Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.308 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.972 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

4 mei 2023
Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. De telefoon wordt niet opgenomen. Op de chatberichten wordt niet gereageerd. Maar wat me het meeste stoort, alle andere aanbieders communiceren eerlijk over de verwachte levertijd van 3-5 dagen, terwijl Accudeal (misleidende) reclame maakt over levering op zelfde dag als bestelling of de dag erna. Praktijk is dat ik nu nog steeds niets heb gehoord van dit bedrijf. Overweeg melding te maken bij Reclame Code Commissie.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

22 aug 2023
Ik heb de accu uitgekozen op merk van mijn motor, helaas paste de geleverde accu totaal niet.
16 mei 2023

Hier valt nog veel te verbeteren.

Je bestelt op zaterdag voor 12.00 uur een accu met extra toeslag om dezelfde avond een accu bezorgd te krijgen. In het bestelproces kun je aanvinken wanneer je de accu bezorgd wilt hebben. Daar staat als snelste keuze, maandag. Terug in het bestelproces de avondlevering met toeslag uitgezet. Dan wordt de eerstvolgende bezorgdag ineens dinsdag. Nou vooruit, dan rij ik nog maar langer met een quickstarter rond. Dinsdags geen accu dus maar gebeld met accudeal. Krijg je een bandje dat ze de telefoon niet op kunnen nemen (dit is overigens standaard) en dat je maar een mail moet sturen. Dinsdag mail gestuurd. Woensdag geen enkele reactie. Donderdag weer gebeld. Wederom wordt er niet opgenomen. Weer maar een mail gestuurd. Nooit reactie op gekregen. Donderdagavond een mailtje dat de accu vrijdag wordt bezorgd. Uiteindelijk bijna een week later wordt je bestelling bezorgd terwijl men avondlevering aanbiedt. Natuurlijk kun je niet alles op voorraad hebben maar bied dan geen avondlevering aan of zoals op de site staat ; Als u een product heeft besteld die wij niet op voorraad hebben staan bestellen wij die meteen, zodat wij ze dezelfde dag nog in huis hebben. Als ik dit van tevoren had geweten had ik mijn accu wel ergens anders besteld of opgehaald. Kortom Accudeal, het enige positieve is dat de accu eens een keer is geleverd.
Let dit is een eerlijk bericht. Niet om te klagen, maar om jullie service op een hoger niveau te tillen. Het volgende: "op donderdag 23 november online om 16.34 een accu besteld, deze stond op de site, als zijnde voorradig. Vier dagen later, op maandag ochtend krijg ik een telefoontje dat de accu die ik besteld had niet voorradig was. Wanneer hij geleverd kon worden was onbekend. Dan alternatief. Die zou dan maandag 27-11 geleverd worden. Niet dus. Dinsdag 28-11 bellen, antwoord hij wordt echt die avond geleverd. NIET DUS. Weer bellen en uiteindelijk is de accu gisteren geleverd. Nu komt het aangegeven dat ze bij de buren nr. 12 zouden afgeven als we niet thuis waren en ja hoor vrolijk bij nummer 13 afgeleverd. De accu was niet verpakt, geen bescherming eromheen, nu is deze aan de zijkant iets beschadigd. Tja, het is dus niet goed gegaan. Tevens de bereikbaarheid, vond ik ook onvoldoende. Helaas, eens maar nooit meer.
9 jun 2023
Beste, op 5/06 bestelling ( 218883 ) geplaatst blackline 55Ah 12V 480 A + pool rechts: 24,2x17,5x17,5. Dezelfde dag ( snel ) een 60 Ah batterij gekregen waarvan de + pool links staat en de batterij een hoogte heeft van 19,5 cm. Hier kan ik echt niks mee, deze week al drie keer een mail gestuurd. Ik krijg natuurlijk het standaard bericht terug, van het computer programma. Vandaag vrijdag 9 juni, om 14 uur meerdere keren naar verschillende nummers gebeld, blijkbaar bel ik buiten de openingsuren. Dus ik heb een batterij waar ik niks mee kan, en na een week nog geen enkel antwoord of feedback. U moet begrijpen dat 1 ster nog een verschrikkelijke hoge score is. Ter verbetering zou men mij de juiste batterij kunnen leveren, of feedback geven, terugbetaling, ander batterij, nu heb ik een auto die niet rijd.
HB
Han B.
Krommenie
2 jun 2023

Accu besteld, niet geleverd!

