Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More

2.878 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.024 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

22 okt 2023
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.

Beoordelingen voor Barefoot & More

3 mrt 2024
geen 5 sterren vanwege op eigen kosten reoutrneren/ruilen wanneer een schoen te klein is maar wel 4 vanwege goed assortiment en prima sale.
Antwoord van Barefoot & More
Dank voor je 4-sterren review en je feedback! We zijn (nog ;-)) niet groot genoeg om alle retourkosten voor onze rekening te nemen en we willen onze klanten stimuleren om een goed doordachte keuze te maken. Daarom is retour sturen inderdaad voor eigen portemonnee. Bij bestellingen vanaf EUR 25 nemen wij de verzendkosten naar je toe wel voor onze rekening.
MM
Margriet M.
Wernhout
3 mrt 2024
de injinji sokken bevallen goed. jammer dat er geen retour bon bij zat. mijn compute rkon helaas niet uit printen.
Antwoord van Barefoot & More
Ook als je geen printer hebt, kun je je retourzending gewoon aanmelden in het retourportaal op onze website! Zowel bij PostNL als bij DHL is er een printerloze optie. Je krijgt dan een barcode of QR-code gemaild. Als je die laat scannen bij een servicepunt van de betreffende bezorgdienst, dan printen ze daar het retourlabel voor je uit. Easy as that :-)
Goed contact!! Maatvoering is een beetje verwarrend. Elke keer vallen maten anders uit, ondanks eigen maattabel
Voldoen goed. even wat werk om elke teen er in te krijgen maar een maal aan gaat het beter !!!
Antwoord van Barefoot & More
Het kan in het begin inderdaad even wennen zijn, die teensokken met een apart vakje voor elke teen. De meeste mensen worden er na verloop van tijd handiger in en het heeft veel voordelen voor je tenen/voeten. Wat goed om te horen dat ze verder goed voldoen! Bedankt voor je mooie review!
Betaalde verzending zelfs als je 300 euro koopt. Dat vind ik even minder klantvriendelijk.
Snelle levering en goede, vriendelijke en snelle reactie van de service medewerkers.
3 mrt 2024
Vlotte afhandeling bestelling. Lijkt persoonlijk gecontroleerd.
Antwoord van Barefoot & More
Klopt! Alle items uit je bestelling worden uitgebreid nagekeken voordat je bestelling wordt opgestuurd. We willen er namelijk zeker van zijn dat je bestelling er tiptop uitziet als je deze ontvangt!
snelle en efficiente levering en kwaliteit product is goed
Vlotte levering als altijd met kwalitatief goede schoenen
JW

Fijne schoenen

Prettige schoenen. Passen precies door halve maten.
Antwoord van Barefoot & More
Leuke foto! Dat is de Terreflex van Xero Shoes, staat je goed!
Persoonlijke aandacht in de winkel was prima.
Misschien vermelden dat ze klein uitvallen.
Snelle levering, goede service
LV
Lies V.
Deinze
Vlotte levering. Alles correct
3 mrt 2024

Heel goede winkel, moet je maar altijd de schoenen goed passen

Alleen dat ze er zijn vind ik al geweldig. Al heb ik 2 paren van dezelfde model in 2 verschillende kleuren gekocht, en ook al waren ze dezelfde maat, de groene waren als het ware iets kleiner, waardoor ik een derde paar een maat groter heb moeten kopen om ze goed te kunnen dragen. Ik zou heel graag informatie willen hebben om te voorkomen dat ik de foute maat schoenen had gekocht.