jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.857 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.025 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

23 apr 2024

Geduld is een schone zaak maar het duurt zo lang

Bestelling op zondag, levertijd 3-5 werkdagen. Na 5 werkdagen gebeld. Ik moest nog wat geduld hebben… op werkdag 7 gebeld, was men vergeten me een berichtje te sturen dat pakket klaar lag in jeanscentre… Prima broek, (had ik al gepast), prima winkel, maar bezorgen in winkel is voor mensen met geduld… ik zal het niet meer doen!
24 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je feedback en beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Superleuke kleding, jullie hebben altijd weer mooie designs en stoffen. Helaas is jullie productie echt onder de maat qua duurzaamheid en ethiek, waardoor ik toch bijna nooit meer iets bij jullie koop.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Verwerken van de bestelling duurt veel te lang. 7e besteld, is nu de 10e en pakketje nog niet bij DHL gesorteerd.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Veel maten beschikbaar, goede producten. Maar de tijd tussen bestellen en bezorging duurt zo vreselijk lang.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Nog niks ontvangen. Ik heb extra betaald om donderdagavond mijn bestelling te ontvangen, maar helemaal niks. Toen werd het op vrijdagavond gezet. Weer de hele avond gewacht, weer niks. Lees ik: we hebben elkaar gemist. Retour sorteercentrum. Als ik extra betaal voor een service, wil ik ook die service. Wellicht is dit bedrijf (DHL) goedkoper, maar dus ook slechter. Jammer dat JC daar gebruik van maakt. Dit was dus de laatste keer dat ik bij JC heb besteld. Ik wil niks meer bestellen bij bedrijven die gebruik maken van DHL, want het is altijd wat. Ik heb er dan ook geen fiducie in dat het nog geleverd gaat worden.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review en feedback. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
13 apr 2024

Cadeau is geen cadeau

Omdat er wat was misgegaan kreeg ik 15 % korting. De bestelling is op woensdag aangekomen en op vrijdag geven ze 20 % korting. Mijn cadeau is geen cadeau! Had niks besteld als ik die korting niet had gekregen, omdat het een capri is die ik pas later ga dragen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
16 apr 2024
Op andere online sites heb je volgende dag je kleren in huis. Hiet moet je wel lang wachten. En hoor je niets. Foto's toevoegen kan niet heb nog niets ontvangen
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Moet feedback geven over een bestelling die ik nog niet eens binnen heb! Heb nog geen mail ontvangen dat ik mijn bestelling kan ophalen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Wel besteld en betaald maar de levering via DHL ging fout en niemand neemt verantwoordelijkheid. €89 betaald en niets ontvangen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Wij zien dat je hier bij ons geen melding van hebt gemaakt. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Cente
16 apr 2024
Als ik 2 jurken bestel,waarom krijg ik er maar 1,terwijl ik wel de mail krijg dat het verzonden is.
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zien dat je bestelling in 2 delen is verstuurd. Dit wordt vermeld in de inpakbevestiging. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Geen pakket gezien en een mail gekregen dat de retourzendig verwerkt is.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
7 apr 2024
Nog niks ontvangen, zelfs geen update over het pakketje na de bestelling
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
19 apr 2024
Zit nog te wachten op me bestelling😵‍💫
20 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor de beoordeling. We hopen dat je je bestelling spoedig in ontvangst mag nemen. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness

Geen juiste maten

Mijn eigen jeansmaat verkopen jullie sowieso niet (maat 24) en voor mijn zoon is zijn maat ook bijna nooit aanwezig (zowel online als in de winkel). Hij heeft maat 28/29 met een lengte van 36 of liever nog 38. Jammer, omdat de naam jeanscentre anders doet vermoeden. Je verwacht een specialisatie in jeans.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre

Verschillende lengte broekspijpen

Bij een vorige bestelling kreeg ik een jeans met 2 verschillende lengtes broekspijpen en ook bij mijn recente bestelling zit er een klein lengte verschil in de pijpen (gelukkig niet erg zichtbaar tijdens dragen). Iets meer aandacht voor de kwaliteitscontrole kan geen kwaad.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
FB
fineke b.
zwijndrecht
19 mrt 2024

Had een retourzending...was niet…

Had een retourzending...was niet verwerkt maar wel al in t magazijn (blijkt later) kreeg aan aanmaning van Riverty baalde daar enorm van.. is wel in orde gemaakt omdat t erg druk was maar daar heb ik geen boodschap aan als ik t op tijd retour stuur
20 mrt 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness.
WS
Wilma S.
Hendrik-Ido-Ambacht
23 mrt 2024
Vandaag 2 spijkerbroeken binnen gekregen, helaas zaten daar de anti diefstal buttons aan. Ga ze terug sturen en bestel 2 nieuwe in de hoop dat deze zonder die buttons zijn.
23 mrt 2024
Pakket op afgesproken tijd bezorgd, maar bezorger had geen tijd om te wachten tot de deur openging. Pakketje lag al in de papier container.
FB
fineke b.
zwijndrecht
31 mrt 2024
Ik baal ervan dat ik een blouse a 60 euro gekocht heb en 3 weken later 20 euro goedkoper is
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
Snelle bezorging. Maten verschillen, dezelfde maat is toch ruimer!
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre