Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.089 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Spijtig dat het 5 dagen duurde alvorens het gekochte ter plaatse was

Accu komt pas twee dagen later

Ik heb op zondag 5 mei een accu besteld en een fee betaald voor levering op maandagavond 6 mei. Op 6 mei kreeg ik een mail van Trunkrs.nl dat de zending pas op dinsdag 7 mei geleverd wordt. Dinsdagmiddag 7 mei krijg ik van hun een mail dat de accu in de verkeerde regio zit en op woensdagavond 8 mei bezorgd zal worden. Dit uiteindelijk gelukt. Ik ben enorm teleurgesteld dat ik in deze hele periode niets gehoord heb van Accudeal.nl en ook de fee is niet teruggestort. Ik ga er vanuit dat dit alsnog gaat gebeuren. Mijn vertrouwen in Accudeal.nl is gedaald tot nul.
Ik heb de accu nog steeds niet
Alles goed en correct geleverd. accu werkt goed en prijs ie ook goed ! Jammer dat er geen statiegeld systeem bestaat . want nu moet ik er mee naar de metaalhandel voor inlevering ! als de oude gelijk retour mee kon met de transporteur dan hoef ik niet mee naar de metaalhandel voor recycling van accu

Slechte zaak!

Als lokkertje varta accu's aanbieden en dan hun eigen merk er voor in de plaats pushen. Beloofde levertijd is lachertje, volgende dag leveren blijkt, op z'n vroegst, volgende week te zijn

Nooit meer

Zaterdagochtend besteld, dinsdagavond om 22:00 uur pas bezorgd. Onduidelijk waar je pakketje uithangt. Nooit meer.