Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More

2.870 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.010 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

22 okt 2023
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.

Beoordelingen voor Barefoot & More

Schoenen van matige kwaliteit.

Werkelijk waardeloze schoenen, super slechte pasvorm en superdunne zolen. Dramatisch, nooit kopen!
Antwoord van Barefoot & More
Wat ontzettend vervelend om te horen dat de schoenen die je had besteld niet echt een match voor je blijken te zijn! Ik ben benieuwd wat er precies gebeurd is en of je bijvoorbeeld wist dat je barefootschoenen (met een hele andere pasvorm en een dunnere zool dan reguliere schoenen) besteld had? We hebben contact met je opgenomen om je ervaring eens wat uitgebreider te bespreken. Misschien hebben wij dingen niet duidelijk genoeg op onze website vermeld? We horen graag je feedback! Dan kunnen we dit intern oppakken.
20 aug 2023
Na bestelling werd deze gelijk geannuleerd. Geen duidelijke reden. Werden 3 opties aangegeven.
21 aug 2023
Wat vervelend dat je bestelling werd geannuleerd en niet duidelijk voor je is waarom! Ik zie dat je de bestelling met Klarna hebt willen betalen. Klarna voert op de achtergrond een aantal checks uit en als alles oké is, wordt je betaling geaccepteerd. In jouw geval is de betaling niet geaccepteerd en daardoor automatisch geannuleerd. Wij hebben ivm privacy geen inzicht in de reden daarvan, daarover kun je contact opnemen met de klantenservice van Klarna (020-8082852). Ik hoop dat deze informatie je helpt en dat nu duidelijk is waarom je bestelling is geannuleerd. Mocht je in de toekomst ergens vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We zijn op allerlei manieren bereikbaar (bellen, mailen, whatsapp, Faecbook) en helpen je graag!
19 jul 2023
3 paar schoenen besteld. Moest 1 paar retourneren. Moet daarvoor bezorgkosten. Vind ik jammer
6 sep 2023
De beschrijving van de neurobal is in het Engels. Zou Nederlands bij moeten zijn.
5 aug 2023
I received the wrong product and they don't reply anymore to give me a solution
28 jun 2023
De geleverde schoenen vallen volgens mij niet echt in de categorie “Barefoot”
30 jun 2023
Alle schoenen die we in het assortiment hebben zijn barefoot, wat wil zeggen dat ze een brede voorvoet hebben, geen hakverhoging en een meer flexibele en dunnere zool dan reguliere schoenen. De Daylite Hiker van Xero Shoes die jij hebt gekocht heeft een iets robuustere zool dan andere merken, maar is nog steeds barefoot ;-). Bij lange wandelingen en voor beginnende barefooters kan het juist fijn zijn om iets meer demping te ervaren. Mocht je liever een schoen met een dunnere zool hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We denken graag met je mee en hebben een uitgebreide collectie waar zeker ook iets voor jou bij zal zitten.
2 jul 2023

Retourneren ruim €5

Wanneer de schoenmaat niet goed is betaal je ruim €5 voor het retourneren
4 jul 2023
Retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. Er zijn steeds minder webshops die retourkosten voor hun rekening nemen of ze trekken het bedrag bijvoorbeeld af van het terug te storten bedrag. De bezorgdiensten moeten immers ook betaald worden. Bij bestellingen vanaf EUR 25 nemen wij de verzendkosten naar je toe voor onze rekening, maar retourkosten zijn voor eigen rekening.
24 nov 2023
Je n’ai pas reçu mon colis, qui a pourtant été notifié comme livré !!
24 nov 2023
Wat vervelend dat je je pakket nog niet ontvangen hebt! We zijn hierover inmiddels met je in contact. Je pakket was naar ons teruggestuurd, omdat het adres niet helemaal klopte. We hebben je bestelling meteen opnieuw naar je opgestuurd, hopelijk ontvang je deze snel!
RV
richard v.
lelystad
18 apr 2024
Je voelt alles door die dunne zolen, een slechte aankoop...
19 apr 2024
O nee, wat jammer om te horen dat je de zolen van de Merrell Wrapt niet zo fijn vond! We gaan contact met je opnemen en kijken wat we voor je kunnen doen.

