Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.139 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Zéér slechte service van dit bedrijf. Door onbetrouwbare rekentool de eerste keer al een verkeerde bestelling. 2e keer een lekkende accu toegestuurd gekregen met chips resten in de doos. Bedrijf is al 4 weken niet bereikbaar. Telefoon neemt niemand aan, en op mails wordt niet gereageerd. Nu maar proberen via andere manieren mijn geld terug te halen. WEES GEWAARSCHUWD!
24 jul 2023

Komen beloftes op website niet na

Een courante accu was ruim voor 11.00 besteld en werd pas na 1 week bezorgd. Tussendoor was het bedrijf telefonisch en per email niet te bereiken. Deze klant voelt zich bedonderd en kon 1 week niet meer met de auto rijden. Een bedrijf kan zeker eens te kampen hebben met te weinig personeel, zorg dan dat je eerlijk en transparant bent over de levertijden.
1 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Wij snappen dat je een auto snel weer wilt gebruiken. Wij zien dat er een gewenste leverdatum van 20 juli is aangegeven. Helaas hebben wij dit niet gered en is je pakket over het weekend heen getild voor versturing. Onze excuses hiervoor. Gelukkig zien we dat het pakket inmiddels wel door je ontvangen is. Ook goed om te vermelden dat de bereikbaarheid weer geheel op niveau is. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal

Filiaal in Amsterdam is permanent gesloten

In de web-shop had ik aangegeven om mijn bestelling op te willen halen in Amsterdam. Die optie was beschikbaar, maar later bleek dat deze permanent gesloten is. Via de chat kon ik iemand van AccuDeal bereiken en heb ik gevraagd om het geld terug te storten. Dat ik gelukkig wel gebeurd. Heeft wel een hoop oponthoud veroorzaakt.
12 sep 2023
Erg slechte bezorging door Trunkerz. ik mocht kiezen voor bezorging, ik heb aangegeven dat ik er alleen overdag ben. vervolgens word het toch savonds geleverd, geen probleem. kan gebeuren maar ik moet persee een prive adres opgeven zodat ze savonds kunnen bezorgen en niet overdag. ik ben hierdoor te laat met levering.
22 jun 2023

Foutieve accu

Accu bestelt via kenteken zoeken op hun eigen site, blijkt de accu totaal verkeerd te zijn na monteren. Auto heeft nauwelijks vermogen en stottert enorm. Hier kan ik natuurlijk niks mee. Daarnaast betaalde ik 3,99 extra verzendkosten zodat het direct die avond binnen kwam. Komt het pas 3 dagen later binnen.
10 sep 2023

Accu was al gebruikt.

De accu was al gebruikt toen ik hem ontvang. De contactpunten waren al beschadigd. Toch besloten om hem te plaatsen, want anders kan ik niks met mijn auto. De levering ging óók niet zoals gepland. Ik wou hem donderdag ontvangen en dit werd pas vrijdag terwijl ik ruim 5 dagen van te voren besteld heb.
Extra betaald zodat de accu dezelfde dag geleverd zou worden. Nu 8 dagen verder en nog steeds geen accu. Na meerdere malen bellen naar accudeal steeds niet door de wachtrij komen. Uiteindelijk maar een bericht ingesproken met mijn telefoonnummer maar terugbellen tot op heden ook nog niet gebeurd.
26 mei 2023

Niets geleverd gekregen contact onmogelijk! Diefstal!

Levering zou 2 dagen geleden plaats vinden maar niets ontvangen. Na in 2 dagen tijd 10 tal pogingen gedaan om te bellen zonder succes Telefoon ingesproken deCat box geprobeerd en diverse e-mail gestuurd Totaal geen reactie. Ik ga aangifte doen van Internetfroude. Mensen wees gewaarschuwd!
DD
Django D.
Diksmuide
23 mei 2023
Op de side van Accudeal vinden we in de voormiddag besteld in de namiddag geleverd. Onze bestelling 02023-18265 op 18/ 05 besteld vandaag 23/05 = 5 dagen nog zelfs niet onderweg. Laat die stomme leveringsvoorwaarden achterwege aub. Met een defekte accu staat onze wagen buiten gebruik hé.
21 jun 2023

