Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.308 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.972 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

4 mei 2023
Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. De telefoon wordt niet opgenomen. Op de chatberichten wordt niet gereageerd. Maar wat me het meeste stoort, alle andere aanbieders communiceren eerlijk over de verwachte levertijd van 3-5 dagen, terwijl Accudeal (misleidende) reclame maakt over levering op zelfde dag als bestelling of de dag erna. Praktijk is dat ik nu nog steeds niets heb gehoord van dit bedrijf. Overweeg melding te maken bij Reclame Code Commissie.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Gebruikte accu gekregen. En nu 5 dagen verder en geen reactie ontvangen op mijn mail.

Waarschuwing: Vermijd Accudeal en Trunkrs voor Elke Prijs!

Extreem teleurstellend! Accudeal's belofte van 'snelle levering' via Trunkrs bleek een totale farce. Wat 'de volgende dag geleverd' moest zijn, werd een onaanvaardbare vertraging van zes dagen. Dit is geen misstap, maar regelrechte misleiding. Hun service is synoniem aan misleidende communicatie, gebroken beloftes, en een schrijnend gebrek aan betrouwbaarheid. Dit is geen klantenservice; dit is klanten totaal in de steek laten. Ik raad iedereen ten sterkste aan om Accudeal en Trunkrs te vermijden. Betaal indien nodig meer bij een ander bedrijf, maar bespaar jezelf de frustratie en vermijd deze bedrijven volledig. Zeer slechte ervaring – absoluut nooit meer!

Filiaal in Amsterdam is permanent gesloten

In de web-shop had ik aangegeven om mijn bestelling op te willen halen in Amsterdam. Die optie was beschikbaar, maar later bleek dat deze permanent gesloten is. Via de chat kon ik iemand van AccuDeal bereiken en heb ik gevraagd om het geld terug te storten. Dat ik gelukkig wel gebeurd. Heeft wel een hoop oponthoud veroorzaakt.
Ik voel me opgelicht,stuurde netjes een accu terug van ze en bestelde direct een nieuwe. beweren nu dat ze m beschadigd terug hebben ontvangen en krijg mn geld niet terug, zeiden dat ze plujes zouden sturen,NOOIT gedaan. kan naar mijn geld fluiten ,OPLICHTERS!!WEES GEWAARSCHUWD!
Wat een zootje. Batterij wordt volgende dag beloofd en komt pas week later binnen. Niemand neemt de moeite om mails te beantwoorden. Ook op chatbox totaal geen reactie.jammer dat er nog zo een bedrijven zijn.
Product zou de volgende dag er zijn maar kwam maar niet binnen. Blijkt dat ze het niet op voorraad hadden en dit niet communiceren.
Not answering after the battery found to be defective
4 mei 2023
2 mei 2023
wat een misleading jongens niks van de sprake gebeurde nooit op tijd geleverd wel al een week betaald maar toch niks gehoord en denk ik dat de bestelling nog niet afgepikt telefoon werkt niet e-mail niemand reageert niet aanraden
2 mei 2023
Ik ontvang mijn bestelde accu niet, krijg ook geen bericht over de status. Telefonisch niet bereikbaar
3 mei 2023

Geen idee over de status.

Ik heb de bestelling gedaan. En daarna werd het stil. Geen idee wanneer ik het bestelde krijg. Je krijgt ze niet te pakken via whatsapp, telefoon of de chat op de website. Mogelijk komt de bestelling nog, maar er is 0 communicatie mogelijk met ze. Ze geven aan dat ze het druk hebben, maar ik zou bijna zeggen ze hebben het druk omdat ze niet communiceren.
7 mei 2023

Vanavond bezorgd is NIET overmorgen pas inpakken

Als je pretendeert dat je bij bestelling in de ochtend, dezelfde avond nog komt leveren; ga dan niet 2 dagen later de bestelling pas inpakken. Keuzemenu is volgens mij simpel: A. je komt de zelfgestelde voorwaarden na, B. Lukt dat niet, informeer mij dan, C. Zet die onzin niet op je website als je er niks mee doet
17 aug 2023

Volgende accu koop ik ergens anders.

Geen contact mogelijk, 6 weken gewacht en gebeld en alleen met ander nummer kreeg ik ze te pakken. Op de vraag waarom ik mijn geld niet ontvangen heb werd gezegd dat men vergeten is om op de knop te drukken. Volgende accu koop ik ergens anders.
24 aug 2023
koop nooit bij dit bedrijf, de goederen zijn niet aangekomen. Vier weken schrijven van e-mails met het verzoek om het geld terug te geven, tot vandaag. Ik heb geen terugbetaling ontvangen
22 aug 2023
Garantie oppakken en reageren. Na meer dan een week en herhaalde vragen nog geen reactie op een garantieaanvraag.
3 jun 2023
Nog steeds niet bezorgt ! Ongeldig adres zegt men ! Wat een bullshit! Alsof ik mijn eigen adres niet weet !
26 aug 2023
Slechte afhandeling. Ik heb de bestelling geplaatst en had de keus om hem, tegen extra kosten, op een zaterdag te laten bezorgen. Vrij snel na bestelling kreeg ik een telefoontje dat een zaterdag bezorging niet mogelijk is omdat de accu op een pallet geleverd wordt. (Waarom bied je die optie dan?) Daarna tot 2x toe er achteraan moeten zeuren om dat geld weer terug te krijgen. Na overleg heb ik gekozen voor de eerstvolgende woensdag omdat ik die dag vrij had. Betreffende dag heb ik de hele dag voor niks thuis zitten wachten. Geen bezorging en geen bericht. S'avonds maar een berichtje gestuurd met de vraag waar mijn accu bleef en hoe dit opgelost ging worden. Waarschijnlijk is hij hem gewoon vergeten omdat ik die zelfde avond een geautomatiseerd bericht kreeg dat hij klaar gemaakt was voor verzending. Van de transporteur kreeg ik daarna bericht dat hij waarschijnlijk die vrijdag bezorgd zou gaan worden en of ik maar wilde zorgen dat er iemand thuis was voor ontvangst..... Met het risico dat er weer niemand zou komen is mijn vrouw thuis gebleven om de accu in ontvangst te nemen. Gelukking ging dat goed en is de accu uiteindelijk bezorgd. Soms kan er sprake zijn van overmacht of fouten. Op zich geen heel groot probleem maar communiceer dat dan met de klant. Mijn "waardering" is voornamelijk gebaseerd op het totale gebrek aan communicatie.
5 jun 2023

Accu onbeheerd voor de deur achtergelaten

Ik ben zeer teleurgesteld. Er werd aangegeven dat de zending 5 juni zou worden bezorgd. Dit werd zonder aankondiging 2 juni. Ik was niet thuis het weekend. De accu is voor de voordeur gezet aan de openbare weg!. Zondag in de loop van de dag ontdekte ik de accu toevallig. Die stond er dus al 2 dagen en nachten. Sorry maar dat is onacceptabel. Er spelen kinderen voor de deur (speeltuin) en daarnaast was de kans op verdwijnen erg groot. Hoe kan dit in vredesnaam als een succesvolle aflevering worden beschouwd.
24 mei 2023
Waardeloos bedrijf! Bestelproces is eenvoudig maar zodra ze het geld hebben zijn ze onbereikbaar. We hebben het geprobeerd door te bellen, te mailen en te chatten maar een reactie bleef uit EN nog steeds geen product ontvangen! Beloftes van "op tijd leveren" en "reactie binnen 1 werkdag" zijn in deze ook niks waard. Wel een mail ontvangen om een review te schrijven, dus bij deze: Bestel hier niet!