Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More

2.878 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.024 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

22 okt 2023
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.

Beoordelingen voor Barefoot & More

29 apr 2024
28 apr 2024
25 apr 2024
23 apr 2024
22 apr 2024
31 mrt 2024

Mooie winkel met breed assortiment

Mooie grote winkel met breed assortiment. Wel lang wachten totdat je geholpen kunt worden. Bijna alle maten moeten van achteren opgehaald worden namelijk voordat je kunt passen. En ook bij de kassa duurde het erg lang voordat we geholpen werden. Dat leidt tot ergernis (merkten we bij andere klanten).
Netjes geregeld. Alleen de veters van de hoge schoenen zijn heel stroef. Het zijn 2 kleren veters. Dat maakt ze heel ruw. Verder nog uitproberen. De eerste wandeling was wel een ervaring.Liefst door de duinen en het bos lopen.
Er zijn altijd verbeterpunten, daarom geef ik nooit 5 sterren. Maar de levering en het product zelf ( 2 paar sokken) zijn geweldig!! Wat een fantastisch product. Zitten perfect en helpen tegen de pijn.

Loop natuurlijk bijna op bloten voeten.

Goede en vriendelijke mensen in de winkel. Via internet komen ze hun afspraken na en op tijd. De nieuwe winkel is prachtig en overzichtelijk. De five finger shoes bevallen ons al jaren goed.

Te breed voor smalle voeten!

Ik heb de ervaring dat Barefootshoes gemaakt zijn voor mensen met brede voeten en hoge wreef. Jammer dat daar geen keuze in is.
EK
E. K.
Colmschate
Ik heb reumatische handen en toch gaat het aankrijgen van zeker de schoenen goed. Met de pantoffels is verder niets mis mee.
Per webshop besteld en dat was heel vlug. (Hoeft voor mij niet hoot) maar was wel bijzonder.
Eindelijk weer roggemeel gehaald. Nu nog een recept vAn een suikervrije peperkoek erbij?
Service, vriendelijk, grote aanbod allemaal top! Enkel terugzending is nogal duur.
DV
Dorothy V.
Westmeerbeek
Schoenen lopen prima het geeft een heel natuurlijk gevoel met stappen.
Mijn rare tenen hebben eindelijk genoeg ruimte in de schoenen
7 apr 2024
Prima schoenen, snelle levering en voor herhaling vatbaar
Kloppende maattabel en vlotte levering
EK
E. K.
Colmschate
De spullen waren er (meestal) snel.
7 apr 2024

goed product en snel verzonden

goed product. snel verzonden