Troedoor- Logo - Beoordelingen

Troedoor

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden119 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2022
Troedoor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Wij hebben echt de allermooiste en allerfijnste bank ooit bij Troedoor gekocht! Wat een top service, en heel gezellige monteurs!

Geven niet aan dat het product eigenlijk een showroom model is. Product is niet in orde (vlek op de zitting en naadje los) en nu moeten we zelf de retourkosten van 39,50 euro betalen. Echt heel slecht

Beoordelingen voor Troedoor

1 nov 2023
fijne ervaring en service van het personeel.
Fijn om te horen! Bedankt en groet, team Troedoor
1 nov 2023
Bijzonder professioneel geholpen. Inmiddels zowel onze eethoek als bankstel bij Troedoor aangeschaft. Erg tevreden over de kwaliteit.
1 nov 2023
Leuk om te lezen. Bedankt voor het plaatsen van deze waardering. Tot ziens bij Troedoor!
CH
Chris H.
Venray

Goede communicatie en deskundige levering

Goede communicatie, vriendelijke en deskundig levering.
24 okt 2023
Goed om te horen. Dank je wel, ook dat je de moeite hebt genomen voor het plaatsen van deze waardering!
Dat er voldoende aandacht en service is
Antwoord van Troedoor
Wat fijn om te horen. Bedankt voor het plaatsen van deze waardevolle review. Groet, Team Troedoor.
6 sep 2023
Geweldige winkel met fantastische mensen die ons ontzettend goed geholpen hebben. En dan hebben ze ook nog prachtige spullen. Door persoonlijke omstandigheden hadden we haast met een levering, ze hebben het zo geregeld dat we de volgende dag al onze aankoop in huis hadden ipv 12 weken levertijd!
7 sep 2023
Wauw, bedankt voor deze prachtige review! Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent. We doen altijd ons best om aan de wensen van onze klanten te voldoen, zeker in bijzondere situaties. Fijn dat we jullie snel konden helpen! Geniet van jullie aankoop en weet dat je altijd welkom bent bij ons. Warme groet, Troedoor.
6 sep 2023
Prima service, erg gastvrij. Verkoper liet ons in het magazine alle verschillende tafelbladen en kasten zien. Hebben mooie stoelen, tafel en dressoir gekocht. Super mooi
7 sep 2023
Dankjewel voor de mooie woorden en de prachtige foto van jullie ovale teak eetkamertafel. Het was ons een genoegen om jullie te helpen de perfecte items voor jullie ruimte te vinden. We hopen dat je veel heerlijke maaltijden en momenten aan die tafel beleeft. Geniet ervan! Hartelijke groeten, Troedoor Heteren
6 sep 2023
De verkoper heeft goed geluisterd naar mijn wensen en heeft deze laten maken. Je moet wel wat geduld hebben omdat het handwerk is.
7 sep 2023
Superleuk om te horen dat je blij bent met het maatwerk. Inderdaad, het handwerk kost wat tijd, maar dan heb je ook echt iets unieks en speciaals. Bedankt voor het geduld en het vertrouwen. We hopen dat je nog lang van je teakhouten tafel mag genieten! Warme groeten, Troedoor

Perfect geholpen

Goede hulp en begeleiding bij een aparte aankoop. Netjes geholpen en vlugge levering.
7 sep 2023
Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn. 😊 En wow, dat dressoir staat prachtig op de foto! Dankjewel voor het delen en voor de positieve woorden. We staan in de toekomst graag weer voor jullie klaar. Geniet van jullie aankoop! Groet Troedoor
Service, kwaliteit
Fijn om te horen! Dank.
9 aug 2023
Transport probleem keurig opgelost.
9 aug 2023
Excuus, niet alles gaat altijd even goed. Toch fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Bedankt en groet van Troedoor.
EG
Eva G.
Zaltbommel
Goede service
9 aug 2023
Goed om te horen. Bedankt!

Omruil bestelling

Door een foute inmeting door mij paste de bestelde tafel niet in de lift. Vraag om om te ruilen voor een iets kleinere maat was geen probleem. Fantastisch gereageerd door Troedoor!
9 aug 2023
Dat kan iedereen overkomen en is totaal geen probleem geweest. Bedankt voor het plaatsen van deze review en graag tot ziens bij Troedoor.
TI
Tako I.
Westervoort
SD
Steven d.
doorwerth
Prima service
9 aug 2023
Goed om te horen. Bedankt!
8 aug 2023
Persoonlijke aandacht. Niet opdringerig.
9 aug 2023
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Graag tot ziens bij Troedoor.
GV
Geurt v.
Arnhem
8 aug 2023
Vriendelijk en hulp vaardig bij her uitzoeken. En correcte levering
9 aug 2023
Heel leuk om te horen. Graag gedaan en bedankt voor het plaatsen van deze review!
Super vriendelijk . En door dat jullie meedenken is nu mijn woonkamer helemaal zo als gewenst!!
4 jul 2023
Wat ziet het er mooi uit! Fijn dat je de moeite neemt om een review te plaatsen. Dank je wel en graag tot ziens!