wallz.com- Logo - Beoordelingen

wallz.com

768 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.334 beoordelingen in totaal

31 aug 2024
Ik heb een inductiebeschermer besteld met erop een print van een schilderij (een geschilderd bloemstuk van Jan Davidz wat in het Rijksmuseum hangt). Het was erg vlekkerig/pixelig/oogde als lowRES. Echter na mijn twee- sterren recensie hier, heeft Wallz contact met mij opgenomen en heb ik een nieuwe inductiebeschermer toegestuurd gekregen. Deze print is veel beter en scherp. Netjes opgelost!

12 jun 2024
Ik ben blij met m'n tuinposter, prijs is goed en bezorging is vlot. Verbeterpunten: de kwaliteit van de foto is minder mooi dan wat je kunt zien op de site. Aangezien je 'm op de site niet kunt vergroten, kun je dat niet zo goed bekijken, da's wel jammer. En wellicht kan er 'n optie komen dat je van die schroeven kunt mee bestellen, die zo mooi in die ringen passen? Voor de rest blij mee!!!
CW

Lydia B.
Amsterdam
29 sep 2024

Goede service en kwaliteit

Het is gemakkelijk om je eigen muurdecoratie te maken (uploaden/aanpassen). Het verzenden is snel en de kwaliteit van de producten is goed. Producten zijn ook goed verpakt met ophanginstructies.
25 sep 2024
Goede service na 1 exemplaar te hebben ontvangen die al was gaan rafelen nu een nieuwe toegestuurd gekregen die helemaal mooi is. Top geregeld en bedankt erg blij mee.
Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld. Mail gestuurd. Ik kreeg al heel snel een vriendelijke reactie dat ze dit voor mij gingen herstellen. Top! 👍🏻👍🏻👍🏻
24 sep 2024
Het bestellen was simpel.Het mooie is dat je het kader over je foto kan verzetten.De levering was snel,de kwaliteit is erg goed en het valt best mee qua prijs
Goede communicatie! Jammer dat de productie even stil lag. Daarover een correct bericht ontvangen en direct antwoord op mijn vragen gekregen. Mooi artikel!
MD
Maria D.
Rotterdam
30 sep 2024

Aanrader

Goed verpakt, snelle levering en de schotse hooglander met vlinder van ø 120 staat heel leuk in onze keuken. Alleen het alcohol doekje was uitgedroogd.
Snel en hele mooie foto collage gekregen. 1 was iets anders dan besteld maar gelijk is er een nieuwe gemaakt en ook gekregen. Top!

Een fout snel opgelost!

Dat ze bereid waren een fout, door mij veroorzaakt, snel en goed voor mij hebben opgelost. Hiervoor nog hartelijk dank!
6 okt 2024

Snel geleverd. Alleen heel jammer dat er 3 dagen nadat ik iets besteld had 20% korting gegeven werd!
Prima service, had probleem met DHL bezorging maar met behulp van leverancier prima opgelost
28 sep 2024
De inductie beschermer die we hebben besteld is prachtig. Tevens super snelle levering.
Mooie inductie beschermers. Makkelijk af te nemen en maken je keuken af. Aanrader.
24 sep 2024
De kwaliteit is uitstekend duidelijke uitleg hoe je het aan de muur kunt hangen.
2 okt 2024
Fantastisch gemaakt en keurig Verzonden hartelijk bedankt. Mj J v Ruitenburg
Erg mooi om te zien en kun je hem goed gebruiken tegen beschadigingen.
8 okt 2024
Fijne website, veel keus, duidelijke uitleg wat wil je nog meer.
29 sep 2024
Mijn bon nog niet gebruikt, dus kan ook nog niet beoordelen.
Fijne en snelle levering en terugkoppeling van het produkt
Snelle bestelling en levering. Product ziet er keurig uit.
23 sep 2024
Snel geleverd en goede kwaliteit! Mams was er blij mee!
Antwoord van wallz.com
Hai, Fijn te lezen hoor! ☼