nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

nijhofbaarn.nl
Beoordelingen:

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.648 beoordelingen in totaal  

4,59
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks dat ik mijn bestelling op 25 mei had gedaan, en op 31 mei de melding kwam dat deze binnenkort geleverd zou worden, en deze na 7 dagen nog niet bij postnl bekend was. Toch maar even gebeld op 7 juni. En als of het zo moest zijn kreeg ik op 8 juni een melding van postnl dat mijn pakket die dag geleverd zou worden. Vervolgens op 9 juni netjes een mail ontvangen van de conversatie met postnl en dat volgens hun gegevens het pakket inmiddels bij ons zou moeten zijn🍀. Dus ik kanniks anders zeggen dan super service, zowel de persoon aan de telefoon als de persoon die daarna een update mailtje stuurde

de meest kritische beoordeling

21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(31)
(10)
(8)
(5)
Resetten
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er stond online op voorraad maar dat was niet het geval; dat was wel Jammer daardoor klus moeten uitstellen. Het kwam wel keurig verpakt thuis, heel netjes! En het behang is prachtig
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
13 dagen geleden
Er ging kennelijk iets mis. Onze excuses daarvoor. Veel plezier met je aankoop! Groet, Iris, webcare Nijhof
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Juiste terugkoppeling als besteld artikel niet op voorraad is. Geen standaard e mail sturen voordat gekeken is of betreffende bestelling al binnen is. Onnodig lange levertijd.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
3 apr 2024
Wat vervelend dat de communicatie vanuit ons niet helemaal goed is gelopen, onze excuses. Hopelijk heeft u alsnog veel plezier van het artikel. Groet, Iris, webcare Nijhof
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
3 apr 2024
Dank voor je beoordeling. Groet, Iris, webcare Nijhof
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Makkelijk online bestellen,wel omslachtig ophalen .Eerst naar de informatie balie en dan de halve winkel door naar de afhaalbalie en dan weer een halve winkel door naar de uitgang .Kreeg er een beetje een ikea gevoel van .
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
7 mrt 2024
Dank voor je review en opmerking over de routing. Over een paar weken is onze nieuwe uitgang gereed; dan ben je binnen de kortste keren weer uit onze winkel :-) Veel plezier met je aankoop! Groet, Hille, webcare Nijhof
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lampenkapjes besteld. Was op voorraad. Helaas niet 2 stuks dus lang wachten. Uiteindelijk gekregen wel erg mooie kapjes. Communicatie daarover goed. Dus geen tien maar wel tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
15 mrt 2024
Dank voor je opmerking. Mooi dat het wachten uiteindelijk is beloond. Groet, Hille, webcare Nijhof
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
15 mrt 2024
Dank voor je review. Veel plezier met je aankoop! Groet, Mischa, webcare Nijhof
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
15 mrt 2024
Dank voor je beoordeling. En veel plezier met je aankoop. Groet, Pien, webcare Nijhof
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
15 mrt 2024
Dank voor je mooie beoordeling. Groet, Hille, webcare Nijhof
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beter communiceren met de klant. 10m. Tweelingsnoer besteld. Op de website foto “tot 1300 wat bij 230v”. Eenmaal aangekomen staat er op de verpakking (overigens zelfde artikel nr.) “Niet geschikt voor 230v”. Kontakt opgenomen, maar gewoonweg geen antwoord. De snoer zelf in de werkruimte uitgetest en kan zelfs tot 2000v voor het doorbrand (blijkt gewoon H03VH-H elektra snoer, dus officieel Max 300v ”03”). Jammer dat ik dit zelf moest uitzoeken, alleen voor de zekerheid.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
3 apr 2024
Dank voor je review. Vervelend dat we niet gereageerd hebben, onze excuses daarvoor. Maar uiteraard goed dat je ons dit laat weten, want dat geeft ons de gelegenheid om onze protocollen aan te scherpen. Groet, Hille, webcare Nijhof
DS
Daphne S.
De Goorn
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

De order plaatsen ging soepel nu nog ontvangen.

De order plaatsen ging super soepel met hulp van Rick. Jammer dat op de orderbevestiging niet alle maten vermeld staan. En de levertijd ontbreekt. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling. Als je belt en de andere medewerker zegt “ We zetten geen levertijd op de bevestiging want dan gaat de klant ons erop vastpinnen” dan voel ik mij aks klant niet bepaald erkend. Nog in afwachting van bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
7 mrt 2024
Dank voor je opmerking. Gaan we mee aan de slag. Inmiddels is je maatwerk bestelling naar je onderweg. Alvast veel plezier met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Tot 3 x toe iets misgegaan

Allereerst stond er op de webshop dat iets voorradig was en bleek later 2 weken levertijd te zijn. Toen bij ophalen bij de balie was mijn bestelling nergens te vinden. En tenslotte bij het afhaalmagazijn konden ze ook een van de twee die ik op kwam halen niet vinden.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
3 apr 2024
Vervelend dat alles niet soepel is verlopen. We gaan kijken of we onze procedures kunnen aanscherpen om dit soort ervaringen in de toekomst te voorkomen. We hopen dat je alsnog veel plezier beleeft van je aankoop. Groet Mischa, webcare Nijhof
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel online gekocht, maar bleek na aankoop niet op voorraad en onduidelijke communicatie hierover. Heeft vervolgens bijna 8 weken geduurd voordat de waterkoker geleverd werd.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
7 mrt 2024
Hmmm, dat is niet helemaal goed gegaan. Nogmaals onze excuses en dank voor je geduld. Groet, Hille, webcare Nijhof
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Antwoord geven op een mail als je een vraag stelt.
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
7 mrt 2024
Dank voor je review. Groet, Mischa, webcare Nijhof
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
7 mrt 2024
Vervelend dat het in eerste instantie niet goed is gegaan. Uiteindelijk, met wat geduld 9waarvoor dank) is het allemaal opgelost. Alsnog veel plezier gewenst met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

ander bezorgadres dan factuuradres…

een ander bezorgadres dan factuuradres invoeren op de website lukte niet. Klantenservice heeft dit overigens telefonisch meteen opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
20 feb 2024
Mooi dat het alsnog gelukt is. Groet, Hille, webcare Nijhof
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De snelle levering en het anticiperen van de medewerker
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
5 jan 2024
Mooi dat je tevreden bent! Groet, Pien, webcare Nijhof
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Persoonlijke benadering
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
4 jan 2024
Dank voor je beoordeling. Groet, Lucas, webcare Nijhof
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
vlotte service
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
15 jan 2024
Dank voor je beoordeling! Groet, Pien, webcare Nijhof
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
18 jan 2024
Dank voor je fraaie beoordeling. Groet, Hille, webcare Nijhof