Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.112 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Geen levering ontvangen, batterij was niet voorradig alternatief werd voorgesteld en dat was voor mij geen probleem.Echter batterij is nooit geleverd.Had nogtans 3 buren opgegeven voor moest ik niet thuis zijn.Ik kreeg dan een terugkoppeling van de zogezegde leverancier van "kijk eens voor de deur"???????
10 mrt 2024
het is een gebruikte accu en kwam er pas 2 dagen na ontvangst achter, jekunt na 24 uur niet meer reageren dus nooit geen accu meer van jullie . Ik voel me opgelicht..
3 mrt 2024

Ontevreden

Niet beloven dat je de volgende dag leverd en reageren op feedback die per mail gestuurd is
Had eerder een ervaring geplaatst maar geen antwoord gekregen
10 mrt 2024
Alleen aanbieden op de site wat je wel hebt
WT
Wim T.
Belgien
10 mrt 2024
Klantenservice reageert niet !
16 mrt 2024
Dinsdag besteld, pas vrijdag in huis. GLS wijzigt 6x per dag de bezorgtijden. Hierdoor is het lastig om beschikbaar te zijn voor een pakket dat uiteindelijk 3x dag later wordt uitgesteld. Ook lekte de accu hierdoor uiteindelijk door lang transport en waren de gele dopjes allang eruit gevallen. Accu werkt gelukkig prima, alleen een slechte bezorgservice en niet al te behulpzame klantenservice die iets kan betekenen hierin behalve bij elke telefoontje zeggen “wij nemen contact op met GLS en u krijgt terug koppeling” om vervolgens niks meer van terug te horen.
accu was wel goed verpakt, maar niet geheel opgeladen, maar 12,5 volt en dat is eigenlijk voor een nieuwe accu te laag, verder zaten er pool vergroter bij die eigenlijk een te geringe diameter vergroting bewerkstellen zodat de poolklem niet goed vast te zetten was, poolklemmen moeten aanpassen, kortom nog voor verbetering vatbaar.
CM
Carine M.
INGOOIGEM
Hadden bijbetaald voor levering de dag erna . De vrijdag leveren . Ze hebben maar de maandagavond geleverd . Jammer van mijn geld dat ik extra moest bijbetalen
Allereerst heb ik een accu gevonden die werd aangeboden op internet die in de aanbieding werd aangeboden voor €72,95. Ik wilde deze gaan bestellen maar bij de bestelling werd deze in een keer €87,95. Vervolgens gebeld en gechat met hun hierover hoe dit kon maar de prijs was toch echt €87,95 werd me verteld. Zou een fout zijn op de website volgens hen. Toch maar besteld op woensdag om toch zo snel mogelijk te kunnen rijden en aangegeven voor een levering 2 dagen later op vrijdag zodat ik het weekend kon rijden. Krijg ik een mailtje rond 14.30 uur die vrijdag dat de accu aangemeld was om door GLS opgehaald te worden bij hen. Uiteindelijk dus op maandagmiddag de accu ontvangen, baalde er wel echt van.
18 jan 2024
Na 3 werkdagen wachten en regelmatig geprobeerd een medewerker aan de telefoon te spreken werd ik uiteindelijk terug gebeld door een medewerker met de mededeling dat de gewenste accu niet leverbaar was. Vervangend type kon de volgende dag geleverd worden. Dus ivm slechte communicatie vanuit Accudeal 2 sterren gegeven.
Ik voel me opgelicht,stuurde netjes een accu terug van ze en bestelde direct een nieuwe. beweren nu dat ze m beschadigd terug hebben ontvangen en krijg mn geld niet terug, zeiden dat ze plujes zouden sturen,NOOIT gedaan. kan naar mijn geld fluiten ,OPLICHTERS!!WEES GEWAARSCHUWD!
Wat een zootje. Batterij wordt volgende dag beloofd en komt pas week later binnen. Niemand neemt de moeite om mails te beantwoorden. Ook op chatbox totaal geen reactie.jammer dat er nog zo een bedrijven zijn.
Product zou de volgende dag er zijn maar kwam maar niet binnen. Blijkt dat ze het niet op voorraad hadden en dit niet communiceren.
Waardeloze organisatie. pakket niet aangekomen en retour gegaan. maar de refund kan wachten tot wel 14 dagen.
Gebruikte accu gekregen. En nu 5 dagen verder en geen reactie ontvangen op mijn mail.
Not answering after the battery found to be defective
Antwoord van Accudeal.nl
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Zodra bekend was dat wij het bestelde product niet op de gekozen bezorgdatum konden leveren, hebben wij je inderdaad gebeld met een gelijkwaardig alternatief. Deze is vervolgens netjes op de gekozen bezorgdatum afgeleverd. We hopen dat je tevreden bent met het geleverde product.
24 mei 2023
Zat op een accu te wachten en was hele dag thuis gisteren terwijl ik al 2 dagen daarvoor besteld had en dat geeft niet. Maar geef even mailtje dat het dag later komt