Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More

2.870 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.010 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

22 okt 2023
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.

Beoordelingen voor Barefoot & More

7 apr 2024
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer, maar 2 sterren. :-( In ons systeem zie ik niet terug dat je aan de bel getrokken hebt bij onze klantenservice. Is er misschien iets mis gegaan met je bestelling of met de bezorging van je pakket? We horen graag wat er aan de hand is, want dan kunnen we je helpen om het op te lossen. 🙂 We gaan contact met je opnemen!
Er werd vriendelijk en snel gereageerd. Niks mis mee! Maar ik vind ruim 6 euro voor retourneren niet meer van deze tijd. Het pakketje wordt vanavond opgehaald door DHL voor ruim 6 euro terwijl ik het gratis mee had kunnen geven met Picnic (deze haal gratis pakketjes van DHL). Voor mij dus geen nieuwe bestelling meer. Stel de maat is weer niet oke, dan ben ik 13 euro kwijt en nog geen schoenen.
Antwoord van Barefoot & More
Wat ontzettend jammer dat de schoenen die je had besteld niet goed bij je pasten! We snappen heel goed dat je baalt van de retourkosten, want nu moet je betalen voor de retourzending en heb je nog steeds geen fijn passende schoenen. Helaas zijn we op dit moment (nog ;-)) niet zo groot dat we alle retourkosten voor onze rekening kunnen nemen. Daarnaast willen we onze klanten stimuleren om een weloverwogen keuze te maken. We staan daarin niet alleen. Steeds meer grote webshops (her)introduceren kosten voor retourzendingen. Soms in de vorm van een vast bedrag per geretourneerd artikel, soms in de vorm van retourkosten. Wat je in jouw geval kunt doen, is een maat groter of kleiner bestellen via onze website. De schoenen die niet goed passen kun je nog even in huis houden. Mocht ook de andere maat niet passen, dan kun je de bestellingen in één pakket naar ons terugsturen. Op die manier kun je een keer retourkosten besparen. Het is daarbij niet verplicht om je bestelling te retourneren via een retourlabel uit ons retourportaal. Je kunt het ook op eigen gelegenheid naar ons toesturen of langsbrengen in onze winkel als dat goedkoper voor je is. Dat staat je helemaal vrij. Kortom: we snappen dat van de situatie baalt, maar hopelijk heb je iets aan de tips in deze reactie.

Voorraad en retouren verwerken kan beter

Voorraad is vaak dunnetjes waardoor maten snel zijn uitverkocht, het proces van retourneren duurt heel lang terwijl de website impliceert dat ze met een paar dagen het geregeld hebben. De hoeveelheid modellen is heel fijn. Zo zit er altijd iets bij voor jou als mens en voor jouw voet.

Geen vertrouwen

Snelle bezorging, echter twee verschillende schoenen ontvangen. Ze sturen de andere schoen pas op als je een verzendbewijs naar hun stuurt. Geen vertrouwen in de klant terwijl ik al betaald heb en zij een fout maken.
Antwoord van Barefoot & More
We zijn inderdaad met je in contact, omdat je twee verschillende FiveFingers hebt ontvangen. Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd! Het is helemaal onze fout en we hebben je via de mail daarvoor uitgebreid excuses aangeboden. We gaan het intern oppakken hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe we kunnen voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurt. Je hebt een gratis retourlabel van ons ontvangen en de goede schoen staat hier op je te wachten. Het is helaas in het verleden wel eens voorgekomen dat we een schoen of een heel nieuw paar hadden nagestuurd en dat we daarna geen retourzending meer ontvingen, omdat dit dan geen prioriteit meer had. Vandaar dat we je vragen om een retourbewijs door te sturen. Als we zien dat het retourpakket onderweg is, sturen we de goede schoen meteen naar je op, want natuurlijk willen wij dit ook zo snel mogelijk met je oplossen.

Shipped and received fast but shoes look worn

Shipped and received fast but shoes came very wrinkled, so they were clearly worn in/ tried on often. Very disappointing for ordering brand new shoes for 110eur.
Antwoord van Barefoot & More
I'm very sorry to hear that you're not that happy with the shoes you received! It's definitely possible that your shoes have been tried on in our store. Leather naturally creases when bent, even during fitting, which is a normal occurrence and can't be avoided. On the other hand, we of course want you to be happy with your order! That's why we have contacted you to see how we can solve this situation.

