetten. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn.
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Spullen bezorgen op afgesproken tijd niet dagen later.
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
15 jan 2024
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Dat is vervelend om te horen! Wij doen er juist altijd alles aan om elke bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden. Het grootste gedeelte van alle orders wordt dan ook netjes binnen de gestelde termijn bij de klant afgeleverd. Dit is ook de reden dat wij vermelden "vandaag besteld, morgen in huis". U heeft uw bestelling op 05-09-2023 bij ons geplaatst en wij hebben deze op dezelfde dag naar u verzonden. Wij hebben er dus alles aangedaan om deze order zo snel mogelijk te verzenden. Wij zien dat uw zending helaas bij PostNL vertraging heeft opgelopen. Wij kunnen hier helaas niks aan doen, en zijn afhankelijk van PostNL. Uiteraard zijn wij wel verantwoordelijk voor deze zending en bieden ons oprechte excuses aan voor de vertraging. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
10 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op tijd bezorgen
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
15 jan 2024
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Dat is vervelend om te horen! Wij doen er juist altijd alles aan om elke bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden. Het grootste gedeelte van alle orders wordt dan ook netjes binnen de gestelde termijn bij de klant afgeleverd. Dit is ook de reden dat wij vermelden "vandaag besteld, morgen in huis". U heeft uw bestelling op 05-09-2023 bij ons geplaatst en wij hebben deze op dezelfde dag naar u verzonden. Wij hebben er dus alles aangedaan om deze order zo snel mogelijk te verzenden. Wij zien dat uw zending helaas bij PostNL vertraging heeft opgelopen. Wij kunnen hier helaas niks aan doen, en zijn afhankelijk van PostNL. Uiteraard zijn wij wel verantwoordelijk voor deze zending en bieden ons oprechte excuses aan voor de vertraging. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
24 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling was niet compleet, en dan sturen jullie een zakje met lood na in een veeeel te grote doos, onzin!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
19 jan 2024
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij hebben een inpaksysteem welke ervoor zorgt dat voor iedere samenstelling van producten de correcte doos krijgt toegewezen. Dit gaat eigenlijk altijd goed. Jammer om te horen dat dat bij u niet het geval geweest is. Dat is uiteraard niet de bedoeling waarvoor onze oprechte excuses. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
alle bestelling komen veels te laat binnen
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
19 jan 2024
Goededag, Dat is vervelend om te horen! Wij doen er juist altijd alles aan om elke bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden. Het grootste gedeelte van alle orders wordt dan ook netjes binnen de gestelde termijn bij de klant afgeleverd. Dit is ook de reden dat wij als verwachte leverdatum vermelden "vandaag besteld, morgen in huis". Alle bestellingen die u bij ons heeft geplaatst hebben wij deze op dezelfde dag naar u verzonden. Wij hebben er dus alles aangedaan om deze order zo snel mogelijk te verzenden. Het loopt helaas vaker spaak bij de koerier in uw geval. Wij kunnen hier helaas niks aan doen, en zijn afhankelijk van onze koeriers. Uiteraard zijn wij wel verantwoordelijk voor deze zending en bieden ons oprechte excuses aan voor de vertraging. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
het gratis kado lachertje het bedrag voor gratis verzending te hoog
Beoordeling melden
Antwoord van Tacklexl.nl
19 jan 2024
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij proberen onze klanten een zo goed mogelijke ervaring te geven. Een gratis cadeau waar iedereen iets aan heeft, is een van onze services. Eveneens het gratis verzenden boven €75 euro. Het veruit grootste gedeelte van onze klanten kan dit waarderen. Wij vinden het jammer om te horen dat dit bij u niet in de smaak viel. Wij hopen u in de toekomst iets beters aan te kunnen bieden.
8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket brievenbus niet aangekomen. 2 x beloofd dat ik nieuw kreeg als die er woensdags nog niet was. Mijn nieuwe pakket kwam wel maar pakket ervoor niet. En dan zegt Frédéric je hebt alles gehad en krijg niks. Zeer triest. Na alles wat ik bij jullie uitgeef. Zonde.. Ik koop naar jaren trouwe koper niks meer hier
Beoordeling melden
7 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
zorgen dat retouren goed verwerkt worden, enandre bestellingen redelijk op tijd geleverd worden
Beoordeling melden