Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.273 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.128 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

26 aug 2023
Slechte afhandeling. Ik heb de bestelling geplaatst en had de keus om hem, tegen extra kosten, op een zaterdag te laten bezorgen. Vrij snel na bestelling kreeg ik een telefoontje dat een zaterdag bezorging niet mogelijk is omdat de accu op een pallet geleverd wordt. (Waarom bied je die optie dan?) Daarna tot 2x toe er achteraan moeten zeuren om dat geld weer terug te krijgen. Na overleg heb ik gekozen voor de eerstvolgende woensdag omdat ik die dag vrij had. Betreffende dag heb ik de hele dag voor niks thuis zitten wachten. Geen bezorging en geen bericht. S'avonds maar een berichtje gestuurd met de vraag waar mijn accu bleef en hoe dit opgelost ging worden. Waarschijnlijk is hij hem gewoon vergeten omdat ik die zelfde avond een geautomatiseerd bericht kreeg dat hij klaar gemaakt was voor verzending. Van de transporteur kreeg ik daarna bericht dat hij waarschijnlijk die vrijdag bezorgd zou gaan worden en of ik maar wilde zorgen dat er iemand thuis was voor ontvangst..... Met het risico dat er weer niemand zou komen is mijn vrouw thuis gebleven om de accu in ontvangst te nemen. Gelukking ging dat goed en is de accu uiteindelijk bezorgd. Soms kan er sprake zijn van overmacht of fouten. Op zich geen heel groot probleem maar communiceer dat dan met de klant. Mijn "waardering" is voornamelijk gebaseerd op het totale gebrek aan communicatie.
5 jun 2023

Accu onbeheerd voor de deur achtergelaten

Ik ben zeer teleurgesteld. Er werd aangegeven dat de zending 5 juni zou worden bezorgd. Dit werd zonder aankondiging 2 juni. Ik was niet thuis het weekend. De accu is voor de voordeur gezet aan de openbare weg!. Zondag in de loop van de dag ontdekte ik de accu toevallig. Die stond er dus al 2 dagen en nachten. Sorry maar dat is onacceptabel. Er spelen kinderen voor de deur (speeltuin) en daarnaast was de kans op verdwijnen erg groot. Hoe kan dit in vredesnaam als een succesvolle aflevering worden beschouwd.
24 mei 2023
Waardeloos bedrijf! Bestelproces is eenvoudig maar zodra ze het geld hebben zijn ze onbereikbaar. We hebben het geprobeerd door te bellen, te mailen en te chatten maar een reactie bleef uit EN nog steeds geen product ontvangen! Beloftes van "op tijd leveren" en "reactie binnen 1 werkdag" zijn in deze ook niks waard. Wel een mail ontvangen om een review te schrijven, dus bij deze: Bestel hier niet!
22 aug 2023
Ik heb de accu uitgekozen op merk van mijn motor, helaas paste de geleverde accu totaal niet.
Let dit is een eerlijk bericht. Niet om te klagen, maar om jullie service op een hoger niveau te tillen. Het volgende: "op donderdag 23 november online om 16.34 een accu besteld, deze stond op de site, als zijnde voorradig. Vier dagen later, op maandag ochtend krijg ik een telefoontje dat de accu die ik besteld had niet voorradig was. Wanneer hij geleverd kon worden was onbekend. Dan alternatief. Die zou dan maandag 27-11 geleverd worden. Niet dus. Dinsdag 28-11 bellen, antwoord hij wordt echt die avond geleverd. NIET DUS. Weer bellen en uiteindelijk is de accu gisteren geleverd. Nu komt het aangegeven dat ze bij de buren nr. 12 zouden afgeven als we niet thuis waren en ja hoor vrolijk bij nummer 13 afgeleverd. De accu was niet verpakt, geen bescherming eromheen, nu is deze aan de zijkant iets beschadigd. Tja, het is dus niet goed gegaan. Tevens de bereikbaarheid, vond ik ook onvoldoende. Helaas, eens maar nooit meer.
9 jun 2023
Beste, op 5/06 bestelling ( 218883 ) geplaatst blackline 55Ah 12V 480 A + pool rechts: 24,2x17,5x17,5. Dezelfde dag ( snel ) een 60 Ah batterij gekregen waarvan de + pool links staat en de batterij een hoogte heeft van 19,5 cm. Hier kan ik echt niks mee, deze week al drie keer een mail gestuurd. Ik krijg natuurlijk het standaard bericht terug, van het computer programma. Vandaag vrijdag 9 juni, om 14 uur meerdere keren naar verschillende nummers gebeld, blijkbaar bel ik buiten de openingsuren. Dus ik heb een batterij waar ik niks mee kan, en na een week nog geen enkel antwoord of feedback. U moet begrijpen dat 1 ster nog een verschrikkelijke hoge score is. Ter verbetering zou men mij de juiste batterij kunnen leveren, of feedback geven, terugbetaling, ander batterij, nu heb ik een auto die niet rijd.