Ik heb dinsdag rond de middag een accu besteld. Door 4 euro bij te betalen zou deze nog dezelfde dag geleverd worden. Na betaling bleek dat dit een leugen was, dit zou de dag erna bezorgd worden met Trunkrs. Woensdag kreeg ik in de avond bericht van Trunkrs dat de levering pas de dag erna zou plaats vinden. Donderdag de hele dag gewacht, niets geleverd. In de avond contact opgenomen met Trunkrs, die zeiden dat men "vergeten" was het pakket te scannen maar dat het vrijdag zeker geleverd zou worden. Het is nu vrijdagmiddag en zojuist contact met Trunkrs opgenomen. Men heeft geen idee waar het pakket is en gaan een onderzoek instellen.
22 jul 2023

Accu toch niet op voorraad

Had direct een accu nodig. Gaven aan dat hij op voorraad was, dus direct besteld. Zou binnen 1 uur ophaalbericht krijgen. Na twee uur nog geen ophaalbericht dus contact opgenomen. Accu bleek toch niet op voorraad te zijn en was in bestelling. Gevraagd of we het over uren of dagen hadden? Het zou nog enkele dagen duren. Ik kon geen dagen wachten dus moest noodgedwongen de bestelling annuleren en direct op zoek naar een andere aanbieder. Waarom dit niet direct laten weten? Het was geen fijne ervaring!
Antwoord van Accudeal.nl
2 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om te lezen dat je het niet als prettig hebt ervaren. Helaas waren er op dat moment meer producten besteld dan op voorraad waren. Wij hopen dat het niet meer voor zal komen en dat je het product bij een andere aanbieder alsnog hebt gevonden. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
12 mei 2023

Zeer slechte klantenservice en levertijd

Zaterdags de accu besteld (waarbij staat voor 12:00 uur besteld vanavond in huis) waarbij ik er vanuit ga dat de order maandagochtend in behandeling wordt genomen. Helaas had ik dinsdagavond nog geen accu. Via de chatbot zou ik doorverbonden worden net een medewerker. Ik wacht nog steeds. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en ook via de mail wordt niet gereageerd. Inmiddels hoef ik de accu niet meer maar ik kan hem niet terug sturen omdat ik geen contact kan krijgen met de klantenservice.
Kon geen contact krijgen Zou mijn accu zelf ophalen in Amsterdam maar deze vestiging is gewoon dicht Word niet gereageerd op berichten daarom via hun eigen berichten de bestelling geannuleerd omdat ik niet zonder auto kan Na bijna 2 weken werd ik gebeld om te melden dat ze niet de bestelde accu hadden maar wel 1 die er op lijkt en dat de vesting Amsterdam tijdelijk gesloten is Toen duidelijk gemaakt dat ik helemaal geen accu meer nodig had en al voorzien was
8 mei 2023
De accu zou dezelfde avond geleverd worden. Daarvoor bijbetaald. Ik heb gewacht maar helaas niet geleverd. Er wordt niet op telefoon / mail gereageerd. Inmiddels mail ontvangen met ‘pakbrief’ en dat het pakket met post met zegel is verzonden. Geen track en tracé code zoals in eerste mail stond. Geen idee waar de accu is. In ieder geval nog steeds niet geleverd. Niet oké deze gang van zaken. Graag zsm de accu leveren!
8 mei 2023

Bestelling geannuleerd (tijdig) Geen accu ontvangen en ook geen geld retour

Bestelling geannuleerd (tijdig) Geen antwoord op mijn email. Telefonisch niet te bereiken krijg een bandje te horen. Wel tweedagen later een factuur en een track en trace mail . Geen levering ontvangen en ook geen geld retour gestort. Meerdere e-mail gestuurd met als enige resultaat automatische bevestiging dat de mail is ontvangen geen verdere informatie. Waardeloze opvolging. Geen bestellingen doen bij deze firma
RJ
R J.
Herten ( Roermond )
Voor de bestelling vandaag bestellen en volgende werkdag bezorgen, werkt niet, dit is een extra optie die je extra moet betalen! Accudeal en bezorgdienst Trunkrs werkt niet samen, ik heb het hele weekend een kapotte auto- accu gezeten! Dan moet je ook nog achter je eigen geld achteraan ( extra optie ) om dit terug te krijgen. Voor het ongemak krijg je een magere korting van 5% aangeboden, koop hier dus nooit meer.
13 jul 2023

