Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.112 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

14 jul 2023

Geen enkel bericht na betaling bestelling

Geen enkel bericht na afhandeling bestelling betaling/geen kontakt mogelijkheid. Mail geen reaktie Telefoon onbereikbaar Wacht nu al 10 dagen op bestelling in nederland . Wist niet dat alibaba en de 40 rovers nu hier wonen .
28 mei 2023
Bestelling gedaan met vanavond geleverd en extra betaald voor de levering. Bestelling is tot op heden niet geleverd. Dat is nu sinds donderdag middag. Geen antwoord op berichten gekregen en telefoon is niet te bereiken!
21 jul 2023

Komen afspraken niet na!!

Accu besteld op vrijdag rond 07.30 uur, omdat er stond voor 11.00 uur besteld is zelfde dag in huis. Ik heb netjes betaald en accu leeg pas mogen ontvangen na 5 dagen. Heb zelfs extra betaald om met spoed te ontvangen.
18 mei 2023

Snelle levering? trap er maar niet in

heb bewust een accu gekocht met snelle levering (betaalde optie) er word geadverteerd met volgende dag in huis etc ik ben 3 volle dagen veder na bestel dag en heb nog steeds niks vernomen van jullie voor mij nooit meer
Accu besteld, geven aan 1 werkdag levertijd 7 dagen verder nog geen accu, bericht gestuurd geen reactie op gehad tot zover 2 dagen later gevraagd om order te annuleren en me geld terug te storten Afwachtende....
17 jun 2023
Accu uit voorraad besteld. Later werk ik gemaild dat gekozen product niet leverbaar is en dat ik een ander in plaats van kon krijgen wat eigenlijk een B merk was. Kortom zij proberen je te verkopen wat zij willen.

Nooit meer!!!

Beloftes worden niet nagekomen, geen communicatie en telefonisch niet bereikbaar. Geen respect voor de klant! Het enige positieve is dat ik na het annuleren van de bestelling direct mijn geld teruggeboekt kreeg.
2 jun 2023
Totaal geen reactie op mijn klachten verweerde Polen , schade , transport sticker op de accu die amper te verwijderen is , geen transport doppen , doos betreft om order van 207 € !!! Geen reactie nergens
19 mei 2023
Klantenservice niet te bereiken. Levering 2x dag later gezet Geen tijdspanne Geeft alleen 17 mei aan 4€ extra betaald voor levering 17 mei s’avonds. Nu 19 mei,nog niets ontvangen Ad schreppers 06-54907972
niet bestellen! reageren zeer slecht tot niet op vragen. Na 6 weken lag de accu bij de buren (300meter verder op) op de stoep... inmiddels al ergens ander accu besteld. Je wil toch rijden.

Zeer slechte levering en contact mogelijkheid

Zeer slechte levering, andere vervoerder nemen. Er is geen enkele mogelijkheid om contact met hun te krijgen, mail wordt niet op gereageerd, ingesproken berichten wordt niet op gereageerd.

Geen contact te krijgen

Is geen contact met het bedrijf te krijgen telefonisch en reageren ook niet op mailtjes, accu werd 5 dagen te laat bezorgd en had juist extra betaald om het dezelfde avond te laten leveren

Dit stinkt vreselijk.

Moet een beoordeling geven terwijl niet geleverd is. Telefonisch niet te bereiken en per e-mail krijg je geen reactie. Laat staan dat er een product geleverd wordt. Dit stinkt vreselijk.
25 mei 2023

Heel erg slecht geleverd

Heel erg slecht ik heb extra geld betaald zodat die s avonds geleverd werdt maar niks geleverd gekregen s avonds. En t is drama dat je niet eens de klantenservice te pakken kan krijgen.
20 jun 2023

SCAM - NO PRODUCT AND NO REFUND

Betaald maar geen product geleverd, niemand neemt ooit de telefoon op en hun winkel in Amsterdam lijkt permanent gesloten! Ik was er meerdere keren tijdens de openingstijden en niets!
Tig keer gebeld voor advies na aankoop accu die niet voldoet aan eisen en specificaties. Wordt nooit de telefoon opgenomen wordt ook niet terug gebeld na inspreken antwoord apparaat
20 jun 2023

Accu te laat geleverd, geen contact mogelijk

Accu besteld, maar te laat geleverd. Meerdere mails gestuurd, al voordat deze bezorgd was, om dit te voorkomen. Geen reactie op de mails. Bellen zijn maar bepaalde openingstijden.
EE
Erik E.
Berlicum
19 jul 2023
Product niet leverbaar (ca 1 jaar levertijd) Hierdoor bestelling vanuit accudeal geannuleerd en geld terug gekregen. Het was beter geweest als er een alternatief geboden werd.
25 jul 2023
Nou ik zal 19-07-2023 mijn accu ontvangen maar tot heden nog niets ontvangen zeer slecht. Ik zal 20-07-07 met mijn zoon een stukje motor rijden maar dat ging dus niet door 👎👎
Antwoord van Accudeal.nl
25 jul 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Wij vinden het heel vervelend te lezen. Wij zien dat je inmiddels contact gehad hebt met een collega van ons. Helaas is er iets mis gegaan intern maar zoals telefonisch besproken wordt de accu morgen nog bij je geleverd. Wij hopen dat je dan direct een stukje kan gaan rijden met je zoon. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wensen je een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
2 jun 2023
accu was op voorraad bij bestellen heb betaald maar geen afhaalbericht ontvangen vestiging in amsterdam is gesloten telefonisch niet bereikbaar dus......vrees voor het ergste