Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More

2.828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.877 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

22 okt 2023
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.

Beoordelingen voor Barefoot & More

19 apr 2024

Niet klantvriendelijk

Er is wat schoenen betreft niet veel concurrentie dus het moet maar. Bellen is geen goed idee Appen helaas ook niet Al een aantal keren de verkeerde maat besteld . De tabel die bij de schoenen staat klopt niet vaak. Ik ben dus maar 150 kilometer opgereden. Het is er bijna altijd druk dus trek veel tijd uit. Parkeergarage is duur maar wel vlak bij. Kwaliteit van de schoenen is niet in verhouding met de prijs. Ik heb sandalen besteld zonder de maattabellen te volgen . Goed gegokt gelukkig
22 apr 2024
Ai, jij hebt volgens mij erg veel pech gehad! Wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. We meten alle schoenen op onze website zelf op om je zo goed mogelijk te helpen bij het kiezen van de juiste maat. Het is wel belangrijk om goed de instructies te volgen bij het opmeten van je voetlengte en goed na te gaan hoeveel extra ruimte je moet nemen. Natuurlijk maken wij ook wel eens een foutje. Als je denkt dat de maattabel bij een bepaald product niet klopt, laat het dan alsjeblieft weten. Dan kunnen we dit aanpassen op onze website. Wat onze winkel betreft, hebben we goed nieuws: we zijn recent verhuisd naar een veel groter pand, met plek voor meer schoenen en voldoende ruimte voor iedereen om rustig te passen. Wij staan achter alle producten in ons assortiment. Mocht je een klacht hebben over een bepaald product, dan horen we dat graag.
7 apr 2024
De schoenen waren heel anders dan op de foto's. En dan heb ik het over het model. Barefootschoenen zijn uiteraard breder en anders van vorm. Op de foto leken ze goed te doen maar in t echt waren ze erg lelijk. Kwaliteit was ook niet goed, plastic-achtig. En dat voor die prijs.
Antwoord van Barefoot & More
O nee! Wat ontzettend vervelend om te horen dat je de Barebarics die je had besteld niet mooi vond! De Barebarics Zing zijn van leer en worden met de hand gemaakt. Je geeft aan dat ze plastic-achtig aanvoelden, maar het is echt goede kwaliteit leer. Dat kunnen we je verzekeren. Barebarics is een merk dat vrij breed valt en de schoenen moeten bij je smaak en stijl passen. Bij de een past het prima, bij de ander is het minder een match. Dat komt voor, hoe tof de schoenen er verder ook uitzien. Bij een eerste paar barefootschoenen kan het best even zoeken zijn voordat je een fijn passend (en leuk ogend ;-)) paar hebt gevonden. Alle merken hebben weer hun eigen pasvorm en het is een kwestie van passen en voelen welk merk/model goed bij je past. We zoeken graag met je mee en gaan hierover contact met je opnemen.
Voetmaat tabel in cm dat zou fijn zijn.prijs 24.95€ en bij 25€ gratis verzendkosten……dat kan ook anders vind ik dus. Verder alles oké snelle verzending en netjes verpakt. Groet Irma
De shop is top, maar de verzending via PostNL rampzalig. Ons pakket stond buiten in de regen, dus alles doorweekt, zoiets kan je niet meer cadeau geven.
Vervelend dat een besteld paar sokken niet op voorraad blijkt te zijn en zonder overleg niet geleverd wordt.
RV
richard v.
lelystad
18 apr 2024
Je voelt alles door die dunne zolen, een slechte aankoop...
19 apr 2024
O nee, wat jammer om te horen dat je de zolen van de Merrell Wrapt niet zo fijn vond! We gaan contact met je opnemen en kijken wat we voor je kunnen doen.
Geen geldbterug
Antwoord van Barefoot & More
Wat vervelend dat je het geld van je retourzending nog niet terug hebt gekregen! Ik snap dat je daar ongerust van wordt. Klopt het dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice hierover? Zij helpen je bij dit soort vragen graag en kunnen je zorgen wegnemen :-). We hebben je pakket in goede orde ontvangen, maar door de verhuizing van onze winkel en onderbezetting hebben we een kleine achterstand in het verwerken van de retouren. Gelukkig is de verhuizing achter de rug en ons team weer op sterkte. We zijn de achterstand dan ook aan het inlopen! Ik verwacht dat je retourzending snel wordt verwerkt, in ieder geval binnen 2 weken na ontvangst in ons warehouse. Zodra je retour wordt verwerkt, krijg je daar bericht van.
Antwoord van Barefoot & More
O nee, maar één ster. Wat jammer! We gaan contact met je opnemen om te kijken of er iets niet goed is gegaan en of we je ergens bij kunnen helpen.
22 apr 2024
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer, maar 2 sterren. :-( In ons systeem zie ik niet terug dat je aan de bel getrokken hebt bij onze klantenservice. Is er misschien iets mis gegaan met je bestelling of met de bezorging van je pakket? We horen graag wat er aan de hand is, want dan kunnen we je helpen om het op te lossen. 🙂 We gaan contact met je opnemen!
19 mrt 2024