Na retour 6 dagen geleden nog geen…

Na retour 6 dagen geleden nog geen bericht van jullie.
Antwoord van Barefoot & More
Ik snap helemaal dat je zo snel mogelijk je geld van een retourzending terug wilt ontvangen! We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk na ontvangst te verwerken, maar door de verhuizing van onze winkel in Arnhem én onderbezetting komen we op het moment handen tekort. Daardoor duurt het verwerken van retouren op het moment wat langer dan je misschien van ons gewend bent, tot maximaal 2 weken na ontvangst). We hebben telefonisch contact met elkaar gehad. Je retourpakket is hier in goede orde ontvangen en wordt spoedig verwerkt. Ik hoop dat we je zo gerust hebben kunnen stellen!
De schoenmaat in de tabel op de website klopt niet. Daardoor heb ik de verkeerde maat besteld en heb extra kosten door de retourzending.
21 jan 2024
De producten zijn natuurlijk goed. Ook snel besteld& geleverd. Maar wat me al eerder is opgevallen is dat ik mij in de winkel een beetje ‘verloren’ voel. Personeel komt niet heel vrolijk gedag zeggen of vragen of ze je ergens mee kunnen helpen. Toen ik hulp vroeg en kreeg kon ik er niet zoveel mee …
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer om te horen dat je je een beetje verloren voelde tijdens je bezoek aan onze winkel! Dat is natuurlijk niet wat we willen. In principe begroeten mijn collega's in de winkel iedereen die binnenkomt en ze helpen je graag met de vragen die je hebt, maar in jouw geval is dat zo te horen niet helemaal uit de verf gekomen. Mijn oprechte excuses daarvoor! We hebben inmiddels contact met je opgenomen om je ervaring verder te bespreken en eventuele losse eindjes op te lossen.

Mi pedido aún no ha llegado.

Más de 10 días el pedido extraviado sin que nadie pueda localizar el paquete. Después de muchísimas gestiones por mi parte, por fin ha llegado. No recomiendo nada comprar aquí, la mensajería de España es MRW y ha sido un desastre. Muy descontenta con mi compra.
Antwoord van Barefoot & More
Wat goed om te horen dat je pakket eindelijk bij je aangekomen is! Voor pakketten die naar het buitenland gaan, werkt PostNL samen met lokale partners. In het ene land zijn de bezorgdiensten betrouwbaarder dan in het andere. We vinden het ontzetten vervelend dat je zo lang op je pakket hebt moeten wachten, maar uiteindelijk is het gelukkig gearriveerd!
De kwaliteit is ok, maar krijg de schoenen met veel moeite aan. Is daar geen oplossing voor te vinden? Met een rits of zo? Bijna niet te doen. Stond op het punt ze terug te sturen. Hopelijk rekt de stof iets uit door gebruik.
Antwoord van Barefoot & More
Wat vervelend om te horen dat je de schoenen die je hebt besteld niet goed aan kunt krijgen! Ik zie dat je de Trail Glove 7 Gore Tex van Merrell hebt besteld. Dat is een schoen met een sokachtige instap die vrij smal is. De schoenen zijn daarom minder geschikt voor mensen met een wat hogere wreef of bredere voeten. Omdat het bovenwerk gemaakt is van een kunststof materiaal en een waterproof membraan heeft, verwacht ik niet dat het materiaal nog uit zal wijden. Mocht je nu veel moeite moeten doen om in de schoenen te komen, dan vermoed ik dat dit model geen 100% match voor je is. Ik heb contact met je opgenomen om de mogelijkheden te bespreken en je nog wat meer informatie te geven.
22 okt 2023

Andere communicatie?

24 okt 2023
Wat vervelend dat je je pakket nog niet hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we gaan je helpen om dit op te lossen. Onze klantenservice is op veel verschillende manieren bereikbaar (telefoon, mail, whatsapp, Facebook), maar we zitten toevallig nét niet op Instagram. Aan je mailtje waren we door de herfstvakantie-drukte nog niet toegekomen (afgelopen weekend was echt topdrukte!), maar mijn collega heeft het zojuist opgepakt en je een reactie gestuurd. Heb je die ontvangen? Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en de vertraging! We gaan dit met je oplossen.
14 jul 2023

Plus plus, but also minus

The plus : The selection of shoes sold in this shop is really good. There is definitely a great choice of high quality products. The shipping is fast. The shop seems also really nice on the pictures even though I've never been there, I buy on line, as I live far away. The minus : Barefoots shoes need to be chosen in the exact right size, even more than regular shoes. The size guide provided is really good to help us making the right choice. But in my case, I took one size too big (size guide was not yet available for this item so I had to guess). I had to return them and buy a smaller size. Fair enough but I really regret that I had to pay the shipping for this basic operation. About 6 euros. A few shoe shops accept the retour for free, and some shoe shops accept the retour for free if you take another product (exchange), which I find fair enough. But here, nieks ! It's a pitty, I would have added a few stars for this detail only.
ZR
Z. R.
Rotterdam
27 okt 2023

