Spoelbakkenshop.nl
Beoordelingen:

185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.921 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Spoelbakkenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ben naar het bedrijf in Roosendaal toe gereden netjes en correct geholpen de jonge dame heeft mij prima op weg geholpen 👍👍👍
JA
Jan A.
Ulvenhout

de meest kritische beoordeling

16 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klacht over beschadiging word niks mee gedaan, slechte service, wasbak geleverd met schade, omdat deze pas bij plaatsing is ontdekt word het afgedaan dat de bak heel was toen deze opgehaald werd, terwijl deze volledig ingepakt was, dus niet te zien Waardeloos bedrijf
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Spoelbakkenshop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Goede website heeft goed geholpen bij kiezen juiste wasbakzeef.En snelle levering,
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Super 's avonds besteld dag daarna al aangekomen
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en de maten klopten perfect.
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De geleverde spoelbak stop paste goed
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
prompte levering en goede meldingen.
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het product voldoet aan onze eisen.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd en goed verpakt.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zeer correcte behandeling
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Keurig netjes geregeld
Beoordeling melden
BV
Bert v.
Veldhoven
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
MV
Marian V.
Eindhoven
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
CN
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Klantenservice heeft nog veel werk te doen.

Pas geleden een spoelbak besteld samen met een kraan, echter zag ik vrijwel meteen dezelfde spoelbak ergens anders 20,- goedkoper. Ik meteen binnen 10 minuten een mail gestuurd dat ik de bestellen wou annuleren volledig ivm bovenstaande. Dit was allemaal op zaterdag. Kreeg ik maandagmorgen een email met de woorden stuur mij een printscreen van de prijs bij een ander. Dit gedaan en toen ik hierover nadacht werd ik eigenlijk pissig ik had toch gezegd dat ik wou annuleren. Dus nog een mail dat ik dus wil annuleren. Krijg ik savonds een mail dat mijn bestelling verzonden is, Ja logisch als er geen actie ondernomen word nav mijn emails. Weer een email gestuurd wat nu te doen, kreeg alleen terug komt goed.......Ja wat komt goed. Vervolgens kwam DPD pas 2 dagen later aan de deur en gelukkig was ik zelf thuis en kon de bestelling dus weigeren en heb dit ook gedaan en deze is linea recta retour gegaan naar spoelbakkenshop. 2 dagen later bericht dat ze het ontvangen hadden en dat dit oké was. Nu 2 weken verder staat mijn factuur bij Klarna er nog altijd. Heb al 2x gemaild met het verzoek of ze die daar ook weg kunnen halen heb tenslotte al de mail dat alles oké is. Vind deze manier van communiceren echt verschrikkelijk. Tevens leek het wel of de mails via google translate kwamen want de omschrijvingen waren echt heel raar. Nee Kwa klantenservice kan er nog heel wat verbeterd worden. Owww ja en spoelbakkenshop haal mijn factuur nou een x weg bij Klarna (wat ben ik blij dat ik niet vooruit betaald had want geloof dat ik dan nog op mijn geld zat te wachten). Erg jammer en veel verbetering mogelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Spoelbakkenshop.nl
5 uur geleden
Geachte Christel Nijland, Bestellingen worden inderdaad automatisch verwerkt. Het kan dus voorkomen (zoals in uw geval) dat de zending reeds weg is en dat we deze niet kunnen tegenhouden. Wij zien dat wij uw bestelling retour hebben ontvangen en dat het bedrag bij Klarna netjes gecrediteerd is. En ja inderdaad, geduld is een schone zaak.
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hoewel het pakket op tijd 27/3 door SPshop bij Postnl is bezorgd, had ik op 4/4 in de ochtend nog steeds geen pakket. In de app van Postnl werd ik verwezen naar de afzender. De klantenservice van SPshop kon niets voor mij doen probleem lag bij Postnl, dit gesprek liep niet lekker. Heb vervolgens postnl gebeld, die hebben e.e.a. voor mij uitgezocht en kwamen met de mededeling dat het pakket op het ophaaladres moest liggen. In de middag van 4/4 heb ik mijn pakket opgehaald eind goed all goed. Klantenservice Spshop heeft blijkbaar een probleem met Postnl, kan maar kuur dat niet uit op klanten die alleen maar vragen om inlichtingen omtrent een verwacht pakket.
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen!!
Beoordeling melden