Schoenen besteld verkeerde aangekomen

Schoenen besteld, verkeerde schoenen aangekomen. Kreeg alleen een sorry. Vind ik wel jammer. Moet zelf weer terug naar een PostNL punt om deze retour te sturen. Wel is schoenen opnieuw verstuurd maar postNL gaat niet bij de buren langs nu moet ik nog langer wachten voor mijn pakketje. Het pakketje moet nu opgehaald worden bij een PostNL punt maar wanneer is niet duidelijk.
Antwoord van Barefoot & More
O nee, wat ontzettend vervelend dat je niet de goede schoenen hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik zie dat je contact hebt gehad met een collega, dat je een gratis retourlabel voor de onjuiste schoenen hebt gekregen en dat de goede schoenen naar je zijn opgestuurd. We doen ons uiterste best om dit soort dingen te voorkomen, maar we zijn ook mensen die af en toe een foutje maken. Ik snap dat het heel vervelend voor je is, maar hoop dat we het goed met je hebben opgelost.
23 mrt 2024
Het gaat om de 2 paar teensokken speciaal voor mijn hallux die ik heb besteld. Zie afbeelding hieronder gearceerd!! De maat is goed alleen de boord is veel te losjes en zakt af en daarom blijft de hak ook niet op z’n plaats zitten. Wat kan ik hier aan doen?? Zo heb ik er eigenlijk niets aan en de sokken zijn ook nog eens vrij prijzig!!
Antwoord van Barefoot & More
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de sokken die je hebt gekocht! Onze klantenservice helpt je graag met dit soort vragen. We gaan hierover contact met je opnemen!

Voorraad en retouren verwerken kan beter

Voorraad is vaak dunnetjes waardoor maten snel zijn uitverkocht, het proces van retourneren duurt heel lang terwijl de website impliceert dat ze met een paar dagen het geregeld hebben. De hoeveelheid modellen is heel fijn. Zo zit er altijd iets bij voor jou als mens en voor jouw voet.
Ik heb 25 maart een retour op laten halen door DHL, maar nog steeds geen bevestiging van de retour gekregen. Ook heb ik eerder meerdere keren een gevraagd gesteld via de mail, maar daar nooit antwoord op gekregen.
Antwoord van Barefoot & More
Wat vervelend dat je nog geen bevestiging van je retourzending hebt gehad! Ik kan me voorstellen dat je daar ongerust van wordt. In ons systeem zie ik eerdere mails van je terug, maar we hebben contact met je opgenomen en gaan het met je oplossen.
23 mrt 2024
Heel erg jammer dat de breedte niet overeen komt met het gemiddelde. Hierdoor heb ik nu te smalle schoenen en moet ik verzendkosten betalen om ze te retourneren. Ruilen durf ik hierdoor niet.
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer dat de schoenen die je had besteld te smal blijken te zijn! De termen ‘smal’, ’gemiddeld’, en ‘breed’ gebruiken we om aan te geven hoe de schoen qua breedte valt in vergelijking met andere barefootschoenen. Of schoenen breed genoeg voor je zijn hangt niet alleen af van de breedte, maar ook van het volume van je voeten. Misschien dat dat een rol heeft gespeeld? Ik snap dat je door deze ervaring terughoudend bent met het doen van een nieuwe bestelling, maar ook voor jou is er vast een mooi paar dat je goed zit! We gaan contact met je opnemen, want we willen hierin graag met je meedenken.

Shipped and received fast but shoes look worn

Shipped and received fast but shoes came very wrinkled, so they were clearly worn in/ tried on often. Very disappointing for ordering brand new shoes for 110eur.
Antwoord van Barefoot & More
I'm very sorry to hear that you're not that happy with the shoes you received! It's definitely possible that your shoes have been tried on in our store. Leather naturally creases when bent, even during fitting, which is a normal occurrence and can't be avoided. On the other hand, we of course want you to be happy with your order! That's why we have contacted you to see how we can solve this situation.
Het geleverde product voldoet niet, bij het lopen gaan deze barefoot sokken uit, schuiven naar voren, niet zoals het zou .oeten,
Antwoord van Barefoot & More
Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling! De Skinners moeten normaal gesproken netjes om je voeten heen blijven zetten, net als een sok. Wat zou kunnen is dat ze niet de goede maat voor je zijn. Als ze te klein zijn, worden ze namelijk bij elke stap een kleine stukje naar beneden getrokken en verdwijnen ze uiteindelijk onder je hiel. We gaan contact met je opnemen om dit verder met je te bespreken en een goede oplossing te zoeken!
19 mrt 2024
Na 2 weken nog geen geld terug gestort nadat ik retour heb verstuurd
Antwoord van Barefoot & More
Je hebt helemaal gelijk, het verwerken van retourzendingen duurt op het moment langer dan we graag zouden willen. Door de verhuizing van onze winkel in Arnhem en onderbezetting hebben we een kleine achterstand opgelopen. Onze excuses voor dit ongemak! Gelukkig is ons team inmiddels weer op volle sterkte en we zijn druk bezig om de achterstand in te halen! Op dit moment is de verwerkingstijd ongeveer 10 dagen, maar we hebben er goede hoop in dat we aan het einde van deze week de retouren weer maximaal binnen een week na ontvangst hebben verwerkt.

Na retour 6 dagen geleden nog geen…

Na retour 6 dagen geleden nog geen bericht van jullie.
Antwoord van Barefoot & More
Ik snap helemaal dat je zo snel mogelijk je geld van een retourzending terug wilt ontvangen! We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk na ontvangst te verwerken, maar door de verhuizing van onze winkel in Arnhem én onderbezetting komen we op het moment handen tekort. Daardoor duurt het verwerken van retouren op het moment wat langer dan je misschien van ons gewend bent, tot maximaal 2 weken na ontvangst). We hebben telefonisch contact met elkaar gehad. Je retourpakket is hier in goede orde ontvangen en wordt spoedig verwerkt. Ik hoop dat we je zo gerust hebben kunnen stellen!