Waarschuwing: Vermijd Accudeal en Trunkrs voor Elke Prijs!

Extreem teleurstellend! Accudeal's belofte van 'snelle levering' via Trunkrs bleek een totale farce. Wat 'de volgende dag geleverd' moest zijn, werd een onaanvaardbare vertraging van zes dagen. Dit is geen misstap, maar regelrechte misleiding. Hun service is synoniem aan misleidende communicatie, gebroken beloftes, en een schrijnend gebrek aan betrouwbaarheid. Dit is geen klantenservice; dit is klanten totaal in de steek laten. Ik raad iedereen ten sterkste aan om Accudeal en Trunkrs te vermijden. Betaal indien nodig meer bij een ander bedrijf, maar bespaar jezelf de frustratie en vermijd deze bedrijven volledig. Zeer slechte ervaring – absoluut nooit meer!
HB
Han B.
Krommenie
2 jun 2023

Accu besteld, niet geleverd!

Ik heb dinsdag rond de middag een accu besteld. Door 4 euro bij te betalen zou deze nog dezelfde dag geleverd worden. Na betaling bleek dat dit een leugen was, dit zou de dag erna bezorgd worden met Trunkrs. Woensdag kreeg ik in de avond bericht van Trunkrs dat de levering pas de dag erna zou plaats vinden. Donderdag de hele dag gewacht, niets geleverd. In de avond contact opgenomen met Trunkrs, die zeiden dat men "vergeten" was het pakket te scannen maar dat het vrijdag zeker geleverd zou worden. Het is nu vrijdagmiddag en zojuist contact met Trunkrs opgenomen. Men heeft geen idee waar het pakket is en gaan een onderzoek instellen.
22 jul 2023

Accu toch niet op voorraad

Had direct een accu nodig. Gaven aan dat hij op voorraad was, dus direct besteld. Zou binnen 1 uur ophaalbericht krijgen. Na twee uur nog geen ophaalbericht dus contact opgenomen. Accu bleek toch niet op voorraad te zijn en was in bestelling. Gevraagd of we het over uren of dagen hadden? Het zou nog enkele dagen duren. Ik kon geen dagen wachten dus moest noodgedwongen de bestelling annuleren en direct op zoek naar een andere aanbieder. Waarom dit niet direct laten weten? Het was geen fijne ervaring!
Antwoord van Accudeal.nl
2 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om te lezen dat je het niet als prettig hebt ervaren. Helaas waren er op dat moment meer producten besteld dan op voorraad waren. Wij hopen dat het niet meer voor zal komen en dat je het product bij een andere aanbieder alsnog hebt gevonden. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
Kon geen contact krijgen Zou mijn accu zelf ophalen in Amsterdam maar deze vestiging is gewoon dicht Word niet gereageerd op berichten daarom via hun eigen berichten de bestelling geannuleerd omdat ik niet zonder auto kan Na bijna 2 weken werd ik gebeld om te melden dat ze niet de bestelde accu hadden maar wel 1 die er op lijkt en dat de vesting Amsterdam tijdelijk gesloten is Toen duidelijk gemaakt dat ik helemaal geen accu meer nodig had en al voorzien was
RJ
R J.
Herten ( Roermond )
Voor de bestelling vandaag bestellen en volgende werkdag bezorgen, werkt niet, dit is een extra optie die je extra moet betalen! Accudeal en bezorgdienst Trunkrs werkt niet samen, ik heb het hele weekend een kapotte auto- accu gezeten! Dan moet je ook nog achter je eigen geld achteraan ( extra optie ) om dit terug te krijgen. Voor het ongemak krijg je een magere korting van 5% aangeboden, koop hier dus nooit meer.
13 jul 2023