Slecht 👎

Slechte communicatie, niet of slecht telefonisch bereikbaar, doen alsof het op voorraad is en binnen een dag leveren. Maar uiteindelijk leveren ze niet. Geld wel terug gehad, was voor mij geen oplossing want nu was ik te laat om elders te bestellen. Zeer teleurgesteld.
2 jun 2023
Zending zou 22 mei geleverd worden Dinsdag 27 mei gemaild waar levering bleef,mail terug ik duik erin ,antwoord uiterlijk donderdagmiddag Helaas niets gehoord.! Vrijdagmiddag opeens mail ,uw zending is klaargezet en verzonden!!uiteindelijk vrijdagavond 22.15 geleverd
23 jun 2023
Als je op zoek ben naar een hoop frustratie en gezeik dan hier bestellen Betaald voor same Day maar helaas week later nog niet binnen Telefonisch onbereikbaar Maandag maar is langs de winkel me geld terug halen Dus absoluut nooit bestellen hier oplichters zijn het
23 jun 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Wij vinden het vervelend te horen dat je niet tevreden bent. Wij zien gelukkig dat de accu inmiddels bij je is afgeleverd. Door personeelstekort is het ons helaas niet gelukt om de beloofde levertijd te hanteren en telefonisch goed bereikbaar te zijn. Wij doen er alles aan om dit op te lossen. Inmiddels hebben we weer een leuk aantal nieuwe collega's die wij aan het inwerken zijn. Wij snappen je review en maken direct de extra gemaakte kosten voor de same day delivery naar je over. Dit bedrag staat binnen 3 werkdagen op je rekening. Wij hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven. Wij wensen je een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
Geen accu gehad nu een week later nog steeds geen reactie per mail en telefonisch contact betekend wachten wachten tot de verbinding verbroken word! Erg slechte service klinkt meer als oplichting en dit was nooit zo helaas voor mij geen accus meer van accudeal

Bestelling niet geleverd...

Leveren wat er besteld is en vragen beantwoorden. Ik heb op 18-12-2023 voor dik 500 euro accu besteld en niets ontvangen, vervolgens is er ook niemand bereikbaar in de bedrijf, niet telefonisch, niet op de chat en niet via de email. Heel erg slecht.
QZ
Qasim Z.
The Hague
10 jun 2023
Accu bleek niet op voorraad te zijn en ik werd niet op de hoogte gehouden en het zou niet bezorgd worden op afgesproken levertijd (avond bezorging). Gelukkig ging ik zelf naar de winkel toe om verhaal te halen en toen kreeg ik ineens wel een accu mee.
5 jul 2023
Verkeerde accu geleverd gekregen ondanks de 'tool' om de juiste accu voor mijn motor te selecteren. Vervolgens geen enkele reactie op mijn mail met de vraag hoe de retourprocedure werkt. Ik zit nu met een onbruikbare, nieuwe accu die niemand wil.
10 nov 2023
Accudeal levert gebruikte accu's, gevraagd om opheldering maar naar een week geen reactie. Accu kwam zonder beschermkapjes en beschadigde polen bij mijn thuis. Het zal wel een retour product zijn van een andere klant maar had een nieuwe besteld.
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Wij leveren enkel nieuwe accu's. Ik zie dat je bestelling is verstuurd met koerier Trunkrs. Wij hebben met hen de afspraak om zonder verpakkingsmateriaal te leveren. Dit zorgt ervoor dat de bezorgers zien wat zij vervoeren en is uiteraard beter voor het milieu. Hierdoor kan het voorkomen dat de kapjes losraken. Mijn collega heeft je hierover ook geïnformeerd per email (03/11/2023). Hoewel dit geen invloed heeft op het functioneren, kunnen wij deze uiteraard naar je opsturen. Hiervoor kun je het beste een email sturen naar support@accudeal.nl.
22 jun 2023
Ophaal locatie gesloten paar dagen bezig geweest, telefonisch zeer slecht na 10 min wachten hoor sorry, wegens drukte kunnen we niet te woord staan, heb nu 3 dagen geleden mijn geld terug gevraagd en wacht nog steeds dat er contact is.
27 jun 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Op onze website staat vermeld dat onze vestiging in Amsterdam wegens zieke collega's tijdelijk gesloten is. We werken hard aan een oplossing hiervoor en hopen ook snel weer de vestiging te kunnen openen. Wij zien gelukkig dat het bedrag binnen 5 werkdagen na annulering is overgemaakt op je rekening. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
21 mei 2023
Accu besteld donderdag 18-05-2023 met avond / zaterdag levering. 21-05-2023 nog niets gezien of gehoord. Service desk niet bereikbaar. Op mail wordt niet gereageerd. Wordt 1e en laatste bestelling omdat beloftes niet worden nagekomen
22 mei 2023
Beste Klant, Ten eerste mijn excuses voor de vertraging in de levering. Wegens verhuizing van ons hoofdfiliaal in Rotterdam hebben wij de afgelopen periode een achterstand opgelopen. Inmiddels zijn we helemaal verhuisd en zijn we druk bezig alles weg te werken. Ik zie dat wij bij het inpakken van jouw bestelling tegen een voorraadverschil zijn aangelopen. Hier is een mail over gestuurd naar het e-mailadres waar de bestelling mee geplaatst is. Wij zullen, afhankelijk van je wensen, de order zo spoedig mogelijk omboeken en verzenden. Daarnaast worden de extra betaalde kosten uiteraard teruggestort.
25 mei 2023
Telefoon wordt niet opgenomen, je krijgt een ingesproken verzoek om een mail te sturen maar daar reageren ze niet op. Toch maar een bestelling gedaan echter die wordt dagen later bezorgd. Ik koop in het vervolg gewoon ergens anders.