keukenspeciaal.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.165 beoordelingen in totaal

Verkeerde bestelling gedaan. Wat ik wel wilde was niet meer leverbaar. De mevrouw van de helpdesk heeft alle mogelijke moeite gedaan, om tot een vervangende oplossing te komen.

2 aug 2023
Een spoelbak besteld waarvan er 91 op voorraad zouden zijn maar bleek toch niet voorradig. Kan gebeuren maar ja wel gek als er 91 van op voorraad zijn. Ik ben nu bijna 3 weken verder en nog steeds geen credit/terugbetaling. Hier nu 2x contact over gehad. Onder het mom dat het vakantieperiode is duurt het wat langer. Dat begrijp ik maar vind 3 weken (op dit moment) wel heel lang duren. Ook vanwege het feit dat de bestelling is geannuleerd omdat Keukenspeciaal de spoelbak toch niet voorradig had.

Beoordelingen voor keukenspeciaal.nl

Keuze bezorgdatum niet bekeken

Ik kon op de website aangeven wanneer ik het pakket wilde ontvangen, maar het werd toch op de datum geleverd, die in eerste instantie werd aangegeven. Ik moest daarvoor weer vanalles regelen om het pakket in ontvangst te nemen.
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Goedemorgen, Vervelend om te lezen. Wij zullen onze leverancier hier op attenderen om de leverdatum in acht te nemen. Met vriendelijke groet, Frank van Engelen.
Keukenonderdeel voor een oude keuken! Gevonden, besteld en snel geleverd! Prima
6 jul 2024

Top

Woensdag besteld en de donderdag erop geleverd
Ontvangen in een hele slechte verpakking
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Een hele goedemorgen, Mag ik vragen wat er niet goed was en heeft u hier wellicht een foto van zodat wij hier actie op kunnen ondernemen om te zien wat hier heeft gespeeld? Met vriendelijke groet, Frank van Engelen.
Alles was oké, niks op aan te merken.
10 jul 2024
Makkelijk besteld en snel binnen
1 dag geleden
Snelle bezorging.
27 jun 2024
Snelle service.
3 jul 2024
29 jun 2024
29 jun 2024
Afspraak is dat levering plaatsvindt de eerste werkdag na de bestelling. Hier is niets van terecht gekomen. Loze beloftes dus. Slechte beurt.
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Beste, Wij hebben de bestelling overgedragen naar onze leverancier in dit geval Reginox. Wij zullen even navraag doen wat de vertraging is geweest en hier zonodig actie op ondernemen. Met vriendelijke groet, Frank van Engelen.
Wasbak was volgens website op voorraad.. mooi niet dus .. blijkt 2 dagen later 2 maanden te zijn. Website info klopt niet!!
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Beste, U heeft helemaal gelijk. De info op de site klopte niet. Eea valt samen op het moment met sluiting van de fabriek dat had beter moeten worden gecommuniceerd. Onze excuses voor de ontstane overlast. Met vriendelijke groet, Frank van Engelen.
14 jun 2024
Alles is mooi aan gekomen .Een dag later dan geplant .Maar daar is geen reden voor bezorgdheid voor .De twee stopcontacten zijn reeds geplaats en iedereen is content. Groetjes .
22 jun 2024
gebeld met Keukenspeciaal. Wij wonen namelijk in de buurt, zo blijkt. Pakje stond keurig gereed bij de receptie en de verzendkosten werden direct gerestitueerd.
20 jun 2024
Bestelling kwam niet aan op beloofde datum, Transmission zei dat ik niet thuis was, maar ik was de gehele dag aan het wachten…🥴