keukenspeciaal.nl

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.117 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2022
keukenspeciaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling liep prima maar bij de bezorging was het moeizaam. tot 2 keer toe moeten laten bezorgen omdat er alleen maar op het adres zelf mocht worden afgeleverd en de bezorgdienst, terwijl ik wel thuis was niet heb horen aanbellen kennelijk want er lag een briefje in de bus dat we niet thuis waren, terwijl er wel iemand de gehele dag heeft zitten wachten.

2 aug 2023
Een spoelbak besteld waarvan er 91 op voorraad zouden zijn maar bleek toch niet voorradig. Kan gebeuren maar ja wel gek als er 91 van op voorraad zijn. Ik ben nu bijna 3 weken verder en nog steeds geen credit/terugbetaling. Hier nu 2x contact over gehad. Onder het mom dat het vakantieperiode is duurt het wat langer. Dat begrijp ik maar vind 3 weken (op dit moment) wel heel lang duren. Ook vanwege het feit dat de bestelling is geannuleerd omdat Keukenspeciaal de spoelbak toch niet voorradig had.

Beoordelingen voor keukenspeciaal.nl

WV
WILLEM V.
Steenbergen
26 nov 2023

Vervangende led onderbouw verlichting keuken

Er waren nog wat vragen voordat de gekozen onderbouw keukenverlichting besteld kon worden ter vervanging van halogeen in bestaande keuken. Snel iemand aan de lijn en duidelijk antwoord. Bestelling gedaan en de volgende dag netjes verpakt al geregeld. Makkelijk te monteren en erg blij mee!
AJ
19 nov 2023

Vlotte en correcte leverig

Vlotte en correcte levering
WV
Walter V.
Bogis-Bossey
18 nov 2023
Supersnel geleverd en de prijs was goed
Betere track en trace
21 nov 2023
Goedemiddag, Helaas is uw levering wat vertraagd. Gisteren hebben we telefonisch contact gehad en zou uw pakket geleverd moeten zijn. Anders horen wij graag van u. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal
17 nov 2023
Zeer te vreden over het verzenden en het product
16 nov 2023
Vlotte en correcte bezorging.
11 nov 2023
zeer slechte service. geen info als je het niet vraagt. website komt niet overeen met de werkelijkheid. zou het anderen niet aanraden
9 nov 2023
Gemakkelijke bestelling en vlotte levering.

Onjuiste voorraadinformatie

Niet beloven dat de bestelling op de gewenste leverdatum geleverd gaat worden, en de juiste voorraad op de site aangeven. Dit terwijl de bestelling 1,5 maand op zich laat wachten.
8 nov 2023
Goedemiddag, We vinden het heel vervelend dat de spoelbak niet op voorraad was en gelijk geleverd kon worden. Mijn collega heeft met u naar een alternatief gekeken en is als het goed is al bij u geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal
5 nov 2023
correctheid
KZ
K Z.
Nieuwkoop
5 nov 2023
Snel en correct geleverd
31 okt 2023
Beste prijs en vlotte levering.
De hulp bij het zoeken naar het Juiste product.
29 okt 2023

De bestelling niet volgende dag geleverd…

De bestelling volgende dag geleverd worden door een fout is dit over het weekend geschoven. Fouten kunnen gebeuren maar wel irritant dit.
1 nov 2023
Goedemiddag, Bij keukenspeciaal hanteren wij voor 14:00 uur besteld is de volgende dag in huis. Uw order hebben wij na 14:00 uur mogen ontvangen waardoor het op vrijdag is opgepakt en maandag is bezorgd. We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal
27 okt 2023
21 okt 2023

Bestelling niet ontvangen. Geen communicatie

Wij hebben onze bestelling nog steeds niet ontvangen en vind nergens mijn track and trace. Via telefoon krijg ik de mensen van keukenspeciaal zelf niet te pakken maar eerder een overkoepelende persoon voor meerdere zaken. Op mijn mail krijg ik geen reactie.
19 okt 2023
19 okt 2023