Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.308 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.972 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

4 mei 2023
Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. De telefoon wordt niet opgenomen. Op de chatberichten wordt niet gereageerd. Maar wat me het meeste stoort, alle andere aanbieders communiceren eerlijk over de verwachte levertijd van 3-5 dagen, terwijl Accudeal (misleidende) reclame maakt over levering op zelfde dag als bestelling of de dag erna. Praktijk is dat ik nu nog steeds niets heb gehoord van dit bedrijf. Overweeg melding te maken bij Reclame Code Commissie.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

6 mei 2023
Levering nog niet voltooid, geen communicatie, geen reactie binnen 24u op een klantcontact bericht als reactie op de factuur. Levertijd zou grofweg binnen 1 a 2 dagen zijn, ben al een week verder.
23 mei 2023

betaal extra voor een bezorging maar geen levering

betaal extra voor een bezorging op een moment dat het mij uit komt en dat ik thuis ben en nog steeds geen bericht ontvangen wanneer het wel wordt bezorgt. waar betaal je dan eigenlijk voor?

Nooit meer !!

Al een week aan het wachten op mijn bestelling… status blijft op order picking staan. Geen idee of ik ooit mijn bestelling zal ontvangen…. Klantenservice reageert niet , een dikke 0 !!!
4 mei 2023
Betaal extra voor levering vanavond. Nu 4 dagen later nog niets ontvangen. Telefoon wordt niet opgenomen. Mails worden niet beantwoord. Pas op! Auto start al 4 dagen niet meer.
4 mei 2023
Maandag accu besteld en extra betaald om s avonds te laten bezorgen. Nu donderdag nog steeds geen accu niet te bereiken per mail en per telefoon Nul reactie erg slecht
4 mei 2023
Accu besteld, maar kennelijk niet op voorraad want hij staat nog steeds niet klaar na bijna een week. Telefonisch niet bereikbaar, geen reactie op m'n email. Slecht dit.
5 mei 2023
Aan de afspraken houden 5 dagen geleden accu besteld 3,99 euro moeten betalen dat die dezelfde avond zou komen nu word die verwacht op 8 mei Zeer slecht

Niet geleverd, geen contact

Bestelling gedaan met levering dezelfde dag, na 6 dagen nog niet geleverd. Telefonisch krijg ik geen contact, op mail word niet geantwoord. Jammer
3 mei 2023

Bizar… Zondag accu met spoed besteld

Bizar… Zondag accu met spoed besteld, maar nog geen verzendbevestiging ontvangen en geen communicatie mogelijk… Ik vrees met grote vrezen…
1 mei 2023

Ik heb 6 dagen geleden een auto-accu…

Ik heb 6 dagen geleden een auto-accu besteld En ik heb ervoor betaald Maar nog steeds heb ik mijn bestelling niet ontvangen.
PK
Peter K.
Sevenum
3 mei 2023
nog niks ontvangen en nog geen reactie op mijn vraag wanneer ik levering kan verwachten... 4 dagen geleden besteld.....
3 mei 2023
bestelling niet geleverd klantenservice niet telefonisch of via app bereikbaar op mail word niet gereageerd
6 mei 2023
Geen communicatie na de bestelling en nu nog steeds niets ontvangen (na 4 dagen zonder communicatie).
2 mei 2023

Ze communideren niet

Ze leveren niet, communiceren niet, klantenservice onbereikbaar.
7 mei 2023
0,0 reactie op email, chats of whatsapp
6 aug 2023
Beloftes die men niet waar kan maken
26 aug 2023
Bestelling duurde 6 dgn ipv 2
12 mei 2023

Accu werdt pas na 5 dagen geleverd

Zondag accu besteld en die werdt snel overgedragen aan trunkrs maar toen begon de ellende. Maandag een berichtje dat die voor 10 uur savonds geleverd zou worden maar helemaal niks die dag. En dat ging zo door dinsdag, woensdag en donderdag, ik kreeg zelfs een bericht tussendoor dat het adres niet te vinden was en of dat wilde controleren. Uiteindelijk is het pas vrijdagavond geleverd.
9 sep 2023
Volgens jullie site voor 11 uur besteld zelfde dag in huis. Dus zondag besteld maar dan kan je dus niet op maandag laten bezorgen. Dus het zou dinsdag worden. Toen was m’n bestelling dus blijkbaar zoek en kwam het woensdag avond om 21.50. Wel een mail gehad van jullie dat de bezorging niet gelukt was maar dat is een dag later pas. Voortaan bestel ik m’n accu wel ergens anders.
Zéér slechte service van dit bedrijf. Door onbetrouwbare rekentool de eerste keer al een verkeerde bestelling. 2e keer een lekkende accu toegestuurd gekregen met chips resten in de doos. Bedrijf is al 4 weken niet bereikbaar. Telefoon neemt niemand aan, en op mails wordt niet gereageerd. Nu maar proberen via andere manieren mijn geld terug te halen. WEES GEWAARSCHUWD!