keukenspeciaal.nl

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.097 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2022
keukenspeciaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling liep prima maar bij de bezorging was het moeizaam. tot 2 keer toe moeten laten bezorgen omdat er alleen maar op het adres zelf mocht worden afgeleverd en de bezorgdienst, terwijl ik wel thuis was niet heb horen aanbellen kennelijk want er lag een briefje in de bus dat we niet thuis waren, terwijl er wel iemand de gehele dag heeft zitten wachten.

2 aug 2023
Een spoelbak besteld waarvan er 91 op voorraad zouden zijn maar bleek toch niet voorradig. Kan gebeuren maar ja wel gek als er 91 van op voorraad zijn. Ik ben nu bijna 3 weken verder en nog steeds geen credit/terugbetaling. Hier nu 2x contact over gehad. Onder het mom dat het vakantieperiode is duurt het wat langer. Dat begrijp ik maar vind 3 weken (op dit moment) wel heel lang duren. Ook vanwege het feit dat de bestelling is geannuleerd omdat Keukenspeciaal de spoelbak toch niet voorradig had.

Beoordelingen voor keukenspeciaal.nl

Snel geleverd, goeie prijs

Item was effectief in stock, snel geleverd, goeie prijs. De standaard verzendingskosten zijn echt hoog maar als je hen erover aanspreekt kan het op sommige items aan pakket tarief van €25.

Doen wat ze beloven.

Na een belletje toch gelijk alle bestelde items ontvangen. Eerder dan verwacht :-)
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Beste, Bedankt voor uw review en 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal
Geleverd wat gevraagd was in een doos die niet groter was dan nodig.
Antwoord van keukenspeciaal.nl

Goede prijs en zeer snelle levering

Goede prijs en zeer snelle en correcte levering.
BB
Benjamin B.
Harderwijk
doen wat ze beloven snelle levering
Goed product geleverd en op tijd.
Mooi product, snelle levering
Snel geleverd
3 mrt 2024

Te lange verzendtijd

Speciaal voor jullie gekozen omdat er een snelle levering werd aangegeven. Dinsdag besteld en zou donderdag toekomen. Een week later, maandag, pas een mail dat deze is verzonden. Zet geen data op jullie site als jullie hier zich niet aan kunnen houden. Een week om het pas te verzenden. Geen service.
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Beste, Vervelend om te lezen dat uw product later wordt geleverd dan gepland. Waarschijnlijk is de voorraad bij de leverancier op waardoor uw spoelbak later is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal

Alles netjes volgens afspraak.

Eenvoudig om te bestellen, voldoende info op site te vinden en ruime betaal mogelijkheden. Netjes op de afgesproken dag bezorgt.
27 jan 2024
snelle levering, echter kleine hapering in de bevestiging van de order. ook instructie voor montage kan beter
11 feb 2024

Zeer betrouwbaar

Heel snel geleverd en goed verpakt. Alles is netjes zoals het moet afgeleverd
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal
Product niet echt top ,goed oppassen wat je doet
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Mocht u niet tevreden zijn dan mag u altijd contact met ons opnemen, zodat we er samen naar kunnen kijken en het oplossen. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal
27 jan 2024
Ze hebben geleverd wat er besteld is en snel
TP
Ton P.
Hoorn
27 jan 2024
Prima levering goed verpakt en mooi product
Snelle levering en duidelijke communicatie.
4 feb 2024
Snelle levering Doos wel iets beschadigd
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Beste, Helaas wordt er niet heel voorzichtig met de dozen omgegaan. Hopelijk is er niks mis het product anders horen wij het graag en pakken we dit op. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal.