Haarshoppro.nl

9 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2022
Haarshoppro.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Haarshoppro.nl

22 apr 2024
Antwoord van Haarshoppro.nl
Beste Klant, Bedankt voor jouw review. Ik heb begrepen dat je niet de juiste (omschreven) inhoudsmaat van de door jouw bestelde haarlak ontvangen hebt. De inhoudsmaat van het product stond niet juist omschreven op onze website. Onze excuses voor dit ongemak. Onze klantenservice heeft jou als oplossing daarom aangeboden om de producten kosteloos aan ons te retourneren waarna je het aankoopbedrag uiteraard direct gecrediteerd krijgt. Op jouw voorstel om per "te weinig" geleverde milliliter geld te crediteren kunnen wij helaas niet in gaan. Het aankoopbedrag dat je betaald hebt staat namelijk in verhouding met de geleverde 250 ml. Onze klantenservice heeft jou de procedure voor het kosteloos retour zenden reeds toegezonden per email. Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de producten. Ik wil je graag de mogelijkheid bieden om hier tot uiterlijk 17 mei gebruik van te kunnen maken. Bij ontvangst van een eventuele retourzending ná 21 mei kunnen wij helaas geen geld meer crediteren. Groet, Haarshop.nl
makkelijk bestellen snelle levering.
JR
23 jun 2023
De juiste producten en zeer snel en netjes geleverd!
Snelle service. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
11 jun 2023