Tacklexl.nl

1.210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.867 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
4 sterren dit omdat er niet is gereageerd op een opmerking die ik via messenger naar hun heb gestuurd. Tackle xl is een serieuze onderneming die haar zaken goed voor elkaar heeft. Echter werken ze met postnl en deze heeft zeggen en spreken 7 dagen nodig gehad om een pakketje 600 gr te bezorgen. 5 keer is de bezorg dag en tijd gewijzigd. Verpakking was ook nog eens beschadihgd
AS
Angelo S.
Wijnandsrade

10 jun 2023
Bestelling geplaatst op 27/05/2023. Op 10/06/2023 nog steeds NIETS ontvangen, ook geen bericht dat de bestelde artikelen niet voorradig waren. Dan zelf maar een mail gedaan, omdat ik mijn account de verzending nog steeds niet als verzonden staat, terwijl verder er wel staat dat alles verzonden in. Bij postNL weet men dat er pakje zou moeten aankomen, maar dat er nog steeds NIETS ontvangen werd. Op mijn mail een antwoord gekregen, dat mijn bestelling zeker verzonden is, maar dat er problemen zijn bij postNL. Bijgevolg kan ik GEEN POSITIEVE feedback geven. Ik kan zeker geen foto toevoegen want ik heb nog NIETS ontvangen.
LE
Ludo E.
Belgie - Lanaken

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

21 jun 2023
Ik ben tevreden met de spullen. Levertijd totaal niet (ligt overigens aan postNL) de bezorger flikte het om me pakket klakkeloos bij de deur te zette terwijl er niemand was... (overigens wel bericht dat het pakket bij de buren was afgegeven) dus misschien een tip om daar weg te gaan
TJ
Tom J.
Bathmen
7 jun 2023

prima bestelling

De producten die ik besteld heb zijn prima! Alleen de producten zijn niet op tijd bezorgd door de bezorgservice.
27 jul 2023
Voldoende keuze en duidelijke product omschrijving. Wat het nog iets beter zou maken is een referentie grootte mbt de haakmaat aangezien de divers merken een verschillend formaat hanteren in relatie tot size 4, 6, 8. Hierdoor vallen sommige haken iets te klein/groot uit in werkelijkheid.
6 jul 2023
Als ik een keuze zou moeten maken tussen Tackleshop en Visdeal, zou ik het echt niet weten. Het assortiment van Tackleshop en Visdeal is wezenlijk hetzelfde. De service aan beide kanten is even goed.
30 dec 2023
Bestelling door PostNL niet bezorgd. Na een telefoontje met de klantenservice is de bestelling nogmaals verzonden en de volgende dag afgeleverd. Top service!
3 sep 2023
Super blij met het product, ook de kleine attentie die er bij zat, ga hier veel plezier aan beleven over 2 weken een heel weekend op texel aan t strand
8 jun 2023
Altijd netjes en op tijd geleverd, verpakking van de hengel en molen was ook weer top! Afgelopen zondag ook gelijk een mooie karper mee gevangen

Top geleverd

Ik was benieuwd hoe dat de hengel verzonden ging worden. Maar dit was in een hard plastice buis, echt top. Verder geen opmerkingen
II
Ik I.
Groningen
4 okt 2023
Eerlijke prijzen snel verzonden . Klein min puntje het verzenden via DHL zij houden zich in 80% niet aan de afgesproken lever tijd
9 mei 2023

Ruime keuze

Vaak spul nog wel op voorraad welke ergens anders uitverkocht zijn. Heel veel keuze qua alle hengelsport materialen. En visserij
22 okt 2023
Assortiment en website zijn prima. Die tientallen mails van 2 verschillende afzenders om een review af te dwingen, wat minder!
7 sep 2023
Redelijk snel geleverd, vervelend dat het in 2 delen geleverd moest worden waardoor er 2 dagen iemand thuis moest zijn.

Beetje tijd nodig

Bestzelling liep wat uit; maar zolang dat maar een dag of twee is vald het nog mee en dat kan ook aan post nl liggen
28 mei 2023
Ruime keuze voor het bestellen. Prachtige promoties. Snelle levering. En materiaal beter dan verwacht voor de prijs.
3 mei 2023
Alles gaat doorgaans goed Alleen zou het handig zijn als ik een e-mail stuur dat ik daar ook antwoord op krijg
JS
John S.
Heerlen
6 mei 2023
Levertijd was wat langer dan ze zeiden
8 okt 2023

Zeer snelle levering. Top winkel

Zeer snelle levering. Goed verpakt. Top winkel. Soms jammer dat er veel dingen zijn uitverkocht.
26 mei 2023
De levering was snel en top, alleen het product is minder goed maar dat ligt niet aan tackle xl
Snelle service en levering en een groot assortiment aan keuze ! Kwalitatief ook in orde !
22 aug 2023

Gewoon goed

Snelle leveringen en ruim assortiment. Met een paar klikken het juiste product gevonden.