nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

nijhofbaarn.nl

237 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.655 beoordelingen in totaal

10 jun 2023
Ondanks dat ik mijn bestelling op 25 mei had gedaan, en op 31 mei de melding kwam dat deze binnenkort geleverd zou worden, en deze na 7 dagen nog niet bij postnl bekend was. Toch maar even gebeld op 7 juni. En als of het zo moest zijn kreeg ik op 8 juni een melding van postnl dat mijn pakket die dag geleverd zou worden. Vervolgens op 9 juni netjes een mail ontvangen van de conversatie met postnl en dat volgens hun gegevens het pakket inmiddels bij ons zou moeten zijn🍀. Dus ik kanniks anders zeggen dan super service, zowel de persoon aan de telefoon als de persoon die daarna een update mailtje stuurde

2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

10 jun 2023

Bestelling foetsie, en de service

Antwoord van nijhofbaarn.nl
Super! Fijn om te horen! excuus verder voor het ongemak, maar fijn dat het zo is opgelost! Dank ook voor de Beoordeling! Groetjes, Robin van Nijhof.
Levering ?????
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Beste Martin, je hebt inmiddels contact opgenomen met onze klantenservice en je bestelling is onderweg. Groetjes, Mischa van Nijhof.
9 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet, en in de winkel neemt niemand de telefoon op. Dus niet zo blij nee.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Beste Malu, ten eerste onze excuses voor het ongemak. Het is op dit moment onverwacht erg druk bij onze pakketvervoerder PostNL. Door de grote hoeveelheid online bestellingen heeft PostNL een vertraging opgelopen in de verwerking van pakketten. Het kan daarom een aantal dagen langer duren voordat de track & tracé code wordt bijgewerkt en de pakketten worden geleverd. We zien gelukkig dat jou bestelling vandaag bezorgd is. We hopen dat de bestelling naar wens is. Groetjes, Lucas van Nijhof.
8 jun 2023
Wat een mooie beoordeling! Bedankt daarvoor! Groetjes, Mischa van Nijhof.
6 jun 2023
7 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling Karin! Groetjes, Lucas van Nijhof.
6 jun 2023

Prima

Communicatie
7 jun 2023
Dank voor je beoordeling! Groetjes, Iris van Nijhof.
1 jun 2023
2 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Robin van Nijhof.
31 mei 2023
Snel geleverd en werkte zoals het hoort
1 jun 2023
Top, fijn om te lezen! Dank voor je review! Groetjes, Iris van Nijhof.
25 mei 2023
26 mei 2023
Dank voor de 5 sterren Daan! Groetjes, Lucas van Nijhof.
22 mei 2023
24 mei 2023
Dank voor je beoordeling! Groetjes, Robin van Nijhof.
19 mei 2023

Klantvriendelijk

Direct vriendelijk contact met de klantenservice en vervanging van een defect product
22 mei 2023
Top! Fijn om te lezen. Dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met het vervangende product! Groetjes, Mischa van Nijhof.
16 mei 2023
Online bestellen en afhalen is uiterst inefficiënt en niet voor herhaling vatbaar.
17 mei 2023
Beste Emiel, Dank voor je review. Jouw ervaring met bestellen en afhalen staat haaks op de ervaring die we jou als klant willen bieden. Is het mogelijk dat je aangeeft wat er inefficiënt was? Groet, Hille
17 mei 2023
Wat een mooie beoordeling! Bedankt daarvoor! Groetjes, Iris van Nijhof.
15 mei 2023
16 mei 2023
Dank voor je beoordeling! Groetjes, Lucas van Nijhof.
11 mei 2023
Ik was te laat met ophalen vanwege mijn werk en toen is een medewerker 15 minuten langer gebleven om mij de bestelling te kunnen overhandigen, echt super!! Was icm dame van de informatie balie. Dank jullie wel!
12 mei 2023
Fijn om te horen dat de service zo beviel, daar doen we het voor! Veel plezier met de bestelling! Dank daarvoor. Groetjes, Robin van Nijhof.
9 mei 2023
10 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Robin van Nijhof.
8 mei 2023

Snel en sdrqu

Snel en adequaat
9 mei 2023
Super! Leuk om te lezen. Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Mischa van Nijhof