significant issues in the description of the products

I'm disappointed by the lack of attention to detail on the website. While there are great products, there are also significant issues. For instance, I ordered shoes with insoles in the picture, but they arrived without them. When I inquired, I was told that these models never included insoles. It seems they updated photos with insoles for newer models but didn't clarify this. In another order, they sent me a model that does not correspond with the photos. Product measurements were also inaccurate, leading to an exchange request. Additionally, the company doesn't cover return shipping, even when the mistake is theirs. I hope the website can address these problems for a better shopping experience.
Antwoord van Barefoot & More
Hi! I'm sorry to hear you're not 100% satisfied with your shopping experience! We have already been in contact with you about the first issue. You ordered an older version of the Be Lenka Trailwalkers, which doesn't come with a loose insole. Only the 2.0 version does. When we received your message, we immediately checked our website if the information there was correct, because we want to provide 100% accurate information. The information there was correct, but I can imagine it's confusing with all the models we have. For the Xero Denver Men Brown you are absolutely right: the photo on our website is not the correct one. I don't see any correspondence about this issue, but we will provide you with a free shipping label, because this is our fault. Last thing you point out is the inner length of the shoes. We measure the inside length with a tool called 'meetmaatje'. The insoles are always a bit longer, because they run up to the front and the bakc of the shoes. I hope this information helps! We will contact you about the free ruturn shipment today. I hope we can solve the issues with you and leave you a little less disappointed. :-)
9 nov 2023
Verkoopster had blijkbaar geen zin in telefonische verkoop. Waschbär schoenen had ze nooit van gehoord. Dus ik heb maar op het gevoel besteld. Gelukkig ging het bestellen goed. Na een week iedere dag ongeveer twee uurtjes per dag erop gelopen te hebben begint het profiel al te vervagen. Ik loop het liefst op blote voeten dus ik heb voor een dunne zool gekozen. Had ik misschien beter niet kunnen doen. De waschbär schoenen heb ik al een jaar en die zijn nog prima. Enige nadeel van waschbär is dat ze niet helemaal plat zijn dus ben ik verder gaan zoeken. Helaas ben ik nu ook veel geld kwijt ik schat dat ik over twee maanden helemaal door de zool ben. Toch maar weer verder zoeken.
10 nov 2023
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je niet naar tevredenheid werd geholpen aan de telefoon! Dat is natuurlijk niet wat we willen. We willen juist iedereen die vragen heeft (of dat nou telefonisch is, in onze winkel of online) helpen met de beste service. Over de slijtage van de zolen gaan we contact met je opnemen, want ik kan me helemaal voorstellen dat je baalt van de snelheid ervan.
25 nov 2023

Chaos in een veel te kleine, maar absoluut fantastische winkel!

Na een eerdere, chaotische ervaring in de winkel verbaast het me niet dat mijn online gekochte schoenen er na een paar dagen vergeefs wachten toch niet blijken te zijn. Maar dat ze ook niet meer komen is wel gek, omdat ze als 'nieuw model' worden aangemerkt. Wel erg prettig dat het geld direct wordt teruggestort! Toch jammer dat een dergelijke unieke winkel, met een onwaarschijnlijk uitgebreid assortiment en op zich vriendelijk (maar wel een beetje incompetent en in ieder geval volkomen overwerkt) personeel er zo'n rommeltje van maakt. Ik hoop van harte dat het nieuwe pand ook nieuwe orde schept - in dat geval zal ik de reis vanuit Rotterdam graag nogmaals maken.
Antwoord van Barefoot & More
We hebben hierover uitgebreid contact gehad: je hebt wel pech gehad zeg! Het komt een hele enkele keer voor dat een paar schoenen dat je hebt besteld niet meer op voorraad blijkt te zijn. Dat is natuurlijk ook niet wat wij willen. Gelukkig hebben we het goed met je op kunnen lossen.
de vorm van de schoen, de neus staat een beetje vreemd gericht naar binnen. als ik op oneffen grond loop(heuvels in het bos)voelt dat niet lekker omdat het zo scheef zakt, dit had ik veel minder met de barefoot zomerschoenen, die zaten meer als een sok om mijn voet heen het profiel van de zool is dusdanig dat die zeer vies wordt en bijna niet is schoon te maken, beter wat mij betreft een gladdere zool zonder inkepingen Toch is het de enige soort schoen waarop ik een lange wandeling kan maken zonder nare gevolgen(zoals overbelaste peesplaat of speciale drukplekken) ik ben dus tevreden, maar het kan inderdaad beter
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer om te horen dat de Tiksi Winter niet helemaal naar je wens is! Dit model heeft inderdaad een wat dikkere zool dan de andere modellen van Aylla. Het grovere profiel zorgt ervoor dat je een betere grip hebt, ook in modder of sneeuw. Bij schoenen met een vlakkere zool met minder profiel zal er inderdaad minder zand of modder tussen blijven zitten. Meestal is het met een iets hardere borstel echter goed weg te poetsen. Je geeft aan dat de neus van de schoenen wat naar binnen gericht is en dat je iets scheef zakt in de schoenen. Misschien past dit model niet helemaal goed bij de vorm van je voeten. Heb je wel eens barefootschoenen van een ander merk geprobeerd? Mocht je weer eens op zoek zijn naar een nieuw paar, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Zij kunnen met je meedenken over een model dat beter bij je voeten past, zodat je ons de volgende keer hopelijk van vijf sterren kunt voorzien!

Teensokken waar de maat duidelijk niet overeenkomt

Teensokken gekocht die duidelijk niet overeenkomen met de beschreven maat. Met een gemiddelde voetmaat 42 mag je verwachten dat maat 40.5-44 voldoet. Helaas is dat mijn probleem volgens Barefoot & More en krijg ik een hele beschrijving van hoe voeten verschillen zonder dat er zelfkritisch iets gedaan wordt met mij feedback. 2 paar teensokken voor bijna 40 euro waar ik niets aan zal hebben. Jammer want verder is het een sympathieke winkel waar ik al 6 paar dure maar goede schoenen bij heb gekocht. Maar loyaliteit welke ik hoog heb staan komt ook voort uit ervaringen als deze.
26 jul 2023
Het bestellen ging erg makkelijk. Maar helaas was de maat niet goed van een paar en het andere paar viel erg tegen. Leek op de foto’s mooi maar de schoen zelf was niet wat we er van verwacht hadden. Bij het retour sturen moesten we zelf de verzendkosten betalen ok, tot daar aan toe. Maar op een bericht met een vraag over het retour label heb ik tot nog toe geen reactie gehad. Volgens post nl is het retour pakje aangekomen maar heb daar van nog geen bevestiging gekregen of verdere afhandeling van het retour sturen. Winkelen was makkelijk retourneren iets minder.
26 jul 2023
Beste Kris, wat jammer dat je retour-ervaring minder is! In de track&trace van je retourzending zie ik dat deze gistermiddag bij ons is aangekomen. Je retourzending zal binnen enkele dagen tot maximaal een week door ons afgehandeld worden. Ik kan geen vraag van je terugvinden in onze klantenservice, maar mogelijk heb je je vraag rechtstreeks gesteld aan de leverancier van ons retourportaal. Dat is ook helemaal prima, en daar hoor je gewoon antwoord op te krijgen. Onze excuses dat je (nog) geen antwoord hebt gehad.

Zeer zeer slechte service!!!

Had een paar schoenen in de Black Friday sale gekocht. Hun website zei dat de maten overeenkwamen met de werkelijkheid, waardoor ik maar 1 maat had besteld in de overtuiging dat die dan ook zouden passen. In de realiteit waren deze dus wel een maat te groot. Heb gebeld en kon de schoenen in de winkel ruilen voor een maatje kleiner. Moest ik in de winkel het verschil betalen tussen de sale schoenen en de reguliere prijs. Service van 0,0. Hier kom ik nooit weer!! In de sale waren alle nog alle maten van deze aanwezig en te bestellen......
Antwoord van Barefoot & More
Ai, wat vervelend dat je op deze manier net de korting hebt misgelopen! Ik snap helemaal dat je hiervan baalt. Het is echt ontzettend jammer dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de korting, maar helaas kunnen we hierin niks voor je doen. Dat is iets waar we lang over nagedacht hebben en ik zal je uitleggen hoe we tot deze beslissing zijn gekomen. Een actie begint op een bepaald moment en er zijn altijd mensen die nét daarvoor of nét erna iets gekocht hebben voor de volle prijs. Stel dat we deze mensen zouden compenseren, tot hoe ver gaan we dan terug? Compenseren we alleen de mensen die de dag ervoor iets gekocht hebben? Of ook twee dagen ervoor, drie, etc? Op die vraag kunnen we geen goed antwoord geven. Daarnaast zijn er mensen die aan de bel trekken en mensen die niet aan de bel trekken. Het voelt voor ons niet goed om alleen de mensen te compenseren die aan de bel trekken. Om deze twee redenen hebben we ervoor gekozen om geen uitzonderingen te maken wat betreft de start- en einddata van de actie. Nogmaals, ik snap je vraag en ik voel met je mee, maar ik hoop dat je door deze uitleg ons standpunt kunt begrijpen.

Jullie bereikbaarheid kan beter

Jullie bereikbaarheid kan beter. Zo heb ik jullie proberen te bereiken tijdens de actie van blackfriday maar kreeg pas contact toen de actie was afgelopen, zo liep ik de korting mis. Ook jullie retourneringsproces kan beter. Het zou helpen als er op de site een link staat hoe je kan retourneren, nu moet je de flyer zoeken die bij je aankoop zit. Niet handig.