Troedoor- Logo - Beoordelingen

Troedoor

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden119 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2022
Troedoor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Wij hebben echt de allermooiste en allerfijnste bank ooit bij Troedoor gekocht! Wat een top service, en heel gezellige monteurs!

Geven niet aan dat het product eigenlijk een showroom model is. Product is niet in orde (vlek op de zitting en naadje los) en nu moeten we zelf de retourkosten van 39,50 euro betalen. Echt heel slecht

Beoordelingen voor Troedoor

Antwoord van Troedoor
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw recente ervaring bij ons. We willen graag reageren op uw opmerkingen om eventuele misverstanden op te helderen. Allereerst willen we benadrukken dat de foto's van onze producten op de website inderdaad in onze showroom zijn gemaakt. Dit stelt klanten in staat om een duidelijk beeld te krijgen van het product voordat ze een aankoop doen. Wanneer een product in de showroom staat, is het nog steeds nieuw en ongebruikt. Het spijt ons dat de kleur van de stoel u tegenviel toen u deze ontving. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, en daarom hebben we meteen aangeboden om de stoel terug te nemen en u een volledige terugbetaling te geven volgens onze retourvoorwaarden. De levering en het retour halen zijn snel en efficiënt en binnen 2 werkdagen uitgevoerd, en we hebben er alles aan gedaan om aan uw wensen te voldoen. Wat betreft de enorme korting van 50% die u heeft ontvangen, willen we verduidelijken dat deze korting werd verstrekt vanwege de aard van het product als einde van de levensduur model. Dit betekent dat logischerwijs een product mogelijk al in de showroom heeft gestaan en daarom tegen een gereduceerde prijs wordt verkocht. We hopen dat we eventuele ongemakken hebben kunnen verduidelijken en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn bij Troedoor. Met vriendelijke groet, Team Troedoor