keukenspeciaal.nl

179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.124 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2022
keukenspeciaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Verkeerde bestelling gedaan. Wat ik wel wilde was niet meer leverbaar. De mevrouw van de helpdesk heeft alle mogelijke moeite gedaan, om tot een vervangende oplossing te komen.

2 aug 2023
Een spoelbak besteld waarvan er 91 op voorraad zouden zijn maar bleek toch niet voorradig. Kan gebeuren maar ja wel gek als er 91 van op voorraad zijn. Ik ben nu bijna 3 weken verder en nog steeds geen credit/terugbetaling. Hier nu 2x contact over gehad. Onder het mom dat het vakantieperiode is duurt het wat langer. Dat begrijp ik maar vind 3 weken (op dit moment) wel heel lang duren. Ook vanwege het feit dat de bestelling is geannuleerd omdat Keukenspeciaal de spoelbak toch niet voorradig had.

Beoordelingen voor keukenspeciaal.nl

31 okt 2023
Beste prijs en vlotte levering.
De hulp bij het zoeken naar het Juiste product.
29 okt 2023

De bestelling niet volgende dag geleverd…

De bestelling volgende dag geleverd worden door een fout is dit over het weekend geschoven. Fouten kunnen gebeuren maar wel irritant dit.
1 nov 2023
Goedemiddag, Bij keukenspeciaal hanteren wij voor 14:00 uur besteld is de volgende dag in huis. Uw order hebben wij na 14:00 uur mogen ontvangen waardoor het op vrijdag is opgepakt en maandag is bezorgd. We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal
27 okt 2023
21 okt 2023

Bestelling niet ontvangen. Geen communicatie

Wij hebben onze bestelling nog steeds niet ontvangen en vind nergens mijn track and trace. Via telefoon krijg ik de mensen van keukenspeciaal zelf niet te pakken maar eerder een overkoepelende persoon voor meerdere zaken. Op mijn mail krijg ik geen reactie.
19 okt 2023
19 okt 2023
Makkelijk besteld, snel bezorgd
16 okt 2023
de bestelling is niet aangekomen !
17 okt 2023
Beste, U heeft 12 oktober om 17:15 uur bij ons besteld. De bestelling is vrijdagochtend gelijk opgepakt en verstuurd door mijn collega. Omdat er een weekend tussen zit en het pakket naar Belgie verstuurd moet worden waar we 2 dagen voor tellen wordt uw pakket vandaag 17 oktober bij u afgeleverd. Vandaag heeft u ook uw track & trace nummer van uw pakket ontvangen. We wenen u veel plezier met uw product. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal
13 okt 2023
misleidende voorraad informatie, 94 stuks op voorraad alleen blijkt er niets op voorraad te zijn en moet ik dat pas vernemen na er zelf 2x achteraan te mailen.
12 okt 2023
super , volgens afspraak geleverd
12 okt 2023
11 okt 2023
Conform afspraak. Op tijd geleverd.
8 okt 2023

Super!

Vraag over Quooker zeer snel via chat verkregen. Product besteld en zelfs via de nog openstaande chat werd de wens direct terug gekoppeld. Na bevestiging via de mail ook zelfde dag bevestiging van verzenden. Volgende dag alles keurig in huis. Zo hoort het!
8 okt 2023
Snel geleverd.
7 okt 2023
snelle levering
6 okt 2023
Verkeerde info bij product
10 okt 2023
Goedemiddag, Jammer dat we hiervoor 1 ster krijgen. We konden nog niet weten dat de kabellengte er niet meer was in 3000mm. Pas toen we belden naar de leverancier wisten hun ook nog niet dat de kabellengte was veranderd bij de fabrikant. Zodra we hoorde dat deze kabellengte niet meer te verkrijgen was hebben we dit gelijk aangepast op onze website. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal
4 okt 2023
Snelle levering, goed verpakt.
4 okt 2023
Keurig op tijd en netjes afgeleverd.
30 sep 2023
Fijn telefonisch contact met Hans en nette levering
3 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u goed contact heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal
LT
28 sep 2023
Het klaarleggen van de levering verliep goed. De transporteur had echter een fout gemaakt, en een dag later dan voorzien geleverd.