kwekerijvlastuin.nl

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden367 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 sep 2021
kwekerijvlastuin.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Het is al 3de keer dat ik bij de Kwekerij Vlastuin plantjes hebt gekocht en het is elke keer super gegaan. - Uitstekende kwaliteit van planten - heel goed en zorgvuldig ingepakt zodat er niets kapot gaat - duidelijke informatie over de status van bestelling - meneer Eddy denkt ook met de klant mee, nl. mijn bestelling werd iets later verstuurd maar dat kon ik alleen maar waarderen. Anders zouden de plantjes de extra lange weekend in een depot van het transportbedrijf niet hebben overleefd… Ik geniet nu elke dag van mooie grassen en bloemen.

4 nov 2023
Planten hadden te lang in de doos gezeten, levering een aantal keer uitgesteld door post l

Beoordelingen voor kwekerijvlastuin.nl

LK
Lana K.
Maastricht
Snelle levering. En goed verpakt.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw review!
perfecte planten en levering
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, wij doen ons best! Graag tot een volgende keer.
10 mrt 2024
ET
Ernst T.
Nuenen
Naast goed-beter-best nu ook snel-sneller-snelst: Woensdag besteld. Vrijdag bezorgd. Zaterdag geplant. Ongelofelijk.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw 5 sterren, wij doen het graag. Dankzij onze eigen voorraad kunnen wij vaak snel handelen.
Ik winkel hier al jaren! Snelle levering, perfect verpakt. Prettige communicatie.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor de 5 sterren en uw mooie woorden!
Goede planten. Fijne service, goed contact. Graag tot de volgende keer!
17 feb 2024
Dank u wel voor uw beoordeling en ook van deze kant graag tot een volgende keer.
2 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uitgebreide toelichting!
21 mei 2023

Zeer tevreden

De planten zien er prachtig uit, worden snel verzonden en bijzonder netjes verpakt. Het contact is erg vriendelijk en persoonlijk. Al meerdere keren plaatste ik een bestelling en ik ben buitengewoon tevreden over de kwaliteit van de planten. Ze groeien en bloeien prachtig!
23 mei 2023
Dank u wel voor de 5 sterren en uw mooie woorden!
5 nov 2023

Foutje van PostNL

Toen mijn bestelling pas na 60 uur geleverd werd door PostNL bood Eddy mij aan om nieuwe planten te sturen wanneer zij dit niet overleefd hadden. De planten zagen er door de manier van verpakken nog prima uit. Das alle lof voor kwekerij Vlastuin.
28 jun 2023

Prima planten voor een aantrekkelijke prijs!

Ik bestel hier tegenwoordig erg graag mijn vaste planten. De prijs en kwaliteit is zeer aantrekkelijk, de planten zijn mooi en sterk. Ook wordt de bestelling heel snel en netjes ingepakt en opgestuurd. Heel erg fijn !
28 jun 2023
Hartelijk dank voor uw 5 sterren en mooie woorden. Wij doen ons best, gelukkig wordt dat vaak gewaardeerd!
28 okt 2023
Prachtige stevige Blauwe-regen geleverd. Zeer zorgvuldig verpakt. Ik had een fout in mijn adresgegevens gemaakt en werd daar keurig netjes over gemaild waardoor ook de bezorging vlekkeloos verliep.
28 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Daar zijn wij altijd blij mee. Wij doen ons best!
JR
13 aug 2023

Aanrader!

Nog nooit eerder planten via internet besteld, maar de verzending is keurig afgehandeld en de planten kwamen in goede staat aan. De communicatie via e-mail was ook heel netjes en behulpzaam.
14 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en mooie woorden!
3 okt 2023

Voor herhaling vatbaar!

Keurig via mail op de hoogte gehouden over de verzending van mijn bestelling. Mijn bestelling was bijzonder goed verpakt en dus prima aangekomen. Volgende keer bestel ik hier weer. Bedankt!
3 okt 2023
Dank u wel voor de 5 sterren en uw mooie woorden! Graag tot een volgende keer.
30 jun 2023

Top

Verzending iets later dan dat ik had verwacht, maar de plantjes kwamen een stuk beter aan dan verwacht. Heel goed ingepakt en ze zien er allemaal gezond uit! Voor herhaling vatbaar.
1 jul 2023
Dank u wel voor de 5 sterren, graag gedaan en wie weet tot een volgende keer.
18 jun 2023

Mooie, goed verpakte planten.

Plantjes waren goed verpakt en al flink. Dus geen zielige sprietjes, maar mooie planten die meteen goed verder groeiden. Vorige keer toen ik bestelde ook fijn contact gehad.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, zijn wij blij mee!
10 jun 2023
Zeer nette verpakking, uitstekende kwaliteit planten. Voor super scherpe prijzen. Vele malen al besteld nog nooit tegen gevallen. Ook de bezorging altijd netjes op tijd.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw mooie beoordeling!
17 dec 2023
De bestelling was bijzonder goed verpakt! En werd wat later bezorgd ivm de vorstperiode. De geraniums zullen uitbundig bloeien dit jaar door zoveel liefde.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw mooie beoordeling!
GV

Zeer goede website - overzichtelijk

Persoonlijk, snelle reactie, mooie planten, goede adviezen Goede website met plantadvies waar ze het beste kunnen staan in de tuin! Tevreden en aanrader!!
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!