Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.008 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

4 mei 2023
Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. De telefoon wordt niet opgenomen. Op de chatberichten wordt niet gereageerd. Maar wat me het meeste stoort, alle andere aanbieders communiceren eerlijk over de verwachte levertijd van 3-5 dagen, terwijl Accudeal (misleidende) reclame maakt over levering op zelfde dag als bestelling of de dag erna. Praktijk is dat ik nu nog steeds niets heb gehoord van dit bedrijf. Overweeg melding te maken bij Reclame Code Commissie.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Zaterdag leveringoptie uitzetten als jullie dicht zijn en niet kunnen verzenden. Te veel betaald voor een extra dienst die jullie niet na zijn gekomen
14 jan 2024
Allereerst heb ik een accu gevonden die werd aangeboden op internet die in de aanbieding werd aangeboden voor €72,95. Ik wilde deze gaan bestellen maar bij de bestelling werd deze in een keer €87,95. Vervolgens gebeld en gechat met hun hierover hoe dit kon maar de prijs was toch echt €87,95 werd me verteld. Zou een fout zijn op de website volgens hen. Toch maar besteld op woensdag om toch zo snel mogelijk te kunnen rijden en aangegeven voor een levering 2 dagen later op vrijdag zodat ik het weekend kon rijden. Krijg ik een mailtje rond 14.30 uur die vrijdag dat de accu aangemeld was om door GLS opgehaald te worden bij hen. Uiteindelijk dus op maandagmiddag de accu ontvangen, baalde er wel echt van.

Waarschuwing: Vermijd Accudeal en Trunkrs voor Elke Prijs!

Extreem teleurstellend! Accudeal's belofte van 'snelle levering' via Trunkrs bleek een totale farce. Wat 'de volgende dag geleverd' moest zijn, werd een onaanvaardbare vertraging van zes dagen. Dit is geen misstap, maar regelrechte misleiding. Hun service is synoniem aan misleidende communicatie, gebroken beloftes, en een schrijnend gebrek aan betrouwbaarheid. Dit is geen klantenservice; dit is klanten totaal in de steek laten. Ik raad iedereen ten sterkste aan om Accudeal en Trunkrs te vermijden. Betaal indien nodig meer bij een ander bedrijf, maar bespaar jezelf de frustratie en vermijd deze bedrijven volledig. Zeer slechte ervaring – absoluut nooit meer!

Filiaal in Amsterdam is permanent gesloten

In de web-shop had ik aangegeven om mijn bestelling op te willen halen in Amsterdam. Die optie was beschikbaar, maar later bleek dat deze permanent gesloten is. Via de chat kon ik iemand van AccuDeal bereiken en heb ik gevraagd om het geld terug te storten. Dat ik gelukkig wel gebeurd. Heeft wel een hoop oponthoud veroorzaakt.
18 jan 2024
Na 3 werkdagen wachten en regelmatig geprobeerd een medewerker aan de telefoon te spreken werd ik uiteindelijk terug gebeld door een medewerker met de mededeling dat de gewenste accu niet leverbaar was. Vervangend type kon de volgende dag geleverd worden. Dus ivm slechte communicatie vanuit Accudeal 2 sterren gegeven.
Ik voel me opgelicht,stuurde netjes een accu terug van ze en bestelde direct een nieuwe. beweren nu dat ze m beschadigd terug hebben ontvangen en krijg mn geld niet terug, zeiden dat ze plujes zouden sturen,NOOIT gedaan. kan naar mijn geld fluiten ,OPLICHTERS!!WEES GEWAARSCHUWD!
Wat een zootje. Batterij wordt volgende dag beloofd en komt pas week later binnen. Niemand neemt de moeite om mails te beantwoorden. Ook op chatbox totaal geen reactie.jammer dat er nog zo een bedrijven zijn.

gekocht maar toch niet op voorraad

had eennaccu besteld ennbetaald, maar helaas niet op voorraad, netjes bericht daarover gekregen met voorstel andere accu. Wil ik niet -had ik geeimailed. dan geen gehoor meer van hun kant.
Product zou de volgende dag er zijn maar kwam maar niet binnen. Blijkt dat ze het niet op voorraad hadden en dit niet communiceren.
Not answering after the battery found to be defective
Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.
Antwoord van Accudeal.nl
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Zodra bekend was dat wij het bestelde product niet op de gekozen bezorgdatum konden leveren, hebben wij je inderdaad gebeld met een gelijkwaardig alternatief. Deze is vervolgens netjes op de gekozen bezorgdatum afgeleverd. We hopen dat je tevreden bent met het geleverde product.
24 mei 2023
Zat op een accu te wachten en was hele dag thuis gisteren terwijl ik al 2 dagen daarvoor besteld had en dat geeft niet. Maar geef even mailtje dat het dag later komt
14 mei 2023

Redelijk

Snelle levering, hetzelfde merk niet verkrijgbaar, vervangende accu had de polen verkeerd om zitten, reactie op mailtjes laat op zich wachten.
3 mei 2023
Het is vreemd dat ik niet weet wanneer mijn accu geleverd word, maar nu al wel een recensie moet schrijven….
15 sep 2023

Tegenvallende 1ste ervaring.

De acuu die ik besteld had bleek niet voorradig te zijn en ook niet de vervanger die ik dan wilde. Dit ondanks dat beide wel voorradig moesten zijn. Telefonische bereikbaarheid is zeer slecht, ik heb 40 minuten in de wacht gestaan. Werd toen wel vriendelijk te woord gestaan en werd mij uitgelegd dat het voorraadsverschil was ontstaan door een recente verhuizing. De accu die men geleverd heeft was lastig te vullen dmv de bijgeleverde houders met vloeistof. Dus zal wellicht de vlgde keer ergens anders iets dergelijks kopen.
GB
GG B.
Tolbert

Jammer

Als het er op liijkt dat een nieuwe accu defect is op de boot en je bent onderweg, is het erg complex om een nieuwe aan boord te krijgen. Met name omdat de communicatie via devmsil moet ivm vacantie drukte. Erg jammer als de mail vervolgens niet goed word gelezen. Ondanks 2 jaar garantie op de Bosch 180ah, wordt dit nirt accuraat afgehandeld en moet je vooraf weer investeren in een nieuwe accu voordat de eindbeslissing door Bosch is genomen. Hier heb je als watersporter onderweg niets aan.
29 sep 2023
Ik ben niet tevreden, omdat ik de accu had besteld om te leveren op maandag 25 september. Wat schetst mijn verbazing, de accu in een kartonnen doos staat aan de voordeur, open en bloot. Hij is zaterdag bezorgd, omdat het zaterdag heeft geregend, was de verpakking doorweekt. Op de bestelling had ik nadrukkelijk de bezorging op maandag gezet. Er is toch wel iemand, die kan lezen. Enfin, de handleiding, verpakking en binnendoos nat. Voor hetzelde geld, had iemand de doos kunnen meenemen.
27 mei 2023

Kleine verbetering verder top!

Ik heb toch moeten betalen voor een avond levering terwijl dat anders op de website stond vermeld. En er zat geen doos oid om de accu en als je dus een pakket brievenbus hebt. Dan gaat deze daar dus onbeschermd in. Verder ondanks betaling snelle en heel nette levering. Goede accu.