Jammer van de levering en klantenservice

Gekozen voor de webshop omdat je leverdatum aan kon geven en ze je oude accu meenemen. Het werd uiteindelijk eerder geleverd, terwijl ik niet thuis was en het een aantal dagen voor de deur heeft gestaan, hier was ik niet zo blij mee. Daardoor hebben ze ook niet de oude accu mee kunnen nemen. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice kwam het erop neer dat het jammer was en ik zelf uit mocht zoeken.
9 nov 2023
Heel slechte bedrijf slechte service 2 november accu besteld t/m 8 november niks gehoord.contact genomen de antwoord is over 10 dagen ze krijgen mij bestelling binnen ik heb de bestelling geannuleerd. De oude accu 11 manden oud hij is niet onder garantie beoordeeld.erg een slechte bedrijf ik ga niet meet iets bestelen bij dit bedrijf en ik ga en klacht indienen bij eigenaar of bij bosch accu bedrijf.
Antwoord van Accudeal.nl
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij hebben je bestelling op 02/11/2023 ontvangen met ingevulde bezorgdatum 06/11. Op 03/11 hebben wij je gebeld en gemeld dat er vertraging op het product zit. Vervolgens hebben wij je een gelijkwaardig alternatief aangeboden. Helaas mochten wij geen alternatief opsturen en is de bestelling geannuleerd. De garantieaanvraag voor je oude bestelling hebben wij op 03/11 ontvangen en is binnen 3 dagen (op 06/11) afgekeurd, omdat er een te hoge laadspanning is gebruikt. Uiteraard snappen wij dat je teleurgesteld bent dat dit niet onder de garantie valt. Maar wij hopen dat je ook begrijpt dat alleen oorzaken vanuit problemen in de accu zelf onder garantie valt en niet die van verkeerd gebruik.
8 jun 2023

Bestelling niet geleverd. Accudeal en JBE Batteries niet bereikbaar. UPDATE: Inmiddels m'n geld terug.

Op maandag een accu gekocht voor 12:00 uur. Extra betaald om het dezelfde dag nog geleverd te krijgen. Helaas kwam er niets. Ook nu heb ik nog steeds niets ontvangen. Er is op geen enkele manier contact te krijgen met dit bedrijf. Niet via de telefoon, niet via de mail en ook niet via de chat. Accudeal.nl is een onderdeel van JBE Batteries B.V. en JBE Group. Ook deze bedrijven zijn niet te bereike
24 jun 2023

Katastrophe!

Een ramp! Accu besteld op 21.06. met avondlevering 22.06. 22.06.: Geen accu, geen e-mail, niets. Geen medewerker bereikbaar via telefoon, chat of e-mail. 23.06.: Geen medewerker bereikbaar via telefoon, chat of e-mail. s Middags hebben we de bestelling geannuleerd en we wachten nu op ons geld. Tot nu toe heeft geen enkele medewerker contact met ons opgenomen!!!
5 jun 2023

Accu retour maar geld nooit terug gezien

Accu geretourneerd maar nooit mijn betaalde centen terug ontvangen. Meerdere emails gestuurd. Ik krijg 1 keer reactie om te vragen wat mijn iban is, maar geen bedrag ontvangen en ook geen reactie meer op mailtjes of telefoontjes. Jammer dat het zo een slecht georganiseerde bedrijfje is.
23 mei 2023

betaal extra voor een bezorging maar geen levering

betaal extra voor een bezorging op een moment dat het mij uit komt en dat ik thuis ben en nog steeds geen bericht ontvangen wanneer het wel wordt bezorgt. waar betaal je dan eigenlijk voor?
6 aug 2023
Beloftes die men niet waar kan maken
26 aug 2023
Bestelling duurde 6 dgn ipv 2
9 sep 2023
Volgens jullie site voor 11 uur besteld zelfde dag in huis. Dus zondag besteld maar dan kan je dus niet op maandag laten bezorgen. Dus het zou dinsdag worden. Toen was m’n bestelling dus blijkbaar zoek en kwam het woensdag avond om 21.50. Wel een mail gehad van jullie dat de bezorging niet gelukt was maar dat is een dag later pas. Voortaan bestel ik m’n accu wel ergens anders.