jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

7 sep 2023
Ik heb altijd xxl maar deze zijn te krap
7 sep 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Mocht je hier vragen over hebben, dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness
16 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen.
17 jun 2023
Goedemorgen, wij zullen je een mail sturen betreft de levering van het pakket. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness

Bestelde jurk niet voorradig

Bestelde jurk was opeens uitverkocht
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Helaas het verkeerde item ontvangen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, wat jammer om te vernemen dat je een verkeerd item hebt ontvangen. Dit had uiteraard niet door de kwaliteitscontrole mogen komen. Zou je een mail willen sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl o.v.v. je ordernummer en gewenste oplossing? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness

Niks ontvangen

Helaas tot nu toe nog niks ontvangen
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
22 aug 2023
Het alarm zit nog aan m'n broek.....
23 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. We zien dat er al contact is geweest via de WhatsApp. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
8 jul 2023
Mijn hele bestelling gelijk leveren
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
23 nov 2023
Bestel een jeans krijg een legging
24 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
De spullen liggen nog bij dhl.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
14 sep 2023
heb het pakket niet ontvangen
15 sep 2023
Goedemorgen, hartelijk bedankt voor je review. We zien dat wij per mail al contact hebben. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
Niets ontvangen tot nog toe.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, wat jammer om te vernemen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Wij zullen je per mail op de hoogte stellen. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
31 okt 2023
Bestelling eerder versturen.
1 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
31 aug 2023
Bestelling is niet bezorgd.
1 sep 2023
Goedemorgen, wat jammer om te vernemen. Wij zien dat DHL aangeeft dat er wat vertraging is. Mochten er nog vragen zijn omtrent de levering, willen wij u vragen om een mail te sturen naar klantenservice@jeanscentre.nl
26 okt 2023
Bestelling niet leverbaar
27 okt 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier vragen over hebben, dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
30 dec 2023
heb nog niets ontvangen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Wat vervelend om te lezen. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness
Zeer trage verzending
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor je e-mail. We zien dat je pakketje inmiddels is bezorgd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
Nog niets ontvangen.
29 jul 2023
sneller leveren?
3 aug 2023
Super slow.
4 aug 2023
Good afternoon, thank you very much for your review. We have sent you an email immediately. Kind regards, Customer Happiness Jeans Centre
7 okt 2023
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Mocht je feedback voor ons hebben omtrent jou bestelling dan willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness