Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.983 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

4 mei 2023
Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. De telefoon wordt niet opgenomen. Op de chatberichten wordt niet gereageerd. Maar wat me het meeste stoort, alle andere aanbieders communiceren eerlijk over de verwachte levertijd van 3-5 dagen, terwijl Accudeal (misleidende) reclame maakt over levering op zelfde dag als bestelling of de dag erna. Praktijk is dat ik nu nog steeds niets heb gehoord van dit bedrijf. Overweeg melding te maken bij Reclame Code Commissie.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

De bezorging is prima! De retour afhandeling enorm slecht! Er wordt niet gereageerd op telefoon en mail. Ik wacht al geruime tijd op de terug storting van mijn retour. Het geld is nog steeds niet binnen. De wettelijke termijn van 14 dagen is overschreden. Te triest voor woorden!!!!!
Mensen koop hier niet! Oplichters 1e klas. 1 brok ellende deze firma . Ben nog steeds op mijn geld aan het wachten zelfs nadat ik een annuleringsmail gekregen heb. Spullen worden niet geleverd. Spullen worden 19 dagen later toch bezorgd. Gelukkig niet aangenomen.
19 mrt 2024
Eerlijk zijn. Mijn geld onmiddellijk terugstorten met een flinke bonus als schadevergoeding. Jullie maakten beloftes en kwamen die niet na waardoor mijn weekend naar de knoppen ging want zonder batterij kan ik niet varen. Erg teleurgesteld in jullie service!!!
Totaal geen aanrader. Op Voorraad blijkt in praktijk niet leverbaar. Geen reactie op e-mails. Op enig moment wel gebeld geworden en nogmaals order gecanceld. Geld is na 1 week nog niet retour. Zeer onder de maat.
Besteld op 18/03/2024 nu 25/03/2024 nog niets vandaag eindelijk een contact gehad gehele week geen enkele mail werd beantwoord ,volgens het contact vandaag zou er morgen telaatste overmorgen geleverd worden
TD
Trienus D.
Langweer
De telefoon opnemen en de e mail naar behoren beantwoorden en niet alleen de orderbon en de factuur voor de tweede keer opsturen en vervolgens niets meer te laten horen
10 mrt 2024
het is een gebruikte accu en kwam er pas 2 dagen na ontvangst achter, jekunt na 24 uur niet meer reageren dus nooit geen accu meer van jullie . Ik voel me opgelicht..

11 maart een accu besteld en betaald, niet op 25 maart geleverd

11 maart een accu besteld en betaald welke op 25 maart bezorgd moest worden. Geen accu ontvangen op 25 maart. Op de chatt wordt niet gereageerd.
PA
Patrick A.
Rixensart (Belgien)
I have not received the ordered battery but another model, sent 3 times an email to the support to inquire, no answer
20 mrt 2024
Jaren lang een trouwe klant geweest van Accudeal,nu laten ze mij in de steek door een verkeerd bestelde accu.

HIER NIET KOPEN!

Meer betalen voor levering dezelfde dag, maar pas 2 dagen later een ándere accu geleverd! Geen compensatie!
2 batteries trojant doivent etre livrée cette semaine. elles ont ete payée . et pas de nouvelles ....
de accu is nog steeds niet binnen. en ik krijg niks te horen waarom, of wanneer die binnen komt
3 mrt 2024

Ontevreden

Niet beloven dat je de volgende dag leverd en reageren op feedback die per mail gestuurd is
Gewoon terugbellen, hoe moeilijk kan t zijn
10 mrt 2024
Alleen aanbieden op de site wat je wel hebt
16 mrt 2024
Geen levering ontvangen, batterij was niet voorradig alternatief werd voorgesteld en dat was voor mij geen probleem.Echter batterij is nooit geleverd.Had nogtans 3 buren opgegeven voor moest ik niet thuis zijn.Ik kreeg dan een terugkoppeling van de zogezegde leverancier van "kijk eens voor de deur"???????
Waardeloze organisatie. pakket niet aangekomen en retour gegaan. maar de refund kan wachten tot wel 14 dagen.