Klacht over beschadiging word niks mee gedaan, slechte service, wasbak geleverd met schade, omdat deze pas bij plaatsing is ontdekt word het afgedaan dat de bak heel was toen deze opgehaald werd, terwijl deze volledig ingepakt was, dus niet te zien
Waardeloos bedrijf
Pas geleden een spoelbak besteld samen met een kraan, echter zag ik vrijwel meteen dezelfde spoelbak ergens anders 20,- goedkoper. Ik meteen binnen 10 minuten een mail gestuurd dat ik de bestellen wou annuleren volledig ivm bovenstaande. Dit was allemaal op zaterdag.
Kreeg ik maandagmorgen een email met de woorden stuur mij een printscreen van de prijs bij een ander. Dit gedaan en toen ik hierover nadacht werd ik eigenlijk pissig ik had toch gezegd dat ik wou annuleren. Dus nog een mail dat ik dus wil annuleren. Krijg ik savonds een mail dat mijn bestelling verzonden is, Ja logisch als er geen actie ondernomen word nav mijn emails.
Weer een email gestuurd wat nu te doen, kreeg alleen terug komt goed.......Ja wat komt goed.
Vervolgens kwam DPD pas 2 dagen later aan de deur en gelukkig was ik zelf thuis en kon de bestelling dus weigeren en heb dit ook gedaan en deze is linea recta retour gegaan naar spoelbakkenshop.
2 dagen later bericht dat ze het ontvangen hadden en dat dit oké was.
Nu 2 weken verder staat mijn factuur bij Klarna er nog altijd. Heb al 2x gemaild met het verzoek of ze die daar ook weg kunnen halen heb tenslotte al de mail dat alles oké is. Vind deze manier van communiceren echt verschrikkelijk. Tevens leek het wel of de mails via google translate kwamen want de omschrijvingen waren echt heel raar. Nee Kwa klantenservice kan er nog heel wat verbeterd worden. Owww ja en spoelbakkenshop haal mijn factuur nou een x weg bij Klarna (wat ben ik blij dat ik niet vooruit betaald had want geloof dat ik dan nog op mijn geld zat te wachten). Erg jammer en veel verbetering mogelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Spoelbakkenshop.nl
5 uur geleden
Geachte Christel Nijland,
Bestellingen worden inderdaad automatisch verwerkt. Het kan dus voorkomen (zoals in uw geval) dat de zending reeds weg is en dat we deze niet kunnen tegenhouden.
Wij zien dat wij uw bestelling retour hebben ontvangen en dat het bedrag bij Klarna netjes gecrediteerd is. En ja inderdaad, geduld is een schone zaak.
6 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Hoewel het pakket op tijd 27/3 door SPshop bij Postnl is bezorgd, had ik op 4/4 in de ochtend nog steeds geen pakket. In de app van Postnl werd ik verwezen naar de afzender. De klantenservice van SPshop kon niets voor mij doen probleem lag bij Postnl, dit gesprek liep niet lekker. Heb vervolgens postnl gebeld, die hebben e.e.a. voor mij uitgezocht en kwamen met de mededeling dat het pakket op het ophaaladres moest liggen. In de middag van 4/4 heb ik mijn pakket opgehaald eind goed all goed. Klantenservice Spshop heeft blijkbaar een probleem met Postnl, kan maar kuur dat niet uit op klanten die alleen maar vragen om inlichtingen omtrent een verwacht pakket.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.