Jammer van de levering en klantenservice

Gekozen voor de webshop omdat je leverdatum aan kon geven en ze je oude accu meenemen. Het werd uiteindelijk eerder geleverd, terwijl ik niet thuis was en het een aantal dagen voor de deur heeft gestaan, hier was ik niet zo blij mee. Daardoor hebben ze ook niet de oude accu mee kunnen nemen. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice kwam het erop neer dat het jammer was en ik zelf uit mocht zoeken.
9 nov 2023
Heel slechte bedrijf slechte service 2 november accu besteld t/m 8 november niks gehoord.contact genomen de antwoord is over 10 dagen ze krijgen mij bestelling binnen ik heb de bestelling geannuleerd. De oude accu 11 manden oud hij is niet onder garantie beoordeeld.erg een slechte bedrijf ik ga niet meet iets bestelen bij dit bedrijf en ik ga en klacht indienen bij eigenaar of bij bosch accu bedrijf.
Antwoord van Accudeal.nl
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij hebben je bestelling op 02/11/2023 ontvangen met ingevulde bezorgdatum 06/11. Op 03/11 hebben wij je gebeld en gemeld dat er vertraging op het product zit. Vervolgens hebben wij je een gelijkwaardig alternatief aangeboden. Helaas mochten wij geen alternatief opsturen en is de bestelling geannuleerd. De garantieaanvraag voor je oude bestelling hebben wij op 03/11 ontvangen en is binnen 3 dagen (op 06/11) afgekeurd, omdat er een te hoge laadspanning is gebruikt. Uiteraard snappen wij dat je teleurgesteld bent dat dit niet onder de garantie valt. Maar wij hopen dat je ook begrijpt dat alleen oorzaken vanuit problemen in de accu zelf onder garantie valt en niet die van verkeerd gebruik.
8 jun 2023

Bestelling niet geleverd. Accudeal en JBE Batteries niet bereikbaar. UPDATE: Inmiddels m'n geld terug.

Op maandag een accu gekocht voor 12:00 uur. Extra betaald om het dezelfde dag nog geleverd te krijgen. Helaas kwam er niets. Ook nu heb ik nog steeds niets ontvangen. Er is op geen enkele manier contact te krijgen met dit bedrijf. Niet via de telefoon, niet via de mail en ook niet via de chat. Accudeal.nl is een onderdeel van JBE Batteries B.V. en JBE Group. Ook deze bedrijven zijn niet te bereike
24 jun 2023

Katastrophe!

Een ramp! Accu besteld op 21.06. met avondlevering 22.06. 22.06.: Geen accu, geen e-mail, niets. Geen medewerker bereikbaar via telefoon, chat of e-mail. 23.06.: Geen medewerker bereikbaar via telefoon, chat of e-mail. s Middags hebben we de bestelling geannuleerd en we wachten nu op ons geld. Tot nu toe heeft geen enkele medewerker contact met ons opgenomen!!!
5 mei 2023
Extra betaald voor levering accu de volgende dag, maar niets ontvangen. Nu 4 dagen later! Bellen kan niet vanwege personeelsgebrek, mail die beantwoord zou worden binnen een dag wordt ook niet op gereageerd. Mijn auto staat nu dagen stil voor de deur. Echt hele slecht service. Nooit meer hier bestellen!
1 mei 2023

Onbereikbaar & levering blijft uit.

Besteld, daarna blijft levering uit, en contact niet mogelijk. Telefoonnummer zegt bandje met onderbezet, en word daarna automatisch verbroken. E-mail zeggen ze binnen 24 uur reactie, na 5 dagen nog geen reactie. Geen idee of m'n bestelling nog komt. Juist hier besteld voor snelle levering........
5 jun 2023

Accu retour maar geld nooit terug gezien

Accu geretourneerd maar nooit mijn betaalde centen terug ontvangen. Meerdere emails gestuurd. Ik krijg 1 keer reactie om te vragen wat mijn iban is, maar geen bedrag ontvangen en ook geen reactie meer op mailtjes of telefoontjes. Jammer dat het zo een slecht georganiseerde bedrijfje is.
2 mei 2023

Niet bereikbaar

Een accu besteld en betaald maar daarna niks meer gehoord over mijn bestelling. Het in de bevestigingsmail gegeven telefoon nummer is niet bereikbaar. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen maar ik heb er geen fijn gevoel bij.
3 mei 2023
Helaas m’n accu nog steeds niet geleverd. Heb ‘m hier besteld omdat deze de volgende de dag bezogd zou worden. 3 dagen later nog geen verzend bevestiging. Telefonisch niet bereikbaar. Mail ook nog geen antwoord gehad.