Schoenen geweldig, contact moeizaam

Apps worden niet goed gelezen. Geeft nutteloze antwoorden.
Antwoord van Barefoot & More
Wat ontzettend vervelend dat je niks kon met de antwoorden die je kreeg! We doen ons uiterste best om alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, maar we zijn ook mensen. Het komt vast wel eens voor dat we je vraag niet meteen goed begrijpen of hem anders interpreteren dan jij hem had bedoeld. Voel je vrij om je vraag in dat geval te verduidelijken of even te bellen. Dat is helemaal geen probleem! We helpen je graag verder.
2e x online koop;beide keren steeds betalen voor retour🧐🤥?
21 nov 2023
Wat jammer dat je beide bestellingen retour kon sturen! Misschien een pro-tip voor de volgende keer: mocht je een tweede bestelling doen omdat de schoenen bijvoorbeeld niet de goede maat hadden, houdt je eerste bestelling dan nog even in huis. Als ze beide bestellingen terug mogen, kun je ze samen terugsturen in één pakket en bespaar je een keer retourkosten. Mocht je verder twijfelen over de juiste maat of de pasvorm van een bepaald model, overleg dan gerust met onze klantenservice. We helpen je graag met het maken van een goede keuze!
22 jul 2023
Schoenen niet ontvangen, heb ze 8 dagen gelden besteld.
26 jul 2023
Beste Carola, Het lijkt er op dat het pakketje onderweg verloren is geraakt bij PostNL. We hebben het bestelde product opnieuw voor je ingepakt verzonden. Deze wordt naar verwachting morgen bij je afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak!
12 okt 2023

Geen nieuwe schoenen maar gedragen schoenen ontvangem

Geen nieuwe schoenen, maar gedragen schoenen ontvangem
13 okt 2023
O hè, wat vervelend dat je gedragen schoenen hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dit gaan we zo snel mogelijk met je oplossen. We zijn hierover inmiddels in contact met je.
de beschrijving van de schoenen zijn niet duidelijk
3 aug 2023
betere communicatie en telefonisch bereikbaar zijn.
4 aug 2023
Beste Rikie, Onze excuses! Onze bereikbaarheid is momenteel niet elke dag optimaal, vanwege vakanties van medewerkers in combinatie met groeiende drukte. Ik zie dat de afhandeling van je bericht inderdaad wat te lang geduurd heeft. Je aangepaste bestelling wordt vandaag naar je verstuurd!
7 jul 2023
onduidelijkheid over maten, trage reactie op emails
Antwoord van Barefoot & More
Bedankt voor je aankoop! Alle schoenen op onze website worden opgemeten en van een maattabel voorzien om je te helpen bij het kiezen van de goede maat. Het kan zijn dat een nieuw model nog geen maattabel heeft, maar daar kun je altijd contact over opnemen. We hebben het momenteel ontzettend druk en we komen handen tekort. Het spijt me als je daardoor langer op een reactie hebt moeten wachten dan je van ons gewend bent. Gelukkig wordt ons team binnenkort uitgebreid! Weet in ieder geval dat we ons best doen om iedereen zo snel mogelijk verder te helpen.
17 dec 2023

Knitido gepast, zit erg los, bij de hiel aan de ruime kant. Heb zelf mt 38 en 35-38 besteld.De sok injinji trail past een stuk beter.

nekkos ne sejtneeT
Antwoord van Barefoot & More
Als je voor het eerst barefootschoenen of teensokken koopt, kan het even zoeken zijn naar een merk/model dat goed bij je voeten past. Knitido was het duidelijk niet voor jou, maar wat fijn dat de sokken van Injinji zo goed bij je zitten!
25 sep 2023
Niks ontvangen
26 sep 2023
Wat vervelend dat je je pakket nog niet hebt ontvangen! We zijn hierover inmiddels met je in contact en PostNL heeft een onderzoek gestart. Ik hoop dat je pakket snel boven water komt! We gaan je in ieder geval helpen om dit op te lossen.
10 nov 2023
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer, maar één ster! Helaas bleek dat ik in jouw geval de schoenen niet waterdicht zijn, terwijl ze dat wel zouden moeten zijn. We zijn hierover inmiddels met je in contact en gaan dit met je oplossen.
25 aug 2023