Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.008 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

4 mei 2023
Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. De telefoon wordt niet opgenomen. Op de chatberichten wordt niet gereageerd. Maar wat me het meeste stoort, alle andere aanbieders communiceren eerlijk over de verwachte levertijd van 3-5 dagen, terwijl Accudeal (misleidende) reclame maakt over levering op zelfde dag als bestelling of de dag erna. Praktijk is dat ik nu nog steeds niets heb gehoord van dit bedrijf. Overweeg melding te maken bij Reclame Code Commissie.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Als iets op voorraad is en je besteld het artikel en daarna hoor je niet leverbaar! Dan is de teleurstelling best groot.
PA
Patrick A.
Rixensart (Belgien)
I have not received the ordered battery but another model, sent 3 times an email to the support to inquire, no answer
20 mrt 2024
Jaren lang een trouwe klant geweest van Accudeal,nu laten ze mij in de steek door een verkeerd bestelde accu.

HIER NIET KOPEN!

Meer betalen voor levering dezelfde dag, maar pas 2 dagen later een ándere accu geleverd! Geen compensatie!
2 batteries trojant doivent etre livrée cette semaine. elles ont ete payée . et pas de nouvelles ....
de accu is nog steeds niet binnen. en ik krijg niks te horen waarom, of wanneer die binnen komt
3 mrt 2024

Ontevreden

Niet beloven dat je de volgende dag leverd en reageren op feedback die per mail gestuurd is
Had eerder een ervaring geplaatst maar geen antwoord gekregen
Gewoon terugbellen, hoe moeilijk kan t zijn
10 mrt 2024
Alleen aanbieden op de site wat je wel hebt
WT
Wim T.
Belgien
10 mrt 2024
Klantenservice reageert niet !
16 mrt 2024
Dinsdag besteld, pas vrijdag in huis. GLS wijzigt 6x per dag de bezorgtijden. Hierdoor is het lastig om beschikbaar te zijn voor een pakket dat uiteindelijk 3x dag later wordt uitgesteld. Ook lekte de accu hierdoor uiteindelijk door lang transport en waren de gele dopjes allang eruit gevallen. Accu werkt gelukkig prima, alleen een slechte bezorgservice en niet al te behulpzame klantenservice die iets kan betekenen hierin behalve bij elke telefoontje zeggen “wij nemen contact op met GLS en u krijgt terug koppeling” om vervolgens niks meer van terug te horen.
Had vorig jaar een accu hier gekocht. Helaas is deze nu al stuk. Omdat de garantietermijn van een half jaar met 2mnd is verstreken konden ze helaas niets voor mij betekenen. Beetje jammer dit. Vind de klantenservice hierin iig teleurstellend. Omdat ik in tweede kansen geloof, opnieuw een accu gekocht. Time will tell hoe dit zal verlopen. Maar kom het zeker melden als dit nodig blijkt.
Geen levering ontvangen, batterij was niet voorradig alternatief werd voorgesteld en dat was voor mij geen probleem.Echter batterij is nooit geleverd.Had nogtans 3 buren opgegeven voor moest ik niet thuis zijn.Ik kreeg dan een terugkoppeling van de zogezegde leverancier van "kijk eens voor de deur"???????
Waardeloze organisatie. pakket niet aangekomen en retour gegaan. maar de refund kan wachten tot wel 14 dagen.
Gebruikte accu gekregen. En nu 5 dagen verder en geen reactie ontvangen op mijn mail.
accu was wel goed verpakt, maar niet geheel opgeladen, maar 12,5 volt en dat is eigenlijk voor een nieuwe accu te laag, verder zaten er pool vergroter bij die eigenlijk een te geringe diameter vergroting bewerkstellen zodat de poolklem niet goed vast te zetten was, poolklemmen moeten aanpassen, kortom nog voor verbetering